Pardes Mein Mila Koi Apna

India-Forums

   
Pardes Mein Mila Koi Apna
Pardes Mein Mila Koi Apna

Twists And Turns Part 2 - Antakshari Contest! =D (Page 2)

diaangel Senior Member
diaangel
diaangel

Joined: 10 March 2010
Posts: 281

Posted: 14 March 2011 at 12:20am | IP Logged
Dear Arjun
I lov u sooo...much. U r my jaan. U hv never seen me bt i m mad abt u...i fihgt with my frds if they say they lov u...i always worn them that u r only mine n i realy mean it. U r my first lov i lik u since i watched u it left right left. Then i loved u as mayank...n nw as chandu. It doesn't matter what ever role u play...what matter is that i m madly in lov with u with arjun bijlani. Today i want to reveal something that i never disclosed ever before bt since i m revealing my true feeling i will also except i used u jealous with rati. She is a great actress n i m myself also a great fan of her bt i cant denay that i used to jealous with her. I hv always excepted nupur with mayank bt i cant except u with someone else this it a true n i know this very well. U know i also want to b a television actress n d reason 4 that is also only u. U r d one bcoz which i want 2 join this industry. I always dream that one day i will meet u..i will work with u. U will b my prince n i will b ur princess. I know its lit dificult bt i'll try my best to meet u n on that day i'll definately propose u...i know it would b funy bt what cn i say more. My heart knows u r my lov...i lov u n want u marry u. Kash ye letter tum tk sach mae pohanch jay n u read it atleast once.
Ok so bye...i lov u n always lov u.

With lots of lov
Koyal

Edited by diaangel - 15 March 2011 at 1:50pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Nikki_Titli

Nikki_Titli IF-Addictz
Nikki_Titli
Nikki_Titli

Joined: 03 June 2009
Posts: 86605

Posted: 14 March 2011 at 12:43am | IP Logged
ok plz gimme an xception....i cant cound words n write.....Stern Smile...i will jst write....plz dnt go for length....bhavno ko samjho....ROFL....aur waise bhi i myself donno hw length it wil hv in d end.....it all depends upon on my mood....LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

WooHooHaha21sujji0609

Sanugr8fan IF-Rockerz
Sanugr8fan
Sanugr8fan

Joined: 28 August 2010
Posts: 5273

Posted: 14 March 2011 at 1:25am | IP Logged
Originally posted by nikki028

ok plz gimme an xception....i cant cound words n write.....Stern Smile...i will jst write....plz dnt go for length....bhavno ko samjho....ROFL....aur waise bhi i myself donno hw length it wil hv in d end.....it all depends upon on my mood....LOL
ok...no lmt....write as much as u want!

The following 3 member(s) liked the above post:

WooHooHaha21sujji0609Nikki_Titli

sujji0609 IF-Sizzlerz
sujji0609
sujji0609

Joined: 09 December 2008
Posts: 11397

Posted: 14 March 2011 at 7:25am | IP Logged
will surely participate.Big smile...... when it comes to KapilDay Dreaming i can write long long postsBlushing........ so Nattie dear...... like Nikki said even i don't know whether 500 words will be enoughD'ohBroken HeartLOL...... so why don't you change it to no limit........??? Wink
LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

WooHooHaha21Nikki_Titli

Nikki_Titli IF-Addictz
Nikki_Titli
Nikki_Titli

Joined: 03 June 2009
Posts: 86605

Posted: 14 March 2011 at 7:29am | IP Logged
aww sujiiii......thnxx for agreein.....HugHugHug...

so nattie...nw u shud....implement NO LIMIT rule...as MAJORITY wants tht....LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

WooHooHaha21sujji0609

Xx_fehmida_xX IF-Dazzler
Xx_fehmida_xX
Xx_fehmida_xX

Joined: 01 September 2010
Posts: 3015

Posted: 14 March 2011 at 12:52pm | IP Logged
thanx 4 PM
fab contest
 
 

The following 1 member(s) liked the above post:

WooHooHaha21

WooHooHaha21 IF-Dazzler
WooHooHaha21
WooHooHaha21

Joined: 07 October 2010
Posts: 4341

Posted: 14 March 2011 at 1:38pm | IP Logged
@Nikki and Sujji: Fine.. I shall remove the word limit then! Hayyyeee socho Kapil and Arjun reading like 10 pages of Love letter! ROFL Chalo bacho likho ab..
 
@Abeer: Thanks for participating.. Will be waiting for ur entry..
 
@Shivzi: Why not Hun!? Jun ka sawal hai Hun! Stern Smile
 
@Fehmida: Thanks for liking the contest.. Would like to have ur entry too.. Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

sujji0609Nikki_Titli

dv-hott Senior Member
dv-hott
dv-hott

Joined: 20 February 2011
Posts: 599

Posted: 14 March 2011 at 4:03pm | IP Logged
thanks for pmSmile

will participate for sure

The following 2 member(s) liked the above post:

WooHooHaha21Sanugr8fan

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pardes Mein Mila Koi Apna Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index