Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Humaara Paagal Khaana #1 (Visit Paagal Kh (Page 165)

aishu_fan IF-Dazzler
aishu_fan
aishu_fan

Joined: 21 May 2007
Posts: 2873

Posted: 07 September 2008 at 2:00pm | IP Logged
lol make a decision!

Riyaa147 IF-Rockerz
Riyaa147
Riyaa147

Joined: 16 September 2006
Posts: 6031

Posted: 07 September 2008 at 2:19pm | IP Logged
hey everyoneClapClapClap

oh marrying pulkit am I invitedTongueLOL
LOL
sonikudi1 IF-Dazzler
sonikudi1
sonikudi1

Joined: 09 September 2006
Posts: 4683

Posted: 07 September 2008 at 6:34pm | IP Logged
^hehe the bride"S" say all pagals are invitedLOL
haye Maryam how can we make a decision when everyone's yelling she's the brideLOLLOL
come on everyone make a deal..who gets pulkit??LOLLOL
Riyaa147 IF-Rockerz
Riyaa147
Riyaa147

Joined: 16 September 2006
Posts: 6031

Posted: 07 September 2008 at 6:53pm | IP Logged
Originally posted by sonikudi1

^hehe the bride"S" say all pagals are invitedLOL
haye Maryam how can we make a decision when everyone's yelling she's the brideLOLLOL
come on everyone make a deal..who gets pulkit??LOLLOL


Mouni gets PulkitEmbarrassedLOLEmbarrassed
Baby S IF-Dazzler
Baby S
Baby S

Joined: 08 May 2008
Posts: 4732

Posted: 08 September 2008 at 9:49am | IP Logged
noone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! thts the easiest thing to say right now!!! let pulkit decide......since maryam's here we will giv him to maryam 4 now Wink
 
aaaaaaw n thanx a bunch 4 invitin me maryam hun!!! wedding without pagaloooz wud be soooooooo boringHug
sonikudi1 IF-Dazzler
sonikudi1
sonikudi1

Joined: 09 September 2006
Posts: 4683

Posted: 08 September 2008 at 1:50pm | IP Logged
haha i know if mouni wants him she can have him! LOL!
 
@Shalu-i know yaar, he should decide...but he's been raped by such evil people he's in terrorLOL
 
are the pages gonna be this way now..cuz then we already have 150 pages or whatever we're supposed to go uptoLOL
aishu_fan IF-Dazzler
aishu_fan
aishu_fan

Joined: 21 May 2007
Posts: 2873

Posted: 08 September 2008 at 2:27pm | IP Logged
yayyy!pullu's mine!!! god hes soo damn sexy!
indigal07 Goldie
indigal07
indigal07

Joined: 19 May 2007
Posts: 2436

Posted: 08 September 2008 at 4:54pm | IP Logged
WELL EXCUSE ME EVERYONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
Let me just explain to u all tht this is MY wedding with PULKIT, hence the wedding cards which r now in the process of being created look like this:
 
Aaliyah weds Pulkit!!!Heart
 
Ahem ahem so miss maryam, zinu and sonia, tho i love u all with all my heart, pulkit is so MINE!!Big smile so HANDS OFF!!AngryLOL hehehe no offense, he just likes me best.  And zinu oh plz u kno he loves me, ur just jealous! TongueBig smileAishu.... sigh...wut can i say? kyunki i love u so much u can hve pulkit....in ur DREAMS!!! ROFLhey at least u still hve him rt? in ur dreams? WinkBig smileLOL
Ah and as for u miss sonia, pullu's all mine, so plz just wish him a great married life with me of course, u can ummm..........hmmmm...um....Ermm either dream of him or go to iqbal!Smile and hey watch out yaar and hurry, hope no one claims him first!  u nvr kno, i might jus get 2 husbands!!!!WinkROFL
 
o and riya great ans! pullu and mouni of course, but if mouni doesnt want him i'll take him!Big smile
 
And to all u HUSBAND STEALERS out there ahem ahemAngryLOLLOL.... i couldnt come online cuz my internet was down or else i wouldve been here claiming my pullu long time ago...so there!TongueBig smile


Edited by indigal07 - 08 September 2008 at 6:06pm

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Humaara Paagal Khanna V. 11

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: lilindiangurl13   Replies: 608   Views: 27922

lilindiangurl13 608 27922 20 February 2011 at 2:29pm by Baby S
Humaara Paagal Khanna V. 10

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: lilindiangurl13   Replies: 1198   Views: 28343

lilindiangurl13 1198 28343 13 February 2009 at 4:42pm by aishu_fan
**~~Su & Sallu'zzzz #2 Pagaal Khaana~~**

2 3 4 5 6 7 ... 163 164

Author: sallu_lover   Replies: 1311   Views: 30982

sallu_lover 1311 30982 04 February 2009 at 2:28am by k-ekta fan
Humaara Paagal Khanna V. 09

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: lilindiangurl13   Replies: 1196   Views: 31542

lilindiangurl13 1196 31542 20 December 2008 at 4:11pm by lilindiangurl13
Humaara Paagal Khanna V. 08

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: lilindiangurl13   Replies: 1198   Views: 28119

lilindiangurl13 1198 28119 14 November 2008 at 7:25pm by lilindiangurl13

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index