Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Fary's Nutters Ki PaathShaala #75! Invites Only! (Page 12)

aishhh. IF-Sizzlerz
aishhh.
aishhh.

Joined: 29 January 2010
Posts: 17849

Posted: 17 March 2011 at 3:55pm | IP Logged
munni toh sirf munna ke liye badnaam hui hai Ermm yeh gali gali ki baat kahaan se aayi ROFL
i can see you are enjoying my scraps priyaaa! LOL

Edited by -Aish129- - 17 March 2011 at 3:59pm

aishhh. IF-Sizzlerz
aishhh.
aishhh.

Joined: 29 January 2010
Posts: 17849

Posted: 17 March 2011 at 3:57pm | IP Logged
oye di fan banane ki zaroorat nahi hai waise bhi i'll make anything you wish as order dedo ROFL
naadanmasakalli IF-Achieverz
naadanmasakalli
naadanmasakalli

Joined: 07 March 2006
Posts: 126822

Posted: 17 March 2011 at 3:59pm | IP Logged
Gali Gali main shor hai
Munni meri Dost hai HAHA sorry random SIK promo was coming on tv and Akki kumar was sayign it lol

OMG  TAanu are so so so amazign 

I swear itni khushi itni khushiiii aaj toh main phat jaoon gi khushi ke maare

The following 1 member(s) liked the above post:

aishhh.

-Priya- IF-Addictz
-Priya-
-Priya-

Joined: 23 May 2008
Posts: 77595

Posted: 17 March 2011 at 3:59pm | IP Logged
Originally posted by -Aish129-

munna toh sirf munna ke liye badnaam hui hai Ermm yeh gali gali ki baat kahaan se aayi ROFL
i can see you are enjoying my scraps priyaaa! LOL
yeh gana toh tu apne woh kiliye hi toh  gaari thi nah Wink but gali gali mein charcha hota rehta hai nah LOL 
btw does fary know?
 
of course yaar ROFL 

The following 1 member(s) liked the above post:

aishhh.

-Priya- IF-Addictz
-Priya-
-Priya-

Joined: 23 May 2008
Posts: 77595

Posted: 17 March 2011 at 4:00pm | IP Logged
Originally posted by -Fizzylicious-

Gali Gali main shor hai
Munni meri Dost hai HAHA sorry random SIK promo was coming on tv and Akki kumar was sayign it lol

OMG  TAanu are so so so amazign 

I swear itni khushi itni khushiiii aaj toh main phat jaoon gi khushi ke maare
i watch tl on star player only..... unreliable site AngryOuch
im so happy for arjuhi Big smile 
and did you see sushita holi title montage idk hw much u like them but it was sooooooo adorable Embarrassed
naadanmasakalli IF-Achieverz
naadanmasakalli
naadanmasakalli

Joined: 07 March 2006
Posts: 126822

Posted: 17 March 2011 at 4:00pm | IP Logged
yes i know priya

ughgh i can't decide what to work on first req my freebies or the mix 

The following 1 member(s) liked the above post:

-Priya-

-Priya- IF-Addictz
-Priya-
-Priya-

Joined: 23 May 2008
Posts: 77595

Posted: 17 March 2011 at 4:02pm | IP Logged
Originally posted by -Fizzylicious-

yes i know priya

ughgh i can't decide what to work on first req my freebies or the mix 
do whatever ur in the mood of doing
Embarrassed
 
naadanmasakalli IF-Achieverz
naadanmasakalli
naadanmasakalli

Joined: 07 March 2006
Posts: 126822

Posted: 17 March 2011 at 4:03pm | IP Logged
i don't know priya m so hyper HAHA & indecesive 

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Fary's Nutters Ki Paathshaala#71|Invites Only

2 3 4 5 6 7 ... 135 136

Author: patroclus   Replies: 1085   Views: 36370

patroclus 1085 36370 06 June 2010 at 8:39pm by -Gunjan-
Fary Nutters Ki Paathshaala #70 INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 136 137

Author: Faiirytale x3   Replies: 1091   Views: 36802

Faiirytale x3 1091 36802 02 May 2010 at 8:19am by -Gunjan-
Fary Nutters Ki Paathshaala #68! INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 136 137

Author: naadanmasakalli   Replies: 1095   Views: 36370

naadanmasakalli 1095 36370 10 April 2010 at 12:03am by postartic
Fary Nutters Ki Paathshaala #69! INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 137 138

Author: wida   Replies: 1096   Views: 35018

wida 1096 35018 08 April 2010 at 3:06pm by -Gunjan-
Fary Nutters Ki Paathshaala #67! INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Author: Salz.   Replies: 1107   Views: 30598

Salz. 1107 30598 10 March 2010 at 9:13pm by naadanmasakalli

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index