Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

Abhinav&Drashti FC| Mr Sweet Chand -DD to AS <3 (Page 70)

sabihaa. IF-Sizzlerz
sabihaa.
sabihaa.

Joined: 02 January 2010
Posts: 10625

Posted: 22 March 2011 at 8:37pm | IP Logged
Hey girlies.
Sorry, I was working on Sameena's request.

Check it out.


& yes Fuzz, I used the Bheegi Si sequence to make my avi. I am in love. :D

The following 2 member(s) liked the above post:

Farzu-sweet.melody

sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33482

Posted: 22 March 2011 at 8:39pm | IP Logged
Oh I haven't been the geet forum myself in ages lol. I 'liked' many Geet related pages.. and when I go through some pics there.. esp the merged ones, they are talking about how they wish it was real and all that.. it's quite comical to read LOL

I know I obsess over Mishti too, but hey they both are single as far as they haven't let out anything yet LOL and I'm not gonna go bad mouthing their real life partners whoever they are in the future :P
Farzu- IF-Sizzlerz
Farzu-
Farzu-

Joined: 08 January 2010
Posts: 16754

Posted: 22 March 2011 at 8:40pm | IP Logged
Yeah i'd definately have a talk with my husband first before leaving him for good..
 
 
Oh and Abhimanyu Modi looked damn good too in glasses. But yes I find men in glasses hot as well..
 
 
 
sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33482

Posted: 22 March 2011 at 8:40pm | IP Logged
That's an awesome sig Sabii! Loving the style :)

and who is that girl in your avi?
sabihaa. IF-Sizzlerz
sabihaa.
sabihaa.

Joined: 02 January 2010
Posts: 10625

Posted: 22 March 2011 at 8:41pm | IP Logged
*shocked face* You didn't recognise ME? LOL.

It's Diya Mirza. *sigh*
It's from Tumsa Nahin Dekha ~ "Dhanak Ka Rang"
<3
sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33482

Posted: 22 March 2011 at 8:43pm | IP Logged


I love how his hand is on her cheek and he is all smiles!

I really do wonder what they were trying to do LOL

oh and in today's sbs, she was like mere pati dev.. makes me laugh how she still refers to him as her pati lol I'm sure the maneet crazed fans just love that :P
sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33482

Posted: 22 March 2011 at 8:45pm | IP Logged
THAT is Diya Mirza????? Seriously? It didn't look like her at all to me :S

and now even after you clarified it to me.. I still dont see it Ermm
Farzu- IF-Sizzlerz
Farzu-
Farzu-

Joined: 08 January 2010
Posts: 16754

Posted: 22 March 2011 at 8:45pm | IP Logged
Okay tbh I do not like KSG with Nicole.. but then again I aint a huge KSG fanatic to care that much :) But other than that, I dont wanna interfere with my favs personal life. Thats their matter.
 
Actually my Harshuu apparantly has a GF, and I hear its Sonam Mann and errrrmmmmmmmmmmmm, I DONT LIKE THAT CHICK. But I guess I should be a good fan and support him in his personal decision Ermm 
 
*sigh* Why do all the hot men go after ugly girls???
 
 
Sabiha that is gorgeous man! <33 Sameena is gonna love it!
And can you make me an avi like that? It would be on HarshJen
 
 
 

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
gurmeet-drashti

Author: hina26   Replies: 4   Views: 2849

hina26 4 2849 01 October 2010 at 3:01pm by aini86
Shweta Tiwari/Abhinav Shukla(Jkbh)Fc*shan new look

2 3 4 5 6 7

Author: zaara019   Replies: 55   Views: 22005

zaara019 55 22005 01 May 2009 at 2:11am by zaara019
@@new face abhinav shukla aka shantanu fc'''@@

Author: zaara019   Replies: 5   Views: 4377

zaara019 5 4377 25 April 2009 at 8:09am by zaara019
Rahul/Mayank-Drashti/Muskaan Resort-Task1-voting20

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: -Mansi-   Replies: 1157   Views: 36567

-Mansi- 1157 36567 18 March 2009 at 10:51am by desigrl05
Rahul/Mayank - Muskaan/Drashti Resort!! See page64

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: SuhaniSonia   Replies: 1144   Views: 42891

SuhaniSonia 1144 42891 02 March 2009 at 10:35am by SuhaniSonia

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index