Kyunki Saas Bhi Kabhi Bahu Thi

India-Forums

   
Kyunki Saas Bhi Kabhi Bahu Thi
Kyunki Saas Bhi Kabhi Bahu Thi

"JDMBT" : Lakshya & KT Vid Mix

zinny.xo IF-Sizzlerz
zinny.xo
zinny.xo

CC 2 & JMD Banner Contest Winner
Joined: 22 April 2007
Posts: 13567

Posted: 13 May 2008 at 7:23pm | IP Logged

Hello everyone,

How're you all? Hug

Very crappy, I know, but so sorry. Ouch

Song: "Jo Dil Mein Basai Thi"

From Movie: "Geet"

It's a very touching song, I just felt like making it on that, even though the song fills up my eyes. Hope y'all will enjoy watching it! :)

Well, here is is..

Video

Link: http://www.youtube.com/watch?v=mYk1LfAEES8

Hope you'll like it.

Thanks so much, all comments are highly appreciated! :)

mysterygurl1427 IF-Sizzlerz
mysterygurl1427
mysterygurl1427

Joined: 15 April 2005
Posts: 18630

Posted: 13 May 2008 at 7:51pm | IP Logged

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

first i would like to say is that im the first to reply!!! LOL

Then i would like to say is that the ending part of the mix gave me a headache!!!!! BUT that ending did that because it was so hottt that i started to get dizzzy!!!! also because it was really fast lolz

I loved it!!!! Clap

u deserve more then jus my applauds....u did another great video....and it gets better and better everytime. Again the song selection rocked....the whole picture thing was so good!!!! Everything jus went so well with the words of the song.....and it was just done so beautifullly....i mean i don;t know what else to say....im runnin out of words!!!!!!!!!!! Well u know what, the next video i will write all the great words from a dictionary to describe ur video that way i won't run out of any words....i hope!

I wonder what will happen once im done with all the words in the dictionary Confused

i guess i will grab a theasuarus. LOL

Great job once again, hope to see more of your awesome videos!! Hug



Edited by mysterygurl1427 - 13 May 2008 at 7:58pm
zinny.xo IF-Sizzlerz
zinny.xo
zinny.xo

CC 2 & JMD Banner Contest Winner
Joined: 22 April 2007
Posts: 13567

Posted: 13 May 2008 at 7:53pm | IP Logged

Originally posted by mysterygurl1427

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

What happened yaar? Is it not good, or what? ErmmConfused

zinny.xo IF-Sizzlerz
zinny.xo
zinny.xo

CC 2 & JMD Banner Contest Winner
Joined: 22 April 2007
Posts: 13567

Posted: 13 May 2008 at 8:01pm | IP Logged
Originally posted by mysterygurl1427

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

first i would like to say is that im the first to reply!!! LOL

Then i would like to say is that the ending part of the mix gave me a headache!!!!! BUT that ending did that because it was so hottt that i started to get dizzzy!!!! also because it was really fast lolz

I loved it!!!! Clap

u deserve more then jus my applauds....u did another great video....and it gets better and better everytime. Again the song selection rocked....the whole picture thing was so good!!!! Everything jus went so well with the words of the song.....and it was just done so beautifullly....i mean i don;t know what else to say....im runnin out of words!!!!!!!!!!! Well u know what, the next video i will write all the great words from a dictionary to describe ur video that way i won't run out of any words....i hope!

I wonder what will happen once im done with all the words in the dictionary Confused

i guess i will grab a theasuarus. LOL

Great job once again, hope to see more of your awesome videos!! Hug

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!
That is the sweeetest comment I've ever recieved on my video's. Hug (x3)
First of all, ooppssiee, sorry for making your head dizzy..EmbarrassedLOL
Anywhoo... that comment was awfully big, yet very special for me. Thanks so much again. I'm just so speechless! Hug :)

mysterygurl1427 IF-Sizzlerz
mysterygurl1427
mysterygurl1427

Joined: 15 April 2005
Posts: 18630

Posted: 13 May 2008 at 8:03pm | IP Logged
Originally posted by Zinu29

Originally posted by mysterygurl1427

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

first i would like to say is that im the first to reply!!! LOL

Then i would like to say is that the ending part of the mix gave me a headache!!!!! BUT that ending did that because it was so hottt that i started to get dizzzy!!!! also because it was really fast lolz

I loved it!!!! Clap

u deserve more then jus my applauds....u did another great video....and it gets better and better everytime. Again the song selection rocked....the whole picture thing was so good!!!! Everything jus went so well with the words of the song.....and it was just done so beautifullly....i mean i don;t know what else to say....im runnin out of words!!!!!!!!!!! Well u know what, the next video i will write all the great words from a dictionary to describe ur video that way i won't run out of any words....i hope!

