Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

| Bigg Boss Ke Badmaash # 53 | Invites Only | (Page 32)

RagMasta IF-Sizzlerz
RagMasta
RagMasta

Joined: 05 April 2007
Posts: 14443

Posted: 21 March 2011 at 12:05am | IP Logged
I know..i dont like that hes being raved abt everywhere AngryLOL
 
I guess since hes a newbie, who got sudden fame, no one likes that haha..
 
but really he openly acted..but i guess this role suits his personality..so idk how he can do with other diff kinds..just like with Jaane Tu ya Jaana na, Imrans khans personality suits that role...
 
yeah i was sad after that dream =( lol
 

The following 2 member(s) liked the above post:

Autumnnpinkisluv91

pinkisluv91 IF-Stunnerz
pinkisluv91
pinkisluv91

Joined: 22 July 2008
Posts: 36924

Posted: 21 March 2011 at 12:09am | IP Logged
Originally posted by raju786

I know..i dont like that hes being raved abt everywhere AngryLOL
 
I guess since hes a newbie, who got sudden fame, no one likes that haha..
 
but really he openly acted..but i guess this role suits his personality..so idk how he can do with other diff kinds..just like with Jaane Tu ya Jaana na, Imrans khans personality suits that role...
 
yeah i was sad after that dream =( lol
 

Yea I don't like overrated stuffConfused it makes me want to not like him moreLOL 

Well I don't care abt that, I don't think he looks amazing but I guess he's just an amazing actor so everyone likes himLOL

Yea we gotta see how he does in the other moviesBig smile hopefully he's goodLOL We need good actors nowLOL

lol awwwwLOL I know, this morning Jay Sean wrote on twitter he wrote an amazing song in his dream and he wanted to know it so he could write it again but he forgot itOuch that's kind of coolLOL he writes good songs in his dreamsLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

AutumnnRagMasta

RagMasta IF-Sizzlerz
RagMasta
RagMasta

Joined: 05 April 2007
Posts: 14443

Posted: 21 March 2011 at 12:14am | IP Logged
Originally posted by pinkisluv91

Originally posted by raju786

I know..i dont like that hes being raved abt everywhere AngryLOL
 
I guess since hes a newbie, who got sudden fame, no one likes that haha..
 
but really he openly acted..but i guess this role suits his personality..so idk how he can do with other diff kinds..just like with Jaane Tu ya Jaana na, Imrans khans personality suits that role...
 
yeah i was sad after that dream =( lol
 

Yea I don't like overrated stuffConfused it makes me want to not like him moreLOL 

Well I don't care abt that, I don't think he looks amazing but I guess he's just an amazing actor so everyone likes himLOL

Yea we gotta see how he does in the other moviesBig smile hopefully he's goodLOL We need good actors nowLOL

lol awwwwLOL I know, this morning Jay Sean wrote on twitter he wrote an amazing song in his dream and he wanted to know it so he could write it again but he forgot itOuch that's kind of coolLOL he writes good songs in his dreamsLOL
Oh CoolLOLLOL..i know that feeling..esp once u have an amazing dream n u forget it
 
we need more better actressesOuch

The following 2 member(s) liked the above post:

Autumnnpinkisluv91

RagMasta IF-Sizzlerz
RagMasta
RagMasta

Joined: 05 April 2007
Posts: 14443

Posted: 21 March 2011 at 12:15am | IP Logged
Is it raining at your side? LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

pinkisluv91

pinkisluv91 IF-Stunnerz
pinkisluv91
pinkisluv91

Joined: 22 July 2008
Posts: 36924

Posted: 21 March 2011 at 12:16am | IP Logged
Originally posted by raju786

[QUOTE=pinkisluv91]
Oh CoolLOLLOL..i know that feeling..esp once u have an amazing dream n u forget it
 
we need more better actressesOuch

YeaLOL

We need better everything, directors, actors, actresses. We keep recycling the KhansOuch it's no one else, just olddd men and younger girlsConfused

Did you watch BKB?

The following 2 member(s) liked the above post:

AutumnnRagMasta

pinkisluv91 IF-Stunnerz
pinkisluv91
pinkisluv91

Joined: 22 July 2008
Posts: 36924

Posted: 21 March 2011 at 12:17am | IP Logged
Originally posted by raju786

Is it raining at your side? LOL

Nope, is it raining there?Shocked

The following 1 member(s) liked the above post:

RagMasta

Autumnn IF-Sizzlerz
Autumnn
Autumnn

Joined: 29 October 2006
Posts: 19782

Posted: 21 March 2011 at 12:17am | IP Logged
awww Raju... yeah.. can understand why you cried.. as it is one of your dream to meet IK and then to know he was not real IK after talking with.. him so much.. it is like dream getting crush in a dream... awww... Embarrassed

And Monu stop laughing on Raju crying... Tongue and Good Night.... Tongue  Hug LOL

And what is mini crush? Either you have a crush or you dont..  LOL what is this mini crush? Tongue


Edited by sweta01 - 21 March 2011 at 12:20am

The following 2 member(s) liked the above post:

RagMastapinkisluv91

Autumnn IF-Sizzlerz
Autumnn
Autumnn

Joined: 29 October 2006
Posts: 19782

Posted: 21 March 2011 at 12:19am | IP Logged
Originally posted by pinkisluv91

And I tried watching KWK with John Abraham, it was super cheapThumbs DownDead I couldn't watch the whole thing:(

Aha I wanted to catch that show.. miss it.. just saw ending clips... why was it cheap?? Shocked

Though John look sad kinda in whatever I saw.. kinda like serious... Confused

The following 2 member(s) liked the above post:

RagMastapinkisluv91

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
| Bigg Boss Ke Badmaash # 48|Invt Only|Note Pg.100

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: Ishan.   Replies: 1191   Views: 46776

Ishan. 1191 46776 18 September 2010 at 11:53am by Autumnn
|Bigg Boss Ke Badmaash # 47|Invt Only|New CC Pg142

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: Ishan.   Replies: 1184   Views: 48429

Ishan. 1184 48429 15 August 2010 at 9:22am by Autumnn
| Bigg Boss Ke Badmaash# 46 | Invites Only

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: Autumnn   Replies: 1188   Views: 37113

Autumnn 1188 37113 28 July 2010 at 12:03pm by realitybites
| Bigg Boss Ke Badmaash # 45 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: Ishan.   Replies: 1187   Views: 39279

Ishan. 1187 39279 23 July 2010 at 11:35am by Ishan.
| Bigg Boss Ke Badmaash # 44 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: Ishan.   Replies: 1185   Views: 40170

Ishan. 1185 40170 18 July 2010 at 10:20am by Usman.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index