Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   

Pls close this thread. (Page 3)

-Mansi- IF-Sizzlerz
-Mansi-
-Mansi-

Joined: 08 March 2007
Posts: 18670

Posted: 25 May 2008 at 5:38am | IP Logged
Aww..guys pls Pri will nt d suit d character only.. Ouch Dead Thanks Nats! Embarrassed gimme sum pics na..Im lazzzzzzzy!!! LOL LOL
1D_lover IF-Dazzler
1D_lover
1D_lover

Joined: 27 July 2007
Posts: 3490

Posted: 25 May 2008 at 7:27am | IP Logged
congo for the FC
1D_lover IF-Dazzler
1D_lover
1D_lover

Joined: 27 July 2007
Posts: 3490

Posted: 25 May 2008 at 7:27am | IP Logged
congo for the FC noce name natz u r awesomee Clap
Kavi85 IF-Rockerz
Kavi85
Kavi85

Joined: 07 April 2007
Posts: 7489

Posted: 25 May 2008 at 8:40am | IP Logged
Hi guys CONGO Clap Clap

Natz... MB name hudaina Clap Clap

WOW Mansi.. nice to see u here again...ha be active Big smile Big smile .. we miss u soo much Ouch
-Saru- IF-Sizzlerz
-Saru-
-Saru-

Joined: 23 September 2007
Posts: 13759

Posted: 25 May 2008 at 7:33pm | IP Logged
@Nat-Awesome name sis! Clap

Congo for the new FC! Clap
-Saru- IF-Sizzlerz
-Saru-
-Saru-

Joined: 23 September 2007
Posts: 13759

Posted: 25 May 2008 at 7:34pm | IP Logged

Originally posted by luv_huda

Originally posted by sarikalrl

@Pri-May be she can do,but i dont at all wanna see her in DMG!!

Same here, plus she won't suit the character.
Natalie.

Yeah nat,agree with u !Embarrassed

-DulceMaria- IF-Sizzlerz
-DulceMaria-
-DulceMaria-

Joined: 18 October 2006
Posts: 17679

Posted: 25 May 2008 at 8:40pm | IP Logged

Originally posted by *mansibhatia*

Aww..guys pls Pri will nt d suit d character only.. Ouch Dead Thanks Nats! Embarrassed gimme sum pics na..Im lazzzzzzzy!!! LOL LOL

Mansi u r being as Lovey-Dovey as i wasLOLLOLWink

@Tazy:-yup agree wid u.

@Zikki:-welcomeHug

@Sar, Kavi:-welcomeHugbtw think of some discussion na.

Natalie.

Kavi85 IF-Rockerz
Kavi85
Kavi85

Joined: 07 April 2007
Posts: 7489

Posted: 26 May 2008 at 9:26am | IP Logged
Hi Natz.... Hey we forgot ant starated one discussiona in the previous FC we can continue it here Tongue

BTW where is Pri Ouch

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
RV APPRECIATION THREAD!

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: roxthefox   Replies: 136   Views: 6463

roxthefox 136 6463 17 June 2009 at 11:30pm by mits002
Mods pls lock this thread.

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -DulceMaria-   Replies: 1197   Views: 24829

-DulceMaria- 1197 24829 03 December 2008 at 12:58am by -DulceMaria-
PLEASE CLOSE THIS THREAD

Author: Wazupp   Replies: 8   Views: 951

Wazupp 8 951 18 July 2008 at 10:52am by Wazupp
*''KaSu Appreciation thread''*

Author: sajnaa   Replies: 4   Views: 434

sajnaa 4 434 11 July 2008 at 7:36am by sajnaa
Pls close this thread.

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -DulceMaria-   Replies: 1192   Views: 24124

-DulceMaria- 1192 24124 06 July 2008 at 6:45am by -DulceMaria-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index