Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

*MaanEet/GurTi Gossip Corner*#28*ILove you my BSK (Page 39)

.Kiran. IF-Sizzlerz
.Kiran.
.Kiran.

Joined: 27 August 2010
Posts: 22083

Posted: 13 March 2011 at 6:30pm | IP Logged
@ Shreya: Good Luck fr ur examWink && tumhara pehle aa raha hai saaliLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

macho_muffinjaspreetm2815

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 13 March 2011 at 6:31pm | IP Logged
@ct
jhutti....u didn't write that accidentally did yaROFL
hmpfff mere paas to excuse hain pic transfer ka....tere paas kya hain thakur?....now don't say maa cuz i have one tooROFL ROFL
@k k k kiran
aww really? oyee how many bros do u have?....i just got one and he is the most annoying species to be born in the universeAngry
i m sure he is adoptedLOLLOL
yayy atleast 30 min to hain lol
did ya finish all ur hw beta?LOL
@dulhaan
awww meri dulhaan....2 tests? tere kaminey teachers ke paas aur koi kaam nahin hain kya?...and why are you scared?....chak de phatte kudiye and u know u will ace it...baba muffin's aashirwaad is with uEmbarrassed
btw, april 8 ko kuch khaas hain kya?....i mean i have no ideaWink

The following 2 member(s) liked the above post:

.Kiran.jaspreetm2815

Jen2 IF-Sizzlerz
Jen2
Jen2

Joined: 16 January 2010
Posts: 10462

Posted: 13 March 2011 at 6:32pm | IP Logged
@Shreya : WE ARE!! but when we were lil we got lost in some Kumbh Mela ROFLROFL

@Twin : I forgot :( next time i'll bring my all credit cards so we can eat more and play some games...u like bowling??

@Kiran : same here!! enjoying my break...btw how long is ur break?

The following 2 member(s) liked the above post:

macho_muffinjaspreetm2815

jaspreetm2815 IF-Sizzlerz
jaspreetm2815
jaspreetm2815

Joined: 13 September 2010
Posts: 12848

Posted: 13 March 2011 at 6:35pm | IP Logged
[QUOTE=macho_muffin]@ct
jhutti....u didn't write that accidentally did yaROFL
hmpfff mere paas to excuse hain pic transfer ka....tere paas kya hain thakur?....now don't say maa cuz i have one tooROFL ROFL
 
 
ROFLROFLROFLROFLROFL    Oyeeee Main sach bol rai hu ROFLROFLROFL   AA Angry ke kasam ROFLROFLROFL  mere pass excuse jeh hain ke meri pic ashi nai atti ROFLROFLROFL tu  chahye toh meri baby seh push leh ROFLROFLROFL  


Edited by jaspreetm2815 - 13 March 2011 at 6:37pm

The following 1 member(s) liked the above post:

macho_muffin

.Kiran. IF-Sizzlerz
.Kiran.
.Kiran.

Joined: 27 August 2010
Posts: 22083

Posted: 13 March 2011 at 6:36pm | IP Logged
@ jiju: I've 2 bros && they r such a pain in my arseAngry........................ROFLROFLROFL!!
&& hw toh mila hi nahi..............yayDancing I finished all my tests b4 breakWink
@ Jen: lOl good..........................umm its one week longLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

macho_muffinJen2

Jen2 IF-Sizzlerz
Jen2
Jen2

Joined: 16 January 2010
Posts: 10462

Posted: 13 March 2011 at 6:38pm | IP Logged
Kiran - Same here!! it's only for a week LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

macho_muffin

jaspreetm2815 IF-Sizzlerz
jaspreetm2815
jaspreetm2815

Joined: 13 September 2010
Posts: 12848

Posted: 13 March 2011 at 6:40pm | IP Logged
Hyeee rabba kaha gaye sab ???

The following 2 member(s) liked the above post:

macho_muffinJen2

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 13 March 2011 at 6:40pm | IP Logged
Jas...ohh yaa tum toh deaf thi uss din..lolz
Kiran..why u calling me saali? lolz i am ur behna..lmao
Dulhe-IKR..Ugh kamine teachers...awhh abb baba muffin ka ashirwaad hai toh pass toh hohi jaungi..hmm mujhe bhi nahi pata whts on april 8? lolz
Jen-awhh bichdi huye behnas..lolz

The following 2 member(s) liked the above post:

Jen2jaspreetm2815

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
got a totally new photo...offscreen...gurti

2 3 4 5 6 7 8

Author: Ankita_88   Replies: 61   Views: 45182

Ankita_88 61 45182 15 September 2011 at 5:09am by x.Maaneet4eva.x
|khushi's vm|MaanEet new VM pg.3 21/11/10

2 3 4

Author: Amor.   Replies: 25   Views: 9944

Amor. 25 9944 07 March 2011 at 2:42pm by -Araina-
see GURTI together:pic OFFSCRN

2

Author: Amour_Reet   Replies: 14   Views: 12487

Amour_Reet 14 12487 19 October 2010 at 3:44am by tinatartari
What are GurTi's qualifications?

2

Author: Shipra_S   Replies: 14   Views: 7805

Shipra_S 14 7805 19 October 2010 at 3:35am by tinatartari
guyz wish gurti n others here...

2 3

Author: adits7   Replies: 20   Views: 3962

adits7 20 3962 01 August 2010 at 3:33pm by Thumari_Mahi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index