Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

~Platinum Creations~ [CLOSED] (Page 20)

-Aaliyah- IF-Sizzlerz
-Aaliyah-
-Aaliyah-

Joined: 25 March 2010
Posts: 16346

Posted: 23 March 2011 at 6:46pm | IP Logged
OMG This one is sooooo pretty! 

Pimp IF-Rockerz

Joined: 24 March 2010
Posts: 7739

Posted: 23 March 2011 at 6:51pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 2 member(s) liked the above post:

RagMasta--Rachna--

-Aaliyah- IF-Sizzlerz
-Aaliyah-
-Aaliyah-

Joined: 25 March 2010
Posts: 16346

Posted: 23 March 2011 at 6:54pm | IP Logged
Since when did Raju become Raja? o_O

The following 2 member(s) liked the above post:

RagMasta--Rachna--

Cutiepie Rani IF-Stunnerz
Cutiepie Rani
Cutiepie Rani

Joined: 14 June 2007
Posts: 38487

Posted: 23 March 2011 at 6:54pm | IP Logged
LOL simi/raju

nice updates rach!

The following 3 member(s) liked the above post:

digitalone 33RagMasta--Rachna--

ZoobiDoobi IF-Addictz
ZoobiDoobi
ZoobiDoobi

Joined: 08 June 2005
Posts: 59364

Posted: 23 March 2011 at 6:55pm | IP Logged
I luv both updates. aish, Madhuri ones r so cute!
I am using my siggy!


Edited by ZoobiDoobi - 23 March 2011 at 6:59pm

The following 3 member(s) liked the above post:

RagMasta--Rachna--Cutiepie Rani

Pimp IF-Rockerz

Joined: 24 March 2010
Posts: 7739

Posted: 23 March 2011 at 6:56pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 3 member(s) liked the above post:

RagMasta--Rachna--ZoobiDoobi

-Aaliyah- IF-Sizzlerz
-Aaliyah-
-Aaliyah-

Joined: 25 March 2010
Posts: 16346

Posted: 23 March 2011 at 6:57pm | IP Logged
Originally posted by PimpJuice

Originally posted by Simi_PagalLadki

Since when did Raju become Raja? o_O


My nicknames never end :P Tomorrow I may just call him Big R. ROFL

ROFL 

what's that nickname you had for me?

The following 1 member(s) liked the above post:

RagMasta

--Rachna-- IF-Sizzlerz
--Rachna--
--Rachna--

Joined: 06 November 2008
Posts: 16435

Posted: 23 March 2011 at 6:59pm | IP Logged
Originally posted by PimpJuice

Originally posted by Simi_PagalLadki

Since when did Raju become Raja? o_O

My nicknames never end :P Tomorrow I may just call him Big R. ROFL

Yeah you call me Rajni Ermm ROFL

Nice updates Rimp Tongue ROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
llGagan's Creationsll - ETT Update Pg 83

2 3 4 5 6 7 ... 83 84

Author: -Gaganjot-   Replies: 669   Views: 78770

-Gaganjot- 669 78770 14 September 2012 at 12:17pm by foram.
|| Exhibition of Newest Creations 2 ||

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: Mitesh.P   Replies: 1159   Views: 156204

Mitesh.P 1159 156204 17 July 2012 at 8:43am by ruky786
ll#**Salha's Creations Mansion#**new update.pg.21

2 3 4 5 6 7 ... 20 21

Author: salha876   Replies: 166   Views: 20096

salha876 166 20096 05 February 2012 at 3:37am by SweetRozie123
~Enigma Creations:5~MODS Please Close this thread.

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: Raee_Salvatore   Replies: 1178   Views: 61581

Raee_Salvatore 1178 61581 30 June 2011 at 10:59am by Raee_Salvatore
*Payalz Creations* Shop! NEW CREATIONS

Author: prettygalhere   Replies: 6   Views: 4990

prettygalhere 6 4990 30 July 2007 at 10:51am by anju101

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index