Kyunki Saas Bhi Kabhi Bahu Thi

India-Forums

   
Kyunki Saas Bhi Kabhi Bahu Thi
Kyunki Saas Bhi Kabhi Bahu Thi

The Silver Jubilee Special Chat & Spam! (Page 124)

sonalkhullar IF-Rockerz
sonalkhullar
sonalkhullar

Joined: 02 February 2006
Posts: 7686

Posted: 18 May 2008 at 7:23pm | IP Logged
Originally posted by Shilpa-fan

Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

I don't no much but U ahve to get Bachelor degree first, then u ahve to go to Medical school 4 another 4 yrs. I am sure abt it, my friend, she' was major in accounting, i met her the other day, she was like she is not major in acc. anymore. After she graduates, she ll go to medical school.

ooh alrite...wel...i guess its same lyke here...but i think its like wasting 4 yrs doin BSc...cuzi n india u dont do bachelors...u do ur med school thing straight...

yep, In india, u straight go to Med. school, but here u have to go to school for 4 yrs, before u go to med. school. So it's B.sc that u have to do  be4 u go to med. school

yea..so my dads like go 2 ind...u wont waste 4 yrs...n i could get admission easily as an NRI...n i dont noe how 2 answer him..

Nooooooooooooooooooooooooo, don't do it, My mother's brother is doctor here, he got doctor's degree in India, wen he came here 25  yrs. ago, at that time, he did not get any job , so he went to school for 4 yrs. here.

i noe...i hve heard a lot abt it...but the thing is..if i go 2 ind..im n ot gonna cum bak...so..dats de thing...

Y would u not gonan be back ????????

2 save 4yrs of my life...EmbarrassedLOL

Calvin_Klein IF-Sizzlerz
Calvin_Klein
Calvin_Klein

Joined: 14 September 2007
Posts: 15150

Posted: 18 May 2008 at 7:23pm | IP Logged
Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

Did u get me wat i ate? I can't write hindi in Eng.LOL I had cucumber & I put Chat Masala on it.Big smile It was good.

u can go & grab a snack to eat like choclate or chips.LOL

yea...i got wat u said...i hve the same prob...cant write hindi..in english...wel..i hate chocolates...n i think u will it strange...but i do hate chocolates...

n chips...my moms goin 2 kill me...she hates wen i hve chips..cuz den i wont hve supper...Wink

u don't like chocaltesCry How come??/

or u ate it too much, like I had Twix, snickers 22222 much, dat's y i don't like it anymore.LOL

no its just i hate chocolate...
n wanna noe sumthin funni,...wel u noe how im a special case dat i dont like chocolate..so me n my frndzz hve decided...that wenvr a guy gifts my chocolate on V'daii..im gonna slap him...isnt it funni...i make every1 laugh wid this wen dey r sad...LOL

LOL , u no wat, u r the first person, who I met who does not like choclates, well my mother doe snot eat choclate much but she does not hate it, my bro. lovessssssssssssssssssssssss it. He finishes 1 bag in 2 daysLOL

wow!!...c i told u..im a special case...Wink

Wat choclates u have tried so far? Wink

or u have not eaten choclates???//Embarrassed

Calvin_Klein IF-Sizzlerz
Calvin_Klein
Calvin_Klein

Joined: 14 September 2007
Posts: 15150

Posted: 18 May 2008 at 7:24pm | IP Logged
Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

no I was dere till 11 grade, but in 11 gade , I took commerce, so there were no sci, courses, then wen i came here, i went 2 11 grade againEmbarrassed

oo...wel..commerce is i think wat suits u....cuz u hate sc...n i think u shld pursue it here too...

commerce is kinda business related study, dat's wat I am gonna do, not exactly the same but little different.

yea....even harshit is doin it too rite..i think...

he did tell me wat he was doing, I forgot, even Devo & Disha told me wat they were doing but I forgot too.LOL

sonalkhullar IF-Rockerz
sonalkhullar
sonalkhullar

Joined: 02 February 2006
Posts: 7686

Posted: 18 May 2008 at 7:25pm | IP Logged
Originally posted by Shilpa-fan

Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

Did u get me wat i ate? I can't write hindi in Eng.LOL I had cucumber & I put Chat Masala on it.Big smile It was good.

u can go & grab a snack to eat like choclate or chips.LOL

yea...i got wat u said...i hve the same prob...cant write hindi..in english...wel..i hate chocolates...n i think u will it strange...but i do hate chocolates...

n chips...my moms goin 2 kill me...she hates wen i hve chips..cuz den i wont hve supper...Wink

u don't like chocaltesCry How come??/

or u ate it too much, like I had Twix, snickers 22222 much, dat's y i don't like it anymore.LOL

no its just i hate chocolate...
n wanna noe sumthin funni,...wel u noe how im a special case dat i dont like chocolate..so me n my frndzz hve decided...that wenvr a guy gifts my chocolate on V'daii..im gonna slap him...isnt it funni...i make every1 laugh wid this wen dey r sad...LOL

