Chat Clubs
Chat Clubs

India-Forums

   

KIT CHATCLUB!!! [2]-check out pg 90 (Page 6)

-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 125770

Posted: 16 May 2008 at 6:16pm | IP Logged
Originally posted by rainshine_11

Originally posted by ~*Mehwish*~

Originally posted by Himanivineet

Originally posted by ~*Mehwish*~

Originally posted by Himanivineet

i deleted psp lolz kimi ka mujha kuch samaj mein aa nahi raha hai LOL
ohh you deleted psp.. ok.. i cant read urdu/hindu...lol... LOL


are u serious


yeah im serious.. i never learm hindu.. but i learned urdu when i was young but later i was 9 i started learn english then i forget about udru lol LOL

so u dont understand KIT??Confused 

yeah am gonna ask u samething

rainshine_11 IF-Dazzler
rainshine_11
rainshine_11

Joined: 30 December 2007
Posts: 2763

Posted: 16 May 2008 at 6:17pm | IP Logged
Originally posted by DeSiPride05

Originally posted by Himanivineet

Originally posted by DeSiPride05

can I join you guys?

Not you cant

joking

whats your name btw


Cry  Neha.  u bwoke mah wittle  heart

hey neha.............di is jus like that n today she is a bit too mean but shes nice

so so far online is mehwish, himanivineet-Sania n Diya

~*Mehwish*~ IF-Stunnerz
~*Mehwish*~
~*Mehwish*~

Joined: 27 July 2007
Posts: 30374

Posted: 16 May 2008 at 6:17pm | IP Logged

Originally posted by DeSiPride05

can I join you guys?


of course Big smile
im Mehwish! Big smile
-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 125770

Posted: 16 May 2008 at 6:17pm | IP Logged

Originally posted by diya219

cool congrats Raina,n u ppl made another chat club without telling me,i am heartbroken

hey sadi

DeSiPride05 IF-Rockerz
DeSiPride05
DeSiPride05

Joined: 24 October 2005
Posts: 6101

Posted: 16 May 2008 at 6:17pm | IP Logged
Originally posted by Himanivineet

Originally posted by DeSiPride05

Originally posted by Himanivineet

Originally posted by DeSiPride05

can I join you guys?

Not you cant

joking

whats your name btw


Cry  Neha.  u bwoke mah wittle  heart

who is Neha?LOL



I am Embarrassed
rainshine_11 IF-Dazzler
rainshine_11
rainshine_11

Joined: 30 December 2007
Posts: 2763

Posted: 16 May 2008 at 6:18pm | IP Logged
hey diya???
where did u go??
-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 125770

Posted: 16 May 2008 at 6:18pm | IP Logged
Originally posted by rainshine_11

Originally posted by DeSiPride05

Originally posted by Himanivineet

Originally posted by DeSiPride05

can I join you guys?

Not you cant

joking

whats your name btw


Cry  Neha.  u bwoke mah wittle  heart

hey neha.............di is jus like that n today she is a bit too mean but shes nice

so so far online is mehwish, himanivineet-Sania n Diya

yeah my name is sania not neha

-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 125770

Posted: 16 May 2008 at 6:18pm | IP Logged
Originally posted by DeSiPride05

Originally posted by Himanivineet

Originally posted by DeSiPride05

Originally posted by Himanivineet

Originally posted by DeSiPride05

can I join you guys?

Not you cant

joking

whats your name btw


Cry  Neha.  u bwoke mah wittle  heart

who is Neha?LOL



I am Embarrassed

oopsssss

I thought u called me NehaLOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
-The ROFLers -ll Invites Onlyll Check Page 1

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -LilyGurl-   Replies: 1198   Views: 24479

-LilyGurl- 1198 24479 02 January 2010 at 3:04pm by -Lush-
KARAN SUPPORTERS GANG..plz check pg.64..

2 3 4 5 6 7 ... 67 68

Author: rialuvsGROVERZ   Replies: 537   Views: 13027

rialuvsGROVERZ 537 13027 13 December 2009 at 2:21am by rialuvsGROVERZ
KIT CHATCLUB!!!

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: pragatis_1234   Replies: 1176   Views: 18280

pragatis_1234 1176 18280 19 May 2008 at 10:59am by Naughty_n_nice
~*~priety zinta chatclub~*~

Author: Tereliyee   Replies: 0   Views: 413

Tereliyee 0 413 28 April 2008 at 12:16pm by Tereliyee
.: Dilbagh's ChatClub :.

2 3 4 5 6 7 ... 15 16

Author: -Priii-   Replies: 124   Views: 4162

-Priii- 124 4162 21 March 2008 at 9:36am by -Priii-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index