I wonder what will happen once im done with all the words in the dictionary Confused

i guess i will grab a theasuarus. LOL

Great job once again, hope to see more of your awesome videos!! Hug

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!
That is the sweeetest comment I've ever recieved on my video's. Hug (x3)
First of all, ooppssiee, sorry for making your head dizzy..EmbarrassedLOL
Anywhoo... that comment was awfully big, yet very special for me. Thanks so much again. I'm just so speechless! Hug :)

yea i tend to write huge comments for some of my good friends like u. LOL sorry i love writing nice things to my friends especially because they deserve it. Embarrassed

zinny.xo IF-Sizzlerz
zinny.xo
zinny.xo

CC 2 & JMD Banner Contest Winner
Joined: 22 April 2007
Posts: 13567

Posted: 13 May 2008 at 8:05pm | IP Logged
Originally posted by mysterygurl1427

Originally posted by Zinu29

Originally posted by mysterygurl1427

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

first i would like to say is that im the first to reply!!! LOL

Then i would like to say is that the ending part of the mix gave me a headache!!!!! BUT that ending did that because it was so hottt that i started to get dizzzy!!!! also because it was really fast lolz

I loved it!!!! Clap

u deserve more then jus my applauds....u did another great video....and it gets better and better everytime. Again the song selection rocked....the whole picture thing was so good!!!! Everything jus went so well with the words of the song.....and it was just done so beautifullly....i mean i don;t know what else to say....im runnin out of words!!!!!!!!!!! Well u know what, the next video i will write all the great words from a dictionary to describe ur video that way i won't run out of any words....i hope!

I wonder what will happen once im done with all the words in the dictionary Confused

i guess i will grab a theasuarus. LOL

Great job once again, hope to see more of your awesome videos!! Hug

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!
That is the sweeetest comment I've ever recieved on my video's. Hug (x3)
First of all, ooppssiee, sorry for making your head dizzy..EmbarrassedLOL
Anywhoo... that comment was awfully big, yet very special for me. Thanks so much again. I'm just so speechless! Hug :)

yea i tend to write huge comments for some of my good friends like u. LOL sorry i love writing nice things to my friends especially because they deserve it. Embarrassed

aww, that's so sweet. ilyy! Hug I'm still just so starled! LOL

indigal07 Goldie
indigal07
indigal07

Joined: 19 May 2007
Posts: 2436

Posted: 13 May 2008 at 9:19pm | IP Logged
Shocked Shocked omg...i am sooo speechless!! i don't rly listen to old songs..but this...this video..omg it was MINDBLOWING!!! AWESOME Zinu!!! Clap Clap Clap seriously i think u should get a standing ovation! but there's no icon for tht Unhappy o well, u kno wut, tho u can't see me, i'll stand up rt now and give u 1......... done! LOL oh tht video was soooo good!! now i'll listen to tht song...and think of lkt. it fit perfectly. at like 3:25 or near it, the part where kt is walking away from laksh and he's crying and she's in her wedding dress... i felt like crying..it was soo sad... Cry i jus love ur videos zinu.. they make me feel everything tht's going on. u kno, with ur videos u can turn someone who doesn't prefer Lkt( tho thts hard to imagine Confused , tho there r some) to actually liking them or feeling for them!  plus the ending was fast, but perfect with the song! great job once again! Clap 
oops...long post..sry Embarrassed

Edited by indigal07 - 13 May 2008 at 9:22pm
zinny.xo IF-Sizzlerz
zinny.xo
zinny.xo

CC 2 & JMD Banner Contest Winner
Joined: 22 April 2007
Posts: 13567

Posted: 13 May 2008 at 10:03pm | IP Logged

Originally posted by *Shru*

Awesome!!!!

Thanks so much! Hug :)

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Lakshya kt love update - 2.

Author: Tulsi_Smriti   Replies: 2   Views: 1385

Tulsi_Smriti 2 1385 20 December 2008 at 8:22pm by Tulsi_Smriti
lakshya-Krishnatulsi love update 1.

Author: Tulsi_Smriti   Replies: 1   Views: 1181

Tulsi_Smriti 1 1181 20 December 2008 at 7:39am by vid_hurry
Kt Lakshya mix || Judaai

2

Author: desigrl05   Replies: 11   Views: 2528

desigrl05 11 2528 16 December 2008 at 2:17pm by zinny.xo
lakshya on aaja mahi way

Author: architpatnaik   Replies: 5   Views: 1726

architpatnaik 5 1726 13 October 2008 at 12:24pm by -afghaniibabe
Lakshya Kt or Lakshya Vaidehi

2 3

Author: architpatnaik   Replies: 23   Views: 3294

architpatnaik 23 3294 10 July 2008 at 6:55pm by .Jiya.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index