LOL , u no wat, u r the first person, who I met who does not like choclates, well my mother doe snot eat choclate much but she does not hate it, my bro. lovessssssssssssssssssssssss it. He finishes 1 bag in 2 daysLOL

wow!!...c i told u..im a special case...Wink

Wat choclates u have tried so far? Wink

or u have not eaten choclates???//Embarrassed

i hve tried kitkat..dairy milk..n this caramel one...dont like ne of them...so i dont like chocolate...

sonalkhullar IF-Rockerz
sonalkhullar
sonalkhullar

Joined: 02 February 2006
Posts: 7686

Posted: 18 May 2008 at 7:25pm | IP Logged
Originally posted by Shilpa-fan

Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

no I was dere till 11 grade, but in 11 gade , I took commerce, so there were no sci, courses, then wen i came here, i went 2 11 grade againEmbarrassed

oo...wel..commerce is i think wat suits u....cuz u hate sc...n i think u shld pursue it here too...

commerce is kinda business related study, dat's wat I am gonna do, not exactly the same but little different.

yea....even harshit is doin it too rite..i think...

he did tell me wat he was doing, I forgot, even Devo & Disha told me wat they were doing but I forgot too.LOL

u r one forgetful girl i hve met..Wink

Calvin_Klein IF-Sizzlerz
Calvin_Klein
Calvin_Klein

Joined: 14 September 2007
Posts: 15150

Posted: 18 May 2008 at 7:25pm | IP Logged
Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

I don't no much but U ahve to get Bachelor degree first, then u ahve to go to Medical school 4 another 4 yrs. I am sure abt it, my friend, she' was major in accounting, i met her the other day, she was like she is not major in acc. anymore. After she graduates, she ll go to medical school.

ooh alrite...wel...i guess its same lyke here...but i think its like wasting 4 yrs doin BSc...cuzi n india u dont do bachelors...u do ur med school thing straight...

yep, In india, u straight go to Med. school, but here u have to go to school for 4 yrs, before u go to med. school. So it's B.sc that u have to do  be4 u go to med. school

yea..so my dads like go 2 ind...u wont waste 4 yrs...n i could get admission easily as an NRI...n i dont noe how 2 answer him..

Nooooooooooooooooooooooooo, don't do it, My mother's brother is doctor here, he got doctor's degree in India, wen he came here 25  yrs. ago, at that time, he did not get any job , so he went to school for 4 yrs. here.

i noe...i hve heard a lot abt it...but the thing is..if i go 2 ind..im n ot gonna cum bak...so..dats de thing...

Y would u not gonan be back ????????

2 save 4yrs of my life...EmbarrassedLOL

But would u able to live in India after u lived here? I think it's hard.Cry

sonalkhullar IF-Rockerz
sonalkhullar
sonalkhullar

Joined: 02 February 2006
Posts: 7686

Posted: 18 May 2008 at 7:27pm | IP Logged
Originally posted by Shilpa-fan

But would u able to live in India after u lived here? I think it's hard.Cry

i hve no idea...my mom n sis went 2 ind lst summer...n my sis becoe so allergic...n everythin...so i hve no idea...Confused

Calvin_Klein IF-Sizzlerz
Calvin_Klein
Calvin_Klein

Joined: 14 September 2007
Posts: 15150

Posted: 18 May 2008 at 7:28pm | IP Logged
Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

Originally posted by sonalkhullar

Originally posted by Shilpa-fan

no I was dere till 11 grade, but in 11 gade , I took commerce, so there were no sci, courses, then wen i came here, i went 2 11 grade againEmbarrassed

oo...wel..commerce is i think wat suits u....cuz u hate sc...n i think u shld pursue it here too...

commerce is kinda business related study, dat's wat I am gonna do, not exactly the same but little different.

yea....even harshit is doin it too rite..i think...

he did tell me wat he was doing, I forgot, even Devo & Disha told me wat they were doing but I forgot too.LOL

u r one forgetful girl i hve met..Wink

I don't forget ppl's names but I am busy all the times that's Y I start to getting forget stuff.Ouch

Okay, so u don't like choclate. I am satisfied wid ur answer, dat u tried dat cho. & u did not like it. Done

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
chat and spam thread #24

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: k-ekta fan   Replies: 1177   Views: 24991

k-ekta fan 1177 24991 17 May 2008 at 7:23am by kushluv
chat and spam thread #23

2 3 4 5 6 7 ... 139 140

Author: kushluv   Replies: 1117   Views: 31581

kushluv 1117 31581 14 May 2008 at 7:20am by **H**
Chat and Spam Thread #22

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: kushluv   Replies: 1134   Views: 25086

kushluv 1134 25086 09 May 2008 at 8:34am by prerna15
Chat And Spam Thread #21

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: DeSiPride05   Replies: 1141   Views: 25060

DeSiPride05 1141 25060 05 May 2008 at 10:11pm by kushluv
Kyunki We Like to Chat n Spam#20

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: *Devanshi*   Replies: 1144   Views: 26327

*Devanshi* 1144 26327 02 May 2008 at 9:20pm by DeSiPride05

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kyunki Saas Bhi Kabhi Bahu Thi Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index