Fan Fictions

   

MODS pls close (Page 28)

Post Reply New Post

Page 28 of 28

Page 1 Page 27
Page   of 28

chaiti!

Senior Member

chaiti!

Joined: 12 May 2008

Posts: 323

Posted: 30 August 2008 at 6:29am | IP Logged
oct!! but its just sept .. lol!!! sry for d reaction!!hehe ...  its ohk di ...well wait .. chill ... but wen ur bak i know it will be a bang with  watever u write so we'll wait for sure .. u know na .. sabra ka phal meetha hota hai !! lol !!! bi .. tc!

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "MODS pls close (Page 28)" in Fan Fictions forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

SillyAngel

Goldie

SillyAngel

Joined: 08 July 2007

Posts: 1986

Posted: 30 August 2008 at 4:14pm | IP Logged
Abhey aunty
i already knew this sooo
 
Ramadan and Eid Mubarak
 
TAke care
and see u in october
 
(pheww chal kuch toh shaanti miligi iss aunty se toh peecha chora mera) hehehehheheheheheee pagal aunty for lifeee
 
seee ya
ciaooo
 
-Fahima

Richa1234

IF-Dazzler

Richa1234

Joined: 09 May 2008

Posts: 3243

Posted: 31 August 2008 at 5:48am | IP Logged
Lubi, so so sorry for commenting this late. Coming to the last part, loving the way Riddhima's character is shaping up. I can see her transformation from a witch to a human being. lmao So, Armaan isn't as innocent as I was thinking him to be, glad to be seeing clever moves from his side too. The change in the characters and the story is evident, and all I can say for now is, loving the pace of the story.

Saw your lamba chauda note, you won't be active for this entire month, hurray. ha ha *jk* Will be waiting for you to be back with a bang.

Take care
Richa

Jodubai

Goldie

Jodubai

Joined: 11 December 2007

Posts: 1934

Posted: 31 August 2008 at 6:25am | IP Logged
Its ok Lubna...we understand....Hope you don't lose interest in writing more parts to this one...later on
 
Ramadan Karreem to you!!!

Robin_M

IF-Rockerz

Robin_M

Joined: 23 August 2006

Posts: 5717

Posted: 31 August 2008 at 11:32pm | IP Logged

wow this is great lubna! what a different concept, its really a fun one! its soooo funny, cant stop laughing at their childish pranks, to good! dont worry, take your time to update, looking forward to see how this crazy marriage turns out!

suvrati

IF-Dazzler

suvrati

Joined: 19 October 2007

Posts: 2907

Posted: 01 September 2008 at 12:50am | IP Logged
no probs will wait
enjoy ur festive season.

shweet29

Senior Member

shweet29

Joined: 22 January 2008

Posts: 505

Posted: 19 September 2008 at 5:50am | IP Logged
hey hi read the FF its too funny 4rm begining very nice FF keep it up n wenever u update plz pm me thxxxxxxx
 
luv
shweet29

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Mods pls close this topic

2

X..Niha..X 13 931 30 November 2009 at 2:24am
By X..Niha..X
mods delet this thread sameera_12 8 704 04 October 2009 at 10:02am
By arshluver_15
MODS Pleease CLose this Topic

2 3 4 5 6 7 8 9 10

crazy_4_karan 76 3423 16 September 2009 at 5:06pm
By Forever_Komal
closed is topic mods

2 3 4 5 6

-KimSungHyun- 44 3500 10 July 2009 at 11:39pm
By petticoat
Close this FF PLZ... MODS

2 3 4 5

DesireX 35 2243 29 May 2009 at 2:18pm
By DesireX

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Fan Fictions Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.