Twilight

   

Twilighters Art Corner :) (Page 2)

Post Reply New Post

Page 2 of 150

Page 1
Page   of 150
Page 3 Page 150

muqualp

IF-Sizzlerz

muqualp

Joined: 12 November 2005

Posts: 15855

Posted: 19 May 2008 at 5:26pm | IP Logged
thanks guys, and wow snig- amazing stuff, i saved a bunch that i hadnt seen, u're making me itch to make some sets Siggs LOL

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Twilighters Art Corner :) (Page 2)" in Twilight forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

DeviatedTesoro.

Viewbie

DeviatedTesoro.

Reliable CC Captain, BollyCurry Script Supervisor

Joined: 01 May 2006

Posts: 30410

Posted: 19 May 2008 at 11:45pm | IP Logged
Amazing guys!! Clap I have saved some aswell!! Big smile Tongue

-Srishty-

IF-Sizzlerz

-Srishty-

Joined: 05 August 2006

Posts: 17044

Posted: 20 May 2008 at 8:22am | IP Logged
Muqu and Sighda I'm dead sure that I already have commented your creations but will say it again... Outstanding creations! Clap Clap

Muqu, I won't mind if you do some...

Naughty_n_nice

IF-Veteran Member

Naughty_n_nice

IF’s Creative Head

Joined: 12 August 2005

Posts: 9046

Posted: 20 May 2008 at 12:45pm | IP Logged

Sheeshhhhhhh, Snigdha you found the section yourself? I was just gonna invite you Blushing Welcome!!! Hug Amazing stuff, as always! Tongue

diyafah

IF-Rockerz

diyafah

Retro Podcast Team, I-F Crazy Creatives

Joined: 05 January 2006

Posts: 8429

Posted: 20 May 2008 at 12:55pm | IP Logged

Oh my Wow!!That's a lot of icons muqu!!and they r really Cool!!so colourful:D
love them yaar..
and Snig..I dunno if I commented recently..hahaha....but the video icons r REALLLYYYY GOOOD!!very very creative..especially the background!! Big smile

I have made a couple of icons and funny stuff haha:P..I'll upload it a bit later..

here'a crappy one I made



Edited by diyafah - 20 May 2008 at 12:58pm

The following 1 member(s) liked the above post:

ROBlicious.

muqualp

IF-Sizzlerz

muqualp

Joined: 12 November 2005

Posts: 15855

Posted: 20 May 2008 at 2:04pm | IP Logged
Originally posted by Nancy_89

Muqu and Sighda I'm dead sure that I already have commented your creations but will say it again... Outstanding creations! Clap Clap

Muqu, I won't mind if you do some...
do what?  and thanksss

Edited by muqualp - 20 May 2008 at 2:04pm

muqualp

IF-Sizzlerz

muqualp

Joined: 12 November 2005

Posts: 15855

Posted: 20 May 2008 at 2:05pm | IP Logged
Originally posted by diyafah

Oh my Wow!!That's a lot of icons muqu!!and they r really Cool!!so colourful:D
love them yaar..
and Snig..I dunno if I commented recently..hahaha....but the video icons r REALLLYYYY GOOOD!!very very creative..especially the background!! Big smile

I have made a couple of icons and funny stuff haha:P..I'll upload it a bit later..

here'a crappy one I made

thanks anu sis! and ur rob sig is really nice!!!

~*manai*~

IF-Sizzlerz

~*manai*~

Joined: 19 March 2006

Posts: 14055

Posted: 20 May 2008 at 2:06pm | IP Logged
great work everyone! Clap

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
*~Twilighters Art Corner #2~*

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

-Niky- 1187 63133 15 December 2010 at 1:42am
By Doris.
‘Eclipse’ Release Date How Do the Twilighters Feel EkPaheli 2 842 26 February 2009 at 7:15pm
By noha450
Heyyy Twilighters*

2

mallika_14 11 1296 17 February 2009 at 8:22am
By spunkpattinson
Twilighters...our Christmas Wish List!

2 3

Dark Love 20 1494 29 December 2008 at 5:16pm
By *saakshi_fan*
Congrats Twilighters mysterygurl1427 3 526 26 November 2008 at 3:25pm
By PrInCeZz07

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Twilight Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.