Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

Neha’s Shop #3 ::. [ closed ] (Page 148)

RonaldoLover7 IF-Stunnerz
RonaldoLover7
RonaldoLover7

Joined: 24 March 2007
Posts: 27821

Posted: 08 June 2008 at 7:22am | IP Logged
@ sedna- LOL LOL thats oritee den...as long as hes mine..der are other gud lookin ppl aswell

@anisha-is it?when france 2mz

Howlarious IF-Addictz
Howlarious
Howlarious

Joined: 24 December 2006
Posts: 61610

Posted: 08 June 2008 at 9:09am | IP Logged
yeah thats at 4.45 cnt wait Tongue
brown3y3db3auti IF-Dazzler
brown3y3db3auti
brown3y3db3auti

Joined: 15 March 2007
Posts: 4707

Posted: 08 June 2008 at 10:23am | IP Logged
Nehaa! almost to your 4th shopp. Big smile
tapishh IF-Rockerz
tapishh
tapishh

Joined: 14 March 2006
Posts: 5696

Posted: 08 June 2008 at 10:47am | IP Logged
@ravs: yeah like this blonde czech player, he was smokin.....Cool
neha28 IF-Rockerz
neha28
neha28

Joined: 13 November 2006
Posts: 7218

Posted: 08 June 2008 at 11:00am | IP Logged
Originally posted by {adilver}

its all about portugalllllllll LOL if they lose den spain!!!
den if nt dem France Wink


my list is excatlly the same LOLLOL
i was cheerin for portugal like mad
but i cudnt watch it all...my lil bro had his game too..
he plays center midfielder..n he was soooo brutal..he got a yellow card too
n i laffed at him soooo much...but his team won 3-2 which was gud
n thn even i got oranges to eat in the half time too ROFL
LOLLL

tapishh IF-Rockerz
tapishh
tapishh

Joined: 14 March 2006
Posts: 5696

Posted: 08 June 2008 at 11:02am | IP Logged
lolzzie orange-eater!
tapishh IF-Rockerz
tapishh
tapishh

Joined: 14 March 2006
Posts: 5696

Posted: 08 June 2008 at 11:03am | IP Logged
okay that was weird.. nehz read my earlier post abt imran khan Blushing
neha28 IF-Rockerz
neha28
neha28

Joined: 13 November 2006
Posts: 7218

Posted: 08 June 2008 at 11:06am | IP Logged
i dun leave a mauqa for oranges..lol
esp wen itz in a game..
itz the most fun to eat an orange..
wen things turn worse the parents n guardians throw the peels at each other..LOL

itz quite fun LOL LOL

i thought this shop wud've been closed by now
u guys are sooo slow Tongue

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Senorita`s Shop*|new shop link pg 151

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: AS..   Replies: 1205   Views: 57550

AS.. 1205 57550 02 December 2009 at 10:39am by AS..
Kaju's Shop#5|thanks all..new shop link-pg151 x

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: ..-Kaju-..   Replies: 1206   Views: 48692

..-Kaju-.. 1206 48692 25 August 2009 at 3:37am by ..-Kaju-..
Kaju's Shop #4|CLSD-NEW SHOP LINK pg152

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: ..-Kaju-..   Replies: 1209   Views: 41767

..-Kaju-.. 1209 41767 09 June 2009 at 8:20am by ..-Kaju-..
~*Jenny’s siggy Shop~*- Shop closed Temp

2 3 4 5 6 7 ... 13 14

Author: JennyPenny   Replies: 109   Views: 16977

JennyPenny 109 16977 22 March 2009 at 11:56pm by JennyPenny
bulbul's shop 3/Modz plz close this shop

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: bulbul123   Replies: 1197   Views: 43054

bulbul123 1197 43054 22 October 2008 at 1:02pm by bulbul123

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index