Remix

India-Forums

   
Remix
Remix

~When They Collide~ (AY, TR, SV FF)-Prt76Updt. (Page 73)

Meeko IF-Rockerz
Meeko
Meeko

Joined: 03 February 2009
Posts: 6769

Posted: 22 July 2011 at 2:42pm | IP Logged
gosh appy!!

ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL


this part was hilariously amazing!! loved it to the core! aise kuch aur parts likha karo na!
plz!
lol
i so have nothing more to say!
this made me feel like am actually watching remix!
mast likha tha! total ay :D

The following 1 member(s) liked the above post:

BUBLAI

_SnowFlake_ IF-Rockerz
_SnowFlake_
_SnowFlake_

Joined: 24 May 2010
Posts: 4918

Posted: 23 July 2011 at 1:36am | IP Logged
@apps-you was kidding you us right??? i mean u said you can't write romantic parts n now wat was that???LOL it was funny n romantic tooBig smilelove d bit wen uv pulled her close n i can't believe uv ko unty hot lagi fake hi sahiROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLlove it...
@lizz-thaxSmile will make it soon n now you go n writeWink

The following 2 member(s) liked the above post:

BUBLAIMeeko

BUBLAI Goldie
BUBLAI
BUBLAI

Joined: 26 August 2008
Posts: 1810

Posted: 23 July 2011 at 9:48am | IP Logged
Originally posted by elizaa

@appy! lmfao!! i cant believe this! and u say tum romantic stuff ni likh sakti!

res!! this was like the bestest part in wtc! i swear! :P

@ trishu! love the poem! use it! ur damn talented kiddo! :D

bas bas lizzie !! itna tareef maat karo ... i am blushing right now Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Meeko

BUBLAI Goldie
BUBLAI
BUBLAI

Joined: 26 August 2008
Posts: 1810

Posted: 23 July 2011 at 9:52am | IP Logged
Originally posted by elizaa

gosh appy!!

ROFL


this part was hilariously amazing!! loved it to the core! aise kuch aur parts likha karo na!
plz!
lol
i so have nothing more to say!
this made me feel like am actually watching remix!
mast likha tha! total ay :D

thankyou sooo much Hug ...
haan haan aur likha karo !!!! --- pata hai mere fingers kitne sensitive hai ... unhe kitna excercise karwana padhta hai LOL  ... glad that u feel its ay-ish Tongue
abb tumhari baari LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Meeko

Meeko IF-Rockerz
Meeko
Meeko

Joined: 03 February 2009
Posts: 6769

Posted: 23 July 2011 at 10:01am | IP Logged
Originally posted by BUBLAI

Originally posted by elizaa

gosh appy!!

ROFL


this part was hilariously amazing!! loved it to the core! aise kuch aur parts likha karo na!
plz!
lol
i so have nothing more to say!
this made me feel like am actually watching remix!
mast likha tha! total ay :D

thankyou sooo much Hug ...
haan haan aur likha karo !!!! --- pata hai mere fingers kitne sensitive hai ... unhe kitna excercise karwana padhta hai LOL  ... glad that u feel its ay-ish Tongue
abb tumhari baari LOL

haan haaan! meri baari!ab mere fingers bhi sensitive hoge :D
tab na kuch bolna!
am going to watch 2 epis of remix! uske baad ill get remixified and mast ideas ayenge :P
lol!
mei chaliWink

The following 1 member(s) liked the above post:

BUBLAI

BUBLAI Goldie
BUBLAI
BUBLAI

Joined: 26 August 2008
Posts: 1810

Posted: 23 July 2011 at 10:02am | IP Logged
Originally posted by 00123trisha

@apps-you was kidding you us right??? i mean u said you can't write romantic parts n now wat was that???LOL it was funny n romantic tooBig smilelove d bit wen uv pulled her close n i can't believe uv ko unty hot lagi fake hi sahiROFLlove it...
@lizz-thaxSmile will make it soon n now you go n writeWink

dimaag mein kuch aa nahi raha tha ... that's y kuch bhi likh di ... I thot y nt make the aunty hot LOL
I can't write romantic parts... that's true ... yeh toh masti tha ... romantic thodi tha Tongue
Meeko IF-Rockerz
Meeko
Meeko

Joined: 03 February 2009
Posts: 6769

Posted: 24 July 2011 at 1:19am | IP Logged
Originally posted by BUBLAI

Originally posted by 00123trisha

@apps-you was kidding you us right??? i mean u said you can't write romantic parts n now wat was that???LOL it was funny n romantic tooBig smilelove d bit wen uv pulled her close n i can't believe uv ko unty hot lagi fake hi sahiROFLlove it...
@lizz-thaxSmile will make it soon n now you go n writeWink

dimaag mein kuch aa nahi raha tha ... that's y kuch bhi likh di ... I thot y nt make the aunty hot LOL
I can't write romantic parts... that's true ... yeh toh masti tha ... romantic thodi tha Tongue


toh tum log aisi masti daalte rehna :D
next part will be up by tonight! :D ab 2 am bhi ho sakta hai! :P

The following 1 member(s) liked the above post:

BUBLAI

_SnowFlake_ IF-Rockerz
_SnowFlake_
_SnowFlake_

Joined: 24 May 2010
Posts: 4918

Posted: 24 July 2011 at 2:46am | IP Logged

The following 2 member(s) liked the above post:

BUBLAIMeeko

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Remix Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index