Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

|*MaanEet/GurTi Gossip Corner|30Can any1 kill Dev? (Page 139)

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 02 April 2011 at 4:11pm | IP Logged
Uff oye tyo film ko kura nagar..Ug hh I didnt like it aadhi heri and chodi..lolz
Btw tyo scientist ko naam Khurana re cha?ROFL tyai bhayera mann parya re cha
Yaa malai yo ramro lagyo..lolz
I was watching Mujhse dosti karogeROFLagain

-MaanEetLover- IF-Rockerz
-MaanEetLover-
-MaanEetLover-

Joined: 23 November 2009
Posts: 5621

Posted: 02 April 2011 at 4:12pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

Uff oye tyo film ko kura nagar..Ug hh I didnt like it aadhi heri and chodi..lolz
Btw tyo scientist ko naam Khurana re cha?ROFL tyai bhayera mann parya re cha
Yaa malai yo ramro lagyo..lolz
I was watching Mujhse dosti karogeROFLagain

Really ? 
Maile notice aigarya thina .
What ? Aadi herera chodish saale ? 
Chya pagal hosh ta , Jaile ni tyei film chya ! LOL
..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 02 April 2011 at 4:14pm | IP Logged
Originally posted by -MaanEetLover-

Originally posted by maangeetcrazy

Uff oye tyo film ko kura nagar..Ug hh I didnt like it aadhi heri and chodi..lolz
Btw tyo scientist ko naam Khurana re cha?ROFL tyai bhayera mann parya re cha
Yaa malai yo ramro lagyo..lolz
I was watching Mujhse dosti karogeROFLagain

Really ? 
Maile notice aigarya thina .
What ? Aadi herera chodish saale ? 
Chya pagal hosh ta , Jaile ni tyei film chya ! LOL


Yaa haha..first ma bhanya thiyo
chiii ke mann parya..eww pahile ta malai tyo Heroine nai mann pardeinaDead
well I love that film its soo cute
and then I watched dil bole haddipa..wanted to watch cricket thats whyLOL



Edited by maangeetcrazy - 02 April 2011 at 4:14pm
-MaanEetLover- IF-Rockerz
-MaanEetLover-
-MaanEetLover-

Joined: 23 November 2009
Posts: 5621

Posted: 02 April 2011 at 4:17pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

Originally posted by -MaanEetLover-

Originally posted by maangeetcrazy

Uff oye tyo film ko kura nagar..Ug hh I didnt like it aadhi heri and chodi..lolz
Btw tyo scientist ko naam Khurana re cha?ROFL tyai bhayera mann parya re cha
Yaa malai yo ramro lagyo..lolz
I was watching Mujhse dosti karogeROFLagain

Really ? 
Maile notice aigarya thina .
What ? Aadi herera chodish saale ? 
Chya pagal hosh ta , Jaile ni tyei film chya ! LOL


Yaa haha..first ma bhanya thiyo
chiii ke mann parya..eww pahile ta malai tyo Heroine nai mann pardeinaDead
well I love that film its soo cute
and then I watched dil bole haddipa..wanted to watch cricket thats whyLOL

Hare ,,
Maile hADIPPA asti bharkhar herya ..
Malai movie bhan na kunai bai , 
Kasti sathi hosh ta LOL
..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 02 April 2011 at 4:18pm | IP Logged
La 2 ota bhani sake..lolz
pakh malai mero dimag ko istamal garna deErmm

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 02 April 2011 at 4:20pm | IP Logged
Hmmmmmmm
What about Wake up SidROFL

-MaanEetLover- IF-Rockerz
-MaanEetLover-
-MaanEetLover-

Joined: 23 November 2009
Posts: 5621

Posted: 02 April 2011 at 4:22pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

La 2 ota bhani sake..lolz
pakh malai mero dimag ko istamal garna deErmm


Chito istamaal gar tero dimag !! LOL
-MaanEetLover- IF-Rockerz
-MaanEetLover-
-MaanEetLover-

Joined: 23 November 2009
Posts: 5621

Posted: 02 April 2011 at 4:23pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

Hmmmmmmm
What about Wake up SidROFL


Chi chi !

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
got a totally new photo...offscreen...gurti

2 3 4 5 6 7 8

Author: Ankita_88   Replies: 61   Views: 45272

Ankita_88 61 45272 15 September 2011 at 5:09am by x.Maaneet4eva.x
|khushi's vm|MaanEet new VM pg.3 21/11/10

2 3 4

Author: Amor.   Replies: 25   Views: 9985

Amor. 25 9985 07 March 2011 at 2:42pm by -Araina-
see GURTI together:pic OFFSCRN

2

Author: Amour_Reet   Replies: 14   Views: 12497

Amour_Reet 14 12497 19 October 2010 at 3:44am by tinatartari
What are GurTi's qualifications?

2

Author: Shipra_S   Replies: 14   Views: 7817

Shipra_S 14 7817 19 October 2010 at 3:35am by tinatartari
guyz wish gurti n others here...

2 3

Author: adits7   Replies: 20   Views: 3991

adits7 20 3991 01 August 2010 at 3:33pm by Thumari_Mahi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index