Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

||Sapphire Studio||UPDATE:pg134&137.Note:Pg158 (Page 149)

Sienna.. IF-Dazzler
Sienna..
Sienna..

Joined: 28 September 2010
Posts: 2512

Posted: 18 September 2011 at 4:18pm | IP Logged
Originally posted by -_AfridiMalik_-

2 hours passed and Monday;s arrived, YAYY, i know where u liveee! :d
ur in the UK, haina!? Cool
haha, ive become a PRO at time zones :))) :P
Uh-ohhh!LOL
Yeah i'm in the UK- where are you from?Tongue

Preeti.xo IF-Stunnerz
Preeti.xo
Preeti.xo

Joined: 23 October 2010
Posts: 38834

Posted: 18 September 2011 at 4:18pm | IP Logged
Originally posted by -_AfridiMalik_-

2 hours passed and Monday;s arrived, YAYY, i know where u liveee! :d
ur in the UK, haina!? Cool
haha, ive become a PRO at time zones :))) :P
 
OMG Reeno! I was gna ask her the same fing LOL
 
Ash ur from the UK na coz like 1 hour to midnight is 11 pm
Sienna.. IF-Dazzler
Sienna..
Sienna..

Joined: 28 September 2010
Posts: 2512

Posted: 19 September 2011 at 3:02am | IP Logged
Originally posted by Xxcoolchick1xX

Originally posted by -_AfridiMalik_-

2 hours passed and Monday;s arrived, YAYY, i know where u liveee! :d
ur in the UK, haina!? Cool
haha, ive become a PRO at time zones :))) :P
 
OMG Reeno! I was gna ask her the same fing LOL
 
Ash ur from the UK na coz like 1 hour to midnight is 11 pm
Yesss Preeti i'm from the UKTongueLOL 
Will be opening just after 6pm this evening.. 
serendipity. IF-Addictz
serendipity.
serendipity.

Joined: 11 November 2007
Posts: 52720

Posted: 19 September 2011 at 3:43am | IP Logged
^UFF. are you in the army!? Wacko
ROFL
LOL timings kis tarah batarahii hai :P

oh, im in the UAE, Dubai =)
born brought up here-ich LOL take me as an emirati sheikh Cool k!? :P
Sienna.. IF-Dazzler
Sienna..
Sienna..

Joined: 28 September 2010
Posts: 2512

Posted: 19 September 2011 at 3:52am | IP Logged
Originally posted by -_AfridiMalik_-

^UFF. are you in the army!? Wacko
ROFL
LOL timings kis tarah batarahii hai :P

oh, im in the UAE, Dubai =)
born brought up here-ich LOL take me as an emirati sheikh Cool k!? :P
 
Kuch aisa he soch le- but forget the army bg and stick in some extremely scary friends who'd kill me if they're not here when i openTongueLOL
 
& so cool! I wanna visit there someday!!<3 
serendipity. IF-Addictz
serendipity.
serendipity.

Joined: 11 November 2007
Posts: 52720

Posted: 19 September 2011 at 4:01am | IP Logged
HAHA, ur most welcome here! :DD
and ugh. fine then reserve me a space on the frst page too :|
k? cz i have an everning class, so i;ll b in college. and i VOW to kill you if u dont reserve me a spot! Tongue :D
PERIOD! :D
Sienna.. IF-Dazzler
Sienna..
Sienna..

Joined: 28 September 2010
Posts: 2512

Posted: 19 September 2011 at 4:06am | IP Logged
Originally posted by -_AfridiMalik_-

HAHA, ur most welcome here! :DD
and ugh. fine then reserve me a space on the frst page too :|
k? cz i have an everning class, so i;ll b in college. and i VOW to kill you if u dont reserve me a spot! Tongue :D
PERIOD! :D
Meri phooti kismat- getting dhamkis from all sides=|
Lol but sure will res for you as wellLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

serendipity.

serendipity. IF-Addictz
serendipity.
serendipity.

Joined: 11 November 2007
Posts: 52720

Posted: 19 September 2011 at 5:33am | IP Logged
Thats the way!! Cool

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
//LoneDesignz//#1 CLOSED

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: SobtiObsession   Replies: 1189   Views: 77896

SobtiObsession 1189 77896 02 June 2011 at 12:47am by Fari.Kashian
Sharona.Creationz #13||Cls!||New:90 Note:89

2 3 4 5 6 7 ... 92 93

Author: -Sharona-   Replies: 736   Views: 38898

-Sharona- 736 38898 25 November 2010 at 1:49am by New.Life
3IDIOTSCREATION1.0|Up-Sona,asin,kash,sr/note-55

2 3 4 5 6 7 ... 57 58

Author: Ash_Salz   Replies: 460   Views: 26487

Ash_Salz 460 26487 09 August 2010 at 10:02pm by -dhruvi
OP 01 | C | NOTE 147 |

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: -KingAragorn-   Replies: 1166   Views: 66121

-KingAragorn- 1166 66121 28 June 2010 at 8:51pm by Vitna
Suuche'z Studio {Close}

Author: Suuche   Replies: 0   Views: 567

Suuche 0 567 15 June 2010 at 4:58am by Suuche

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index