Chaand Chupa Badal Mein

India-Forums

   
Chaand Chupa Badal Mein
Chaand Chupa Badal Mein

NivRen: Pyar Ke Do Pal (#65) (Page 98)

..Lujain.. IF-Stunnerz
..Lujain..
..Lujain..

Joined: 13 March 2011
Posts: 48623

Posted: 06 May 2011 at 4:13am | IP Logged
Originally posted by Alphabet26

Originally posted by CCBM_fan

Next friday...OMG...den we want nivren baby ...plzzz...viren hurry up man...do sumthing...otherwise...Cts won't allow u become a proud Papa...
 
 
Don't worry Yati, He is jet speed sood and nivi also equal to him so they will give good news in the first part and they will have baby at the end of the episode.

LOL ya verin mus do it so fast LOLLOLLOLLOLLOLLOL
LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Alphabet26CCBM-fan

CCBM-fan IF-Rockerz
CCBM-fan
CCBM-fan

Joined: 14 December 2010
Posts: 5061

Posted: 06 May 2011 at 4:13am | IP Logged

LJ...thanks...

 

BTW where is Roopzz 2day...

The following 3 member(s) liked the above post:

Alphabet26diyaloveskinny..Lujain..

FakeLove IF-Stunnerz
FakeLove
FakeLove

Joined: 08 April 2010
Posts: 43074

Posted: 06 May 2011 at 4:13am | IP Logged
Originally posted by maher-luv-nivi

nadz am fine ya me 2 be upset of today eposide
ok guys c u soon bye

byeee maher... see u later... 

The following 1 member(s) liked the above post:

Alphabet26

..Lujain.. IF-Stunnerz
..Lujain..
..Lujain..

Joined: 13 March 2011
Posts: 48623

Posted: 06 May 2011 at 4:16am | IP Logged
Originally posted by NaDzGirl

byeee raj... take some rest!!!! we'l catch u later jaan...

LJ im fine sweetoo... but da epi just made me sooo angry & annoyed Angry im fumin mad rite now... ahhh bless me...


oh raj take care of ur health sweeti don't feel so stress verin will make the other eposide good i trust in him


nadz ya all 2day eposide is only shows dd they didn't make any thing good

is ntdadi will tell dd about sid and nivi oh that's good

The following 3 member(s) liked the above post:

Alphabet26CCBM-fanFakeLove

FakeLove IF-Stunnerz
FakeLove
FakeLove

Joined: 08 April 2010
Posts: 43074

Posted: 06 May 2011 at 4:16am | IP Logged
roopa ws  here in da mornin yati... bt not sure if da epi made her doze off in jet speed ROFL

guys viren's motto should be... 
just do it do it, just do it do it ROFL ROFL ROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

Alphabet26CCBM-fan..Lujain..

Alphabet26 IF-Rockerz
Alphabet26
Alphabet26

Joined: 04 November 2010
Posts: 9426

Posted: 06 May 2011 at 4:16am | IP Logged
Originally posted by CCBM_fan

LJ...thanks...

 

BTW where is Roopzz 2day...

 
Don't know, she was in the morning.  Its better for her not to readthe update and get upset.
In today's episode I liked the way viren was looking at nivi concerned from the beginning of the episode till the end. Wink The concern in his eyes for nivi. Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

CCBM-fan

pipicat IF-Dazzler
pipicat
pipicat

Joined: 17 February 2011
Posts: 4361

Posted: 06 May 2011 at 4:17am | IP Logged
i hate them for doing this
..Lujain.. IF-Stunnerz
..Lujain..
..Lujain..

Joined: 13 March 2011
Posts: 48623

Posted: 06 May 2011 at 4:18am | IP Logged
yati roopz went for lunch out side that's way she is not here and want the update is in the other thread oh no i will pm her now by the update

The following 2 member(s) liked the above post:

Alphabet26CCBM-fan

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chaand Chupa Badal Mein Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index