Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

~Magnanimous Daya sir's FC~ (Page 59)

monika21 IF-Sizzlerz
monika21
monika21

Joined: 24 July 2010
Posts: 17310

Posted: 22 March 2011 at 2:18am | IP Logged
[QUOTE=m_kal2011]



Hmmm.......... Jai-Veeru in the same boat, took lunch together. But now one is here and another is busy elsewhere. Wink yeah...... she is busy in farming instead of boating DisapproveDisapproveDisapprove

m_kal2011 IF-Sizzlerz
m_kal2011
m_kal2011

Joined: 25 June 2010
Posts: 10827

Posted: 22 March 2011 at 2:20am | IP Logged
Originally posted by monika21


yeah...... she is busy in farming instead of boating DisapproveDisapproveDisapprove

New addiction of me! LOL LOL
There me and Purni r Jai-Veeru LOL LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

-purnima-monika21

-purnima- IF-Sizzlerz
-purnima-
-purnima-

Joined: 02 June 2007
Posts: 22768

Posted: 22 March 2011 at 2:20am | IP Logged
Originally posted by monika21

[QUOTE=m_kal2011]



Hmmm.......... Jai-Veeru in the same boat, took lunch together. But now one is here and another is busy elsewhere. Wink yeah...... she is busy in farming instead of boating DisapproveDisapproveDisapprove



i came with my own boat 


poor lost route in water LOLLOLLOL

The following 4 member(s) liked the above post:

aadri--CID-m_kal2011monika21

aadri- Goldie
aadri-
aadri-

Joined: 01 September 2010
Posts: 2361

Posted: 22 March 2011 at 2:21am | IP Logged
Originally posted by monika21

[QUOTE=aadrika01]


[

OMG !!! thanks Monika .......trying to visualise the scenario..........we r on the same boat with duo......Day Dreaming Day Dreaming yeah.............. lets dream about the boating with DUO Day Dreaming


Hug

The following 2 member(s) liked the above post:

-purnima-monika21

m_kal2011 IF-Sizzlerz
m_kal2011
m_kal2011

Joined: 25 June 2010
Posts: 10827

Posted: 22 March 2011 at 2:23am | IP Logged
Originally posted by Puri_2711



i came with my own boat 


poor lost route in water LOLLOLLOL


Jitne tez farming korte ho, utne tej boat bhi chalate ho, very good. LOL LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

monika21

aadri- Goldie
aadri-
aadri-

Joined: 01 September 2010
Posts: 2361

Posted: 22 March 2011 at 2:24am | IP Logged
farming ??? Confused Confused
Chiinnu IF-Sizzlerz
Chiinnu
Chiinnu

Joined: 23 May 2010
Posts: 16224

Posted: 22 March 2011 at 2:24am | IP Logged
hmmmm...new boat !!!!
we all will be there with you !!!!

The following 2 member(s) liked the above post:

-purnima-monika21

m_kal2011 IF-Sizzlerz
m_kal2011
m_kal2011

Joined: 25 June 2010
Posts: 10827

Posted: 22 March 2011 at 2:25am | IP Logged
Originally posted by aadrika01

farming ??? Confused Confused

Yes farming, we play FV in FB LOL LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-purnima-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*||*CID Insp. Daya Fan Club#2*||*

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: DamRyeong   Replies: 1191   Views: 82070

DamRyeong 1191 82070 19 August 2010 at 3:44am by prettywomen22
*||*CID Insp. Daya Fan club*||*

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: DamRyeong   Replies: 1144   Views: 135929

DamRyeong 1144 135929 12 June 2010 at 1:54am by totallynotme101

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index