Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

.*Amrita Rao & Shahid Kapoor*..Together Forever<3 (Page 6)

saraaa. IF-Sizzlerz
saraaa.
saraaa.

Joined: 26 March 2010
Posts: 13523

Posted: 14 March 2011 at 1:04pm | IP Logged
Originally posted by myLuvShahid-ji

Originally posted by KaShBaarish..xx

Originally posted by myLuvShahid-ji

Originally posted by KaShBaarish..xx

Originally posted by myLuvShahid-ji

sara madam ji..lets continuing our conv from where leftROFL
 
ROFL Why NOT? Who were we talking about again .. I know someone that we don't like LOL And films ...
Karan JoharROFL
 
Of course Dead No wonder I didn't remember ROFL Well I mean I don't hate him .. atleast not before
Yea so where all those family movies went?? Confused What does Bollywood expect the kids to watch? Uff .. cant wait till youu enter bwood as a director ROFL
Me too, I don't hate him..actually I can't hate anyone..but i like dislike themROFL..i m hating..Karan movies..not only his but others too..pata nahi what they think themselves..
sab kuch toh ..they copy from hollywood..so where is the creativity in themROFL
I really miss family movies especially like K3G, KKHT, HAHKOuchn many others too
this is why..there is only..2 movies.in a year get a huge success..others.get flop or average..ROFL

what they think..kids will watch sex,.n other stuff with their parents ..ROFL

 
@bold ROFL EXACTLY!! Feels sooo bad ... btw did youu like Dabaang??
I know .. Karan is making terrible movies though MNIK was good but rest of his movies Thumbs Down 
Im SURE there are good script writers somewhere in India .. LOL
People born in the 90's and earlier are quite lucky b/c they saw hindi movies that were original and not westernized ..

The following 1 member(s) liked the above post:

-SalShah4eva-

saraaa. IF-Sizzlerz
saraaa.
saraaa.

Joined: 26 March 2010
Posts: 13523

Posted: 14 March 2011 at 1:05pm | IP Logged
Originally posted by myLuvShahid-ji

Originally posted by KaShBaarish..xx

Originally posted by myLuvShahid-ji

Originally posted by KaShBaarish..xx

Did anyone read the recently article on Shahid <3 Embarrassed .. God youu just gotta love him LOL
abt his movie n dad..right..
 
Yea about how Mausam and even Kaminey were close to his heart because he got to play different characters Wink Well even though the article was ShaMritaicious news ROFL He was nice to read about him (always is LOL)
Ya ya.. I thought he will say..vivah too but nvm.he didnt.LOL
 
 He has no idea how well he acted as Prem in the film .. Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

-SalShah4eva-

-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 118305

Posted: 14 March 2011 at 1:11pm | IP Logged
Originally posted by KaShBaarish..xx

 
@bold ROFL EXACTLY!! Feels sooo bad ... btw did youu like Dabaang??
I know .. Karan is making terrible movies though MNIK was good but rest of his movies Thumbs Down 
Im SURE there are good script writers somewhere in India .. LOL
People born in the 90's and earlier are quite lucky b/c they saw hindi movies that were original and not westernized ..
Dabang..loved the songs..ROFL
actually it was a family movie n it was funny too.basically liked that movie coz of only sallu..if he wasnt n the movie for sure..the movie wont be huge hitROFL
Ya I know..i was born in 1991..but..i used to watch a movies with my family n in old days,there were very good movies n ,..they like to watch family movies too..so thats how i m hooked into family movies..Embarrassed

Ya those writers were so good..i wonder if any 1 of them..stil writes for movies or not..maybe they want too..director dont hire them..since u know the reasonLOL

If u watch..maybe last year awards maybe that was in SP..did u heard..javed speech.oh woww..it was so good..he also miss old days movies..he said..all these things...people dont hire old writies they have so much talent n all that.even songs these days not like old days..it was such a amazing..speech..Thumbs Up
I am like wow..everyvody need to watch thisEmbarrassed
saraaa. IF-Sizzlerz
saraaa.
saraaa.

Joined: 26 March 2010
Posts: 13523

Posted: 14 March 2011 at 1:17pm | IP Logged
ROFL I thought Dabang was alright too LOLWink Songs were fabulous though .. Tere Mast had a feel to it that  youu don't have in songs now days .. b/c like youu said even songs these days arent really good either
 
No I didn't hear that speech .. but sounds like he blew everyone away with it Tongue But why don't directors hire those writers?? Whats the point of hiring these new writers ESPECIALLY when youu know the film will flop anyway Ouch

The following 1 member(s) liked the above post:

-SalShah4eva-

-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 118305

Posted: 14 March 2011 at 1:25pm | IP Logged
Originally posted by KaShBaarish..xx

ROFL I thought Dabang was alright too LOLWink Songs were fabulous though .. Tere Mast had a feel to it that  youu don't have in songs now days .. b/c like youu said even songs these days arent really good either
 
No I didn't hear that speech .. but sounds like he blew everyone away with it Tongue But why don't directors hire those writers?? Whats the point of hiring these new writers ESPECIALLY when youu know the film will flop anyway Ouch
Yup.. exactly and after he was finished..every1 was clapping..some probb will impress with his speech.i dont know maybe youngsters notROFL haha

@red: good point..maybe..when they read script..they think nowadays people dont like good movies..like family..thats why..Confused..maybe giving..chance to new people..i dont mind..but give chanced to people who have worked with this industry for many years as well
Ya tera mast song..its fablous..it feels so good..n the direction is also very goodSmile
-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 118305

Posted: 14 March 2011 at 1:27pm | IP Logged
Shahid new movie gonna be rocking for sure
i m sure this year that movie will be the biggest hit..am sure it wil be good movieEmbarrassed
-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 118305

Posted: 14 March 2011 at 1:28pm | IP Logged
Is Don gonna be released this year..is karan directing or some1 else or farahan ( his name is something like this) ROFL
amrita movie going to be released this year too..hope..that movie do good for herEmbarrassed


Edited by myLuvShahid-ji - 14 March 2011 at 1:29pm
saraaa. IF-Sizzlerz
saraaa.
saraaa.

Joined: 26 March 2010
Posts: 13523

Posted: 14 March 2011 at 1:29pm | IP Logged

Well yea its good to give chance to new people .. but when youu know the script is bakwaas, its bakwaas thats it LOL Directing a not-so-good script will not make the script any better

I really hope that Mausam turns out to be good especially since Shahid's dad wrote the script
 
Ya know even music is being copied too Ouch

The following 1 member(s) liked the above post:

-SalShah4eva-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Shahid amrita fan club

2 3 4 5 6 7 ... 56 57

Author: naadanmasakalli   Replies: 448   Views: 30783

naadanmasakalli 448 30783 02 June 2011 at 4:51pm by dia27
~Hiten Gauri Forever After~

2 3 4 5 6 7 ... 137 138

Author: Wazupp   Replies: 1097   Views: 103226

Wazupp 1097 103226 31 July 2010 at 10:33am by Vrindz
Husein Tina Love Hub - True Love Lasts Forever!!

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: Eksie   Replies: 1176   Views: 64290

Eksie 1176 64290 04 July 2010 at 10:25am by preethi
~*~Mayurians Forever 19~*~ NEW THRD P1

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: safeplacetoland   Replies: 1146   Views: 51508

safeplacetoland 1146 51508 03 April 2010 at 11:44am by preity*zinta
Tusshar Kapoor & Kareena Kapoor Fan Club

Author: Lennie   Replies: 5   Views: 3704

Lennie 5 3704 28 March 2007 at 11:30am by Lennie

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index