Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

my best friends wedding-prt10(pg105) 11/6 (Page 76)

Veiledbeauty IF-Dazzler
Veiledbeauty
Veiledbeauty

Joined: 04 December 2007
Posts: 3614

Posted: 31 May 2008 at 3:34pm | IP Logged
*sighhh*

I don't know what to say, Deepika...

You've left me speechless Confused Confused

i gotta go out now.. so ill comment later Tongue

I'm tongue tied LOL LOL

sea_nyx Goldie
sea_nyx
sea_nyx

Joined: 18 October 2007
Posts: 2319

Posted: 31 May 2008 at 3:36pm | IP Logged
Originally posted by d101

Originally posted by sea_nyx

god tht was amazing
so intense
loved the way u handled the heavy duty emotions Clap
god i feel so ANGRY at shashank Angry
she was too young to shoulder this burden, too immature
it's one of life's mst difficult tasks, to parent a parent
u're never ready 4 it, however old u get, and definitely not whn u're a teenager urself

thanx so much hun, bulls i ... as usual getn me xactlyWink

thanx 4 understanding, er.... been reading wht i wrote, and it sounded a bit too intense evn to me, just some personal angst coming though, sory 4 tht , just ignore it will u?

d101 Goldie
d101
d101

Joined: 10 January 2008
Posts: 1321

Posted: 31 May 2008 at 3:49pm | IP Logged

Originally posted by sournsweet

U ko what???...Sumday deepu u ne me r gnan team up and get our karan-shilpa 2 do dese roles, Its liek each line vat dey say here I can imagine it...like really...like its actually hapening in frnt of my very own eyes...!!!...I can feel everythign going on der...tis sum weird deja vu feeling!!...trust me we will do dat.. i think u r our only hope!!!...dat maybe sumday we can get karan-shilpa 2 act again 2gether...dat thnig just keepns cuming back2 me, dat we r not gona c dem for a long tym 2gether if not ever!!!....dnt evn wanna think dat!!!...and bdw...u had said on pg1...dat d msitakes n stuff shud b forgotten by us...ver do u make mistakes???!!!!....its like dey shud make u a creative writer, I keep wondeirng y r u in2 pharm...u shud b a writer and a story teller bcz no1 says it like u do!!!...trust me der!!!...

God!!...rahul-muskaan wer like d cutest thign 2day...1 toh rahul ke sade hue poems, not complaingin, bring dem on...and den muskaan's bhajan!!!...morgue ke saamnne...yamraj ki pooja!!>..I was laughing my guts out...everytym I feel abit derpessed, i kuk forward 2 ur ff...bcz it totally makes me ho halalouia!!!...hehe...

and armaan-riddhima...do I evne need 2 say...dnt we both kno how very devoted we r 2 dem...!!!...our idosl of love!!!...hehe...

and d part i liek is u update quite soon...so dnt hav 2 remind u ki deps!!..vers d ff??!!!!...

laods of luv
rubina

hey swthrt

u me n karan shilpa wat else do we need??Wink 

them 2gedr again..Day Dreaming..bt dn u know hw i feel so...

thanx for da sweetst wrdsEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedur gonna get ma big head so full of hot air it'l probably fly awayTongueWink

muskaan crazyLOLlike her dat way..LOLek sarre joke sunayega or ek bhajan..sahi hai

lv deepika

Naina123 Senior Member
Naina123
Naina123

Joined: 14 February 2008
Posts: 619

Posted: 31 May 2008 at 3:50pm | IP Logged
OMG.... how??? i don't know how?? Oh how have i been missing out on such a brilliant FF... Ur such an amazing writer...U pen down the words so brilliantly and marvellously. The last part completely left me speechless...i love the scene b/w Armaan and Ridz...just totally loved it... I am in awe with the way you described how Ridz felt, her guilt, the burden...sigh..

Oh yea.. and on the lighter note, i love Muskaan and Rahul in here...they are just soooo hilarious..specially Muskaan and her overdramaticness... you totally rock the with the funny scenes... literally had me in splits...ur amazing...

Pls can u PM me when u update, if its not a problem with u!!!

Luv
Nainu
XxX
d101 Goldie
d101
d101

Joined: 10 January 2008
Posts: 1321

Posted: 31 May 2008 at 3:50pm | IP Logged
Originally posted by Veiledbeauty

*sighhh*

I don't know what to say, Deepika...

You've left me speechless Confused Confused

i gotta go out now.. so ill comment later Tongue

I'm tongue tied LOL LOL
thanx hunBig smile
d101 Goldie
d101
d101

Joined: 10 January 2008
Posts: 1321

Posted: 31 May 2008 at 3:53pm | IP Logged
Originally posted by sea_nyx

Originally posted by d101

Originally posted by sea_nyx

god tht was amazing
so intense
loved the way u handled the heavy duty emotions Clap
god i feel so ANGRY at shashank Angry
she was too young to shoulder this burden, too immature
it's one of life's mst difficult tasks, to parent a parent
u're never ready 4 it, however old u get, and definitely not whn u're a teenager urself

thanx so much hun, bulls i ... as usual getn me xactlyWink

thanx 4 understanding, er.... been reading wht i wrote, and it sounded a bit too intense evn to me, just some personal angst coming though, sory 4 tht , just ignore it will u?

no stress sweety, u n me  on da same pageWinkno worries...(btw not intense..)

tc lv deepika

urmila_17 Goldie
urmila_17
urmila_17

Joined: 08 March 2008
Posts: 1860

Posted: 31 May 2008 at 3:56pm | IP Logged

omg now wat to say u its really out of world
so funny with muskaan part
and so senti with ridz loved the way she said
really u did great job deepika Clap
wow ridz first crush is karan Embarrassed
loved the way AR getting close day by day
its so touching part ridz mom shooted herself that really sad
and muskaans prayer is very different and that poem i mean prayer about yamaraj is really very great awesome

sorgot to mention i hate shashank how mean of him i just hate him a lot AngryAngryAngry

thanks for ur pm
pls do continue supersoon



Edited by urmila_17 - 31 May 2008 at 3:58pm
x-Ridzzie-x Senior Member
x-Ridzzie-x
x-Ridzzie-x

Joined: 25 October 2007
Posts: 992

Posted: 31 May 2008 at 3:58pm | IP Logged
heyy deepika

omg this was such a ....er....a....urrmmm
seriously cant fund out the rightword to discribe t=yur part....sooo sad....omg the one line wen ridz mother said..."dont go ridzy....i need you....i love you" dat brought tears in my eyes.....if this part was longer den i probably wud hav cried...
anywez continu soon
and thnx 4 da pm

luv ya,
ridz,
.x.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
MAYUR FF : BEST FRIENDS UPDT AT PG NO 22

2 3 4 5 6 7 ... 22 23

Author: Chulbuli_Annu   Replies: 179   Views: 18569

Chulbuli_Annu 179 18569 11 May 2011 at 2:47am by ginny09
HEY FRIENDS

2

Author: searchoffriends   Replies: 15   Views: 1241

searchoffriends 15 1241 18 January 2010 at 4:46am by k_anjali12
DON'T FORGET ME......TO ALL MY FRIENDS

2

Author: Mrs.Hulk   Replies: 10   Views: 1694

Mrs.Hulk 10 1694 03 December 2009 at 11:04pm by -Destiny-
best of the best(female)

Author: MagicalKash   Replies: 8   Views: 1789

MagicalKash 8 1789 25 November 2007 at 6:57pm by goodkashish
BEST BEST BEST VIDEO CLIP!

Author: flute   Replies: 0   Views: 2424

flute 0 2424 16 May 2007 at 9:17pm by flute

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index