Fan Fictions

   

"~#*Kismat Konnection*#~"{AR*RM} Pt 3- Pg 31 (Page 5)

Post Reply New Post

Page 5 of 36

prernawaghray

IF-Dazzler

prernawaghray

Joined: 12 March 2007

Posts: 3949

Posted: 21 July 2008 at 3:36am | IP Logged
hey kanuSmile
thanks for the pm sweetyWink
aww this was such a cute begining yaarEmbarrassed
loved it thoroughly
update soon n plz do pm ,me
Clap

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic ""~#*Kismat Konnection*#~"{AR*RM} Pt 3- Pg 31 (Page 5)" in Fan Fictions forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

Kanika05

IF-Rockerz

Kanika05

Joined: 18 February 2008

Posts: 7859

Posted: 23 July 2008 at 4:17am | IP Logged
Originally posted by ArmiandRidz4eva

hey Kanika, u surely are going crazy with another ff, how will u manage to update them all? coming back to this one - loved the concept so far, great intro, haha Rahul - mr punctual and the rest late comers, now that sounds intriguing , waiting for the 1st part to know if they make it on time or what happens on the way.
 
Sania
 
Yes i am Sania di!LOL..I'll update them all for sure!Wink..Thanx!Embarrassed..Hmm..actually u guessed the starting of the 1st partWink

Kanika05

IF-Rockerz

Kanika05

Joined: 18 February 2008

Posts: 7859

Posted: 23 July 2008 at 4:17am | IP Logged
Originally posted by samijan

wow kanika.tht was really good. conitnue soon!!!!!!!!!!!!
 
Thanx yaEmbarrassed

Kanika05

IF-Rockerz

Kanika05

Joined: 18 February 2008

Posts: 7859

Posted: 23 July 2008 at 4:18am | IP Logged
Originally posted by meow23

kanika one more ff frm u... gr88 gng gurl

luvd d tiny intro... in d start i thougt AR r married....
waitngg 4 d nxt prtzzz.... update sooonnn.... n plzzz pm
 
Thanx di!Embarrassed..AR married?...Naa!LOL..but i want to write their marriage scenesLOLEmbarrassed..Will complete my desire in "Just Friends?" when they get marriedEmbarrassedLOL

Kanika05

IF-Rockerz

Kanika05

Joined: 18 February 2008

Posts: 7859

Posted: 23 July 2008 at 4:19am | IP Logged
Originally posted by swansea

kanu wow sweeety
a new FF just can't wait to read this one
please PM me the 1st part
and continue soooooooooooooooooon
swanzzzy
 
Thanx Swancy!Embarrassed..will try to do

Kanika05

IF-Rockerz

Kanika05

Joined: 18 February 2008

Posts: 7859

Posted: 23 July 2008 at 4:20am | IP Logged
Originally posted by ayesha sehgal

hey kanika wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ur another ff omgggggggggggggggggggggggggggggg wowwww it was sooooooooo fantastic ,actually fantastic to hoga he afterall humari ff's ki queen kanika ka ff jo haEmbarrassedwow kanu intro was too gud and cute like you and plz continue as soon as possible ,can't wait and plz pm after update if possible 4 u ..take care ..love u,,*** @yesha *** 
 
Thanx a tonn Ayesha [di]Embarrassed..Awww so sweet of uEmbarrassedBig smile

Kanika05

IF-Rockerz

Kanika05

Joined: 18 February 2008

Posts: 7859

Posted: 23 July 2008 at 4:22am | IP Logged
Originally posted by AshiYuvi4life

OMG! Kanika my bachha! It was soooooooo nice! New FF so soon!!! Chalo koi al nahi! Changa kitta!!! Intro sounds good!! Can't wait for the actual update!
 
 
 
komz di
 
Thanx a tonn Komzie di!Embarrassed

Kanika05

IF-Rockerz

Kanika05

Joined: 18 February 2008

Posts: 7859

Posted: 23 July 2008 at 4:23am | IP Logged
Originally posted by *mansibhatia*

Aww..Kanika..I sure thought uve goneee crazzzy!! lol.. 3 FF's..I cant even handle one..Woow..Luved the concept!! Waiting for nxt part!!
 
I know i am going Crazy!LOL...Will try to cope up with all specially for those who read all 3!Embarrassed...Thanx ya!Big smile

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
new mayur ff: kismat konnection...

2 3 4 5 6

preksha07 41 2950 05 January 2010 at 1:10am
By topsyturvy23
KISMAT SE HUM MILE-sk fanfic { updated}

2 3 4 5 6 7 ... 105 106

storywriter 845 73616 22 October 2009 at 5:24am
By pinky901
Kismat (Ajay- Kajol) gain 2 642 18 August 2009 at 2:20am
By gain
Fan Fic: Kismat Konnection(SG)

2

-Jwalamukhi- 13 1783 15 November 2008 at 10:05pm
By CeruleanSky
Kimat Konnection - 08-14-08 - Import Note - Pg3

2 3

Radha...Shyaam 22 1489 14 August 2008 at 6:55pm
By Sidarth_lover1

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Fan Fictions Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.