Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

KaShHeaven:Bin Tere Sanam Is Jahan Mein Bekrar Hum (Page 79)

-MissQueenBee- IF-Stunnerz
-MissQueenBee-
-MissQueenBee-

Joined: 13 September 2010
Posts: 32804

Posted: 06 May 2011 at 2:42pm | IP Logged
Disapprove


Edited by Love-KaSh - 06 May 2011 at 2:42pm

-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 06 May 2011 at 2:42pm | IP Logged
Riya, i just read V's dhabba text ROFLROFL God ash needs to come back dude.
 
VVV
 
@Aku: yaar some veryyy nice songs, i want some english ones too.
 
 
OMGGG, Guys go hear Katy Perry singing FRIDAY live ROFLROFLROFL i think it's actually alright ROFL
aftermath.. IF-Addictz
aftermath..
aftermath..

Joined: 10 April 2009
Posts: 92925

Posted: 06 May 2011 at 2:42pm | IP Logged
someone get rid of tht spamming thing :@
Akankshaa. IF-Sizzlerz
Akankshaa.
Akankshaa.

Joined: 13 July 2010
Posts: 16934

Posted: 06 May 2011 at 2:43pm | IP Logged
Originally posted by kasharti1



 I said I saw him after 3 and a half years, and I'm 17 now, so how can I have my first crush at 17? LOL. Do u think I'm the type of girl who'll have a crush at 17? I was in grade 6 then!! :p And this crush was longgg...like really long, until I moved to Ireland. And lol, he was the nerd+the cool type guy or whatever, two in one? And our history teacher thought something was going on between us cos of something, wanna know that? LOL

oh, my bad. i don't pay attention to stuff like that. LOL erm, i'm not really sure. grade 6 is normal, right? many people have their crushes at primary on a superman with red chaddis. ROFL ohkay..nerd + cool type = mayank? that's all i can think of. i like mayank. :P yeah, go on.. 
 
hey V. :D 




Edited by _Akanksha_ - 06 May 2011 at 2:42pm
Bazingaa IF-Sizzlerz
Bazingaa
Bazingaa

Joined: 05 May 2008
Posts: 11909

Posted: 06 May 2011 at 2:44pm | IP Logged
Originally posted by Love-KaSh

Disapprove
what happened? Ouch
-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 06 May 2011 at 2:44pm | IP Logged
Originally posted by kasharti1

Hi V! :D
 
 
@Swancy: LOl yes, I actually stopped searching for him like 6  months ago, but then the other day I thought would search him for one last time and bam! I saw him and I was like fudge yes, it's him!! LOL
 
ROFLROFLROFLROFLROFL STALKERRR ROFLROFLROFL
 
^^ I'm writing this message for the second time, stupid IF ROFLROFLROFLROFL
 
Lol btw is he cute? Tongue

The following 1 member(s) liked the above post:

Bazingaa

-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 06 May 2011 at 2:46pm | IP Logged
Swanz -


Yashi - if i knew him, your marriage would have been fixed.WinkROFLROFL


Aku - worst school?! LMAO..we had visitors too but they said our school's quite good :/ you have friday half days?! :O right. i'm moving schools :/


HELLOOO V! <333



The following 2 member(s) liked the above post:

BazingaaAkankshaa.

aftermath.. IF-Addictz
aftermath..
aftermath..

Joined: 10 April 2009
Posts: 92925

Posted: 06 May 2011 at 2:47pm | IP Logged
whts KaShing? :-?

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Harshad Chopda Fan Club ::~ Tere Liye ~::chk pg2

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Alina-   Replies: 1192   Views: 66805

-Alina- 1192 66805 11 August 2010 at 9:12am by SunShine_A
~KaSu Loveology~'Raat Ke Nashe' mein kho jaein

2 3 4 5 6 7 ... 137 138

Author: -Lostindreams   Replies: 1102   Views: 27807

-Lostindreams 1102 27807 29 July 2010 at 5:11pm by Julybaby22
-Abhimaan Ki Jahan- (An Abhi&Armaan FC)

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: reya.   Replies: 68   Views: 7530

reya. 68 7530 23 January 2010 at 4:39pm by LoveLaughLive
~~ <3 Abhimaan ka Jahan <3 ~~

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: choco.bub   Replies: 1168   Views: 24927

choco.bub 1168 24927 07 September 2009 at 8:58am by reya.
~*~*~*Abhimaan ka Jahan # 2 ~*~*~*

Author: choco.bub   Replies: 3   Views: 582

choco.bub 3 582 20 August 2009 at 11:45am by choco.bub

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index