Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

KaSh Heaven: We Could Use A Wish Right Now..<3 (Page 88)

R.K.O IF-Sizzlerz
R.K.O
R.K.O

Joined: 02 August 2010
Posts: 22148

Posted: 13 March 2011 at 4:00am | IP Logged
[[/QUOTE]teri toh ur internship party is also remaining ..when we wll meet ..hopefully ..then we can celebrate together .....haan bas jyad kharcha mat karva na ...still i m not on a job u c .....LOLLOL..

@ poo haa if u were here ...i wll have surely give u ur party ...CryCry
[/QUOTE]
u kno kal casualty mai 1 patient died too just cause of d negligence of d doctor...............
damn dey yaar itna kya sonaa jaroori hai
d female came 1 hr lateAngryAngry
[/QUOTE]dont wanna talk about it ...bemari ka naam sunte hai ..i feel like puking ..
pata nahi ...mom ko jab low bp ...hua tha took her to tunga hospital ..which is famous in mira road and very hi fi too ..hospital toh dekhke u wll fell like an 3 star hotel but ...damn wahan ki badbu ...Ouch..tum logo ko maana parega how do u guess wrk ..Clapand upper say death and all Confused

R.K.O IF-Sizzlerz
R.K.O
R.K.O

Joined: 02 August 2010
Posts: 22148

Posted: 13 March 2011 at 4:01am | IP Logged
Originally posted by KaShbaby_Riya

Neha: hawww ROFL lucky you :P can't wait till my easter break..and then summer break too ahh <3 oh btw, where do you live? :D
....so little riya ...hows u today ..
and where do u stay ??
R.K.O IF-Sizzlerz
R.K.O
R.K.O

Joined: 02 August 2010
Posts: 22148

Posted: 13 March 2011 at 4:02am | IP Logged
Originally posted by -poornima-

Originally posted by R.K.O

teri toh ur internship party is also remaining ..when we wll meet ..hopefully ..then we can celebrate together .....haan bas jyad kharcha mat karva na ...still i m not on a job u c .....LOLLOL..

@ poo haa if u were here ...i wll have surely give u ur party ...CryCry
iska matlab no treat  for meCryCry
[/QUOTE]...hmm kalse tumhari treat shuru ho rahi hai na ...i m diferent so exam treat for u ROFL
[/QUOTE]mera treat my disaster is starting from tomozCry exam treat nahi mujhe normal reat  chahiyeLOL
[/QUOTE]pehle exam badme treat Wink
-GoogleWithMe- IF-Addictz
-GoogleWithMe-
-GoogleWithMe-

Joined: 12 October 2009
Posts: 59804

Posted: 13 March 2011 at 4:02am | IP Logged
Originally posted by R.K.O

[
teri toh ur internship party is also remaining ..when we wll meet ..hopefully ..then we can celebrate together .....haan bas jyad kharcha mat karva na ...still i m not on a job u c .....LOLLOL..

@ poo haa if u were here ...i wll have surely give u ur party ...CryCry
[/QUOTE]
u kno kal casualty mai 1 patient died too just cause of d negligence of d doctor...............
damn dey yaar itna kya sonaa jaroori hai
d female came 1 hr lateAngryAngry
[/QUOTE]dont wanna talk about it ...bemari ka naam sunte hai ..i feel like puking ..
pata nahi ...mom ko jab low bp ...hua tha took her to tunga hospital ..which is famous in mira road and very hi fi too ..hospital toh dekhke u wll fell like an 3 star hotel but ...damn wahan ki badbu ...Ouch..tum logo ko maana parega how do u guess wrk ..Clapand upper say death and all Confused
[/QUOTE]she mus have got used to it na but in my places some hospitals r not like this koi badbu nahi hai
-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 13 March 2011 at 4:03am | IP Logged
Abhi: big abhi? LOL JK :P i'm good, how has your day been so far? :D i live in the UK, you? :D
-GoogleWithMe- IF-Addictz
-GoogleWithMe-
-GoogleWithMe-

Joined: 12 October 2009
Posts: 59804

Posted: 13 March 2011 at 4:03am | IP Logged
Originally posted by R.K.O

Originally posted by -poornima-

Originally posted by R.K.O

teri toh ur internship party is also remaining ..when we wll meet ..hopefully ..then we can celebrate together .....haan bas jyad kharcha mat karva na ...still i m not on a job u c .....LOLLOL..

@ poo haa if u were here ...i wll have surely give u ur party ...CryCry
iska matlab no treat  for meCryCry
...hmm kalse tumhari treat shuru ho rahi hai na ...i m diferent so exam treat for u ROFL
[/QUOTE]mera treat my disaster is starting from tomozCry exam treat nahi mujhe normal reat  chahiyeLOL
[/QUOTE]pehle exam badme treat Wink
[/QUOTE]after exam pakka u will give me special treat LOLi wish my exams finish soon

The following 1 member(s) liked the above post:

R.K.O

.JustaDream IF-Stunnerz
.JustaDream
.JustaDream

Joined: 11 November 2008
Posts: 35679

Posted: 13 March 2011 at 4:05am | IP Logged
Helllo!!! Dancing
R.K.O IF-Sizzlerz
R.K.O
R.K.O

Joined: 02 August 2010
Posts: 22148

Posted: 13 March 2011 at 4:06am | IP Logged
Originally posted by KaShbaby_Riya

Abhi: big abhi? LOL JK :P i'm good, how has your day been so far? :D i live in the UK, you? :D
my day is ..ermm kinda mix type ....not so happy and not so sad too ..Big smile.....i live in india ,mumbai ..where kash lives CoolLOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Ejaz* and *Anita**Heaven*#1

2 3 4 5 6 7 ... 48 49

Author: Aarohi..   Replies: 385   Views: 30817

Aarohi.. 385 30817 04 August 2011 at 1:46pm by musicfanatics
~*AkkiKat aka Akshay Kumar & Katrina Kaif Heaven*~

2 3 4 5 6 7 ... 67 68

Author: PuffinHypercity   Replies: 537   Views: 31853

PuffinHypercity 537 31853 30 June 2011 at 3:39am by -Junglee-
*Katrina Kaif Heaven* Back Again =)

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: unknowndesires.   Replies: 1149   Views: 91984

unknowndesires. 1149 91984 07 November 2010 at 11:04am by -prabz-
Hiten Gauri's Heaven On Earth *Active*

2 3 4 5 6 7 ... 135 136

Author: Vrindz   Replies: 1084   Views: 99911

Vrindz 1084 99911 16 September 2010 at 5:41am by adeela
~~Robert Pattz Heaven~~ For all Robert lovers!!

Author: mishthan   Replies: 0   Views: 1177

mishthan 0 1177 03 July 2010 at 8:00am by mishthan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index