Celebrity Fan Clubs

   

Pls close this thread. (Page 3)

Post Reply New Post

Page 3 of 150

-Mansi-

IF-Sizzlerz

-Mansi-

Joined: 08 March 2007

Posts: 18670

Posted: 25 May 2008 at 5:38am | IP Logged
Aww..guys pls Pri will nt d suit d character only.. Ouch Dead Thanks Nats! Embarrassed gimme sum pics na..Im lazzzzzzzy!!! LOL LOL

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Pls close this thread. (Page 3)" in Celebrity Fan Clubs forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

1D_lover

IF-Dazzler

1D_lover

Joined: 27 July 2007

Posts: 3490

Posted: 25 May 2008 at 7:27am | IP Logged
congo for the FC

1D_lover

IF-Dazzler

1D_lover

Joined: 27 July 2007

Posts: 3490

Posted: 25 May 2008 at 7:27am | IP Logged
congo for the FC noce name natz u r awesomee Clap

Kavi85

IF-Rockerz

Kavi85

Joined: 07 April 2007

Posts: 7489

Posted: 25 May 2008 at 8:40am | IP Logged
Hi guys CONGO Clap Clap

Natz... MB name hudaina Clap Clap

WOW Mansi.. nice to see u here again...ha be active Big smile Big smile .. we miss u soo much Ouch

-Saru-

IF-Sizzlerz

-Saru-

Joined: 23 September 2007

Posts: 13759

Posted: 25 May 2008 at 7:33pm | IP Logged
@Nat-Awesome name sis! Clap

Congo for the new FC! Clap

-Saru-

IF-Sizzlerz

-Saru-

Joined: 23 September 2007

Posts: 13759

Posted: 25 May 2008 at 7:34pm | IP Logged

Originally posted by luv_huda

Originally posted by sarikalrl

@Pri-May be she can do,but i dont at all wanna see her in DMG!!

Same here, plus she won't suit the character.
Natalie.

Yeah nat,agree with u !Embarrassed

-DulceMaria-

IF-Sizzlerz

-DulceMaria-

Joined: 18 October 2006

Posts: 17679

Posted: 25 May 2008 at 8:40pm | IP Logged

Originally posted by *mansibhatia*

Aww..guys pls Pri will nt d suit d character only.. Ouch Dead Thanks Nats! Embarrassed gimme sum pics na..Im lazzzzzzzy!!! LOL LOL

Mansi u r being as Lovey-Dovey as i wasLOLLOLWink

@Tazy:-yup agree wid u.

@Zikki:-welcomeHug

@Sar, Kavi:-welcomeHugbtw think of some discussion na.

Natalie.

Kavi85

IF-Rockerz

Kavi85

Joined: 07 April 2007

Posts: 7489

Posted: 26 May 2008 at 9:26am | IP Logged
Hi Natz.... Hey we forgot ant starated one discussiona in the previous FC we can continue it here Tongue

BTW where is Pri Ouch

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
RV APPRECIATION THREAD!

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

roxthefox 136 6093 17 June 2009 at 11:30pm
By mits002
Mods pls lock this thread.

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

-DulceMaria- 1197 23731 03 December 2008 at 12:58am
By -DulceMaria-
PLEASE CLOSE THIS THREAD Wazupp 8 876 18 July 2008 at 10:52am
By Wazupp
*''KaSu Appreciation thread''* sajnaa 4 401 11 July 2008 at 7:36am
By sajnaa
Pls close this thread.

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

-DulceMaria- 1192 23400 06 July 2008 at 6:45am
By -DulceMaria-

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.