CW Channel

India-Forums

   
CW Channel
CW Channel

I miss Leyton :(

desigrl05 IF-Sizzlerz
desigrl05
desigrl05

I-F Crazy Creatives
Joined: 09 July 2007
Posts: 19576

Posted: 07 July 2010 at 6:21pm | IP Logged

Its been years since Ive been by this forum..and I'll tell u what caused me to come here later..

 
but for now
 
I miss leyton!! their love story was sooo damnn good!! I especially loved their fights during season 5..when lucas ccame to her studio and she threw his books at him..they were mad intense! I knwo they had the 'happily ever after' story now..but i really wish we could've seen more of them
 
 
btw: to jess: you'll never believe what i just did...I thought u changed ur Username to Jess.  for some reason..and then went to ""ur"" avi/siggy "shop" and wrote all over about how much i missed talking to u and such..and poor Jess. replied back saying she didn't know who I was... ROFFFLLLLLLLL but I do miss you dear Hug
 
k, im done

The following 1 member(s) liked the above post:

music_l0ver036

music_l0ver036 IF-Stunnerz
music_l0ver036
music_l0ver036

Joined: 06 September 2008
Posts: 25694

Posted: 10 July 2010 at 7:45am | IP Logged
me too D:
preity*zinta IF-Sizzlerz
preity*zinta
preity*zinta

Joined: 16 November 2004
Posts: 15346

Posted: 14 July 2010 at 5:23pm | IP Logged
Sophia Bush tweeted bout how it LOOKS like theres gunna be no Lucas and Peyton this season but she now took away that tweet! it had a bunch of other inside scoop I guess .. she says something like .. nathan and haylie happy, dunno bout baby, doesn't look like they'll be back (I'm assuming lucas and peyton cuz her earlier tweet was about them)

The following 1 member(s) liked the above post:

desigrl05

c.r.y.s.t.a.l Newbie
c.r.y.s.t.a.l
c.r.y.s.t.a.l

Joined: 18 April 2010
Posts: 19

Posted: 14 July 2010 at 6:42pm | IP Logged
i was never a leyton fan so i cant say i miss the couple. i do however miss them as indiviual characters.
preity*zinta IF-Sizzlerz
preity*zinta
preity*zinta

Joined: 16 November 2004
Posts: 15346

Posted: 15 July 2010 at 1:31pm | IP Logged
^ The first four seasons was brillaaant with Leyton .. I feel like they ruined them after season 5
aftvjunkie IF-Dazzler
aftvjunkie
aftvjunkie

Joined: 28 October 2007
Posts: 4790

Posted: 18 July 2010 at 7:01pm | IP Logged
OTH was at its best in the first 4 seasons ... the leap ruined the show ... but i still watch it ... i dont know why ... maybe its because of cute lil jamie LOL  but i do actually love Quinn and Clay ...

hi guys .. i am new in this forum ... my names Aarti ... you will most probably find me most in the Pavitra Rishta Forum !


chitnis Newbie
chitnis
chitnis

Joined: 18 July 2010
Posts: 24

Posted: 18 July 2010 at 9:30pm | IP Logged

Need to catch up with One Tree Hill. Been out of touch for quite sometime now.

preity*zinta IF-Sizzlerz
preity*zinta
preity*zinta

Joined: 16 November 2004
Posts: 15346

Posted: 19 July 2010 at 5:25pm | IP Logged
Hey Aarti! Welcome :)
 
THe first four seasons were the best ever!!!! Season five was sorta blah .. I think it's gotten better now .. the last season was fab.. I love the new character introductions (Clay, Quinn, Alex, Julian!) of course they don't make up for Lucas and Peyton .. but I'm sorta kinda glad they're gone .. I feel like the new seasons was ruining them!
 

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Leyton Wedding 6x23

2 3

Author: Guronge   Replies: 18   Views: 1626

Guronge 18 1626 17 May 2009 at 11:47am by preity*zinta
Brucas or Leyton? (OTH)

2 3 4 5 6 7 ... 10 11

Author: divya_p   Replies: 84   Views: 6721

divya_p 84 6721 01 February 2009 at 9:26am by mz.jess
OTH- LEYTON 4EVA?

Author: hil4eva   Replies: 3   Views: 504

hil4eva 3 504 17 October 2008 at 4:56pm by mz.jess
|| Leyton mix - Dil Kya Kare ||

Author: desigrl05   Replies: 2   Views: 585

desigrl05 2 585 07 September 2008 at 10:49am by Vitna
omg omg omg leyton!!

Author: desigrl05   Replies: 7   Views: 816

desigrl05 7 816 13 May 2008 at 3:35pm by mz.jess

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index