Kuchh Is Tara

India-Forums

   
Kuchh Is Tara
Kuchh Is Tara

Not again!! Ugh!! But o0o0o...like wow!!! (Page 2)

dilkeroshni Goldie
dilkeroshni
dilkeroshni

Joined: 25 January 2007
Posts: 1258

Posted: 12 May 2008 at 7:59pm | IP Logged
The cast choice of this series is awesome =]

desaigirl101 IF-Dazzler
desaigirl101
desaigirl101

Joined: 09 May 2008
Posts: 2517

Posted: 12 May 2008 at 8:14pm | IP Logged
hey guys
every guy from the nanda house are cute,hot,or adorable.
Like aditiya bhai is adorable
Siddarth is cute and adorable
Ayan is cute
An of course ranbir is hot cute and adorable
-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 118301

Posted: 12 May 2008 at 8:16pm | IP Logged
I agree chinnu was sooooo cutr today i love his acting today and i can't wait for the 2tommrow episode
diya219 Senior Member
diya219
diya219

Joined: 17 March 2008
Posts: 799

Posted: 12 May 2008 at 8:19pm | IP Logged
oh god i laughed so hard when Ayan got mad at Shanaya,he was about to get up n hit her.n Chunnu OMG he was like putting water in his eyes n singing "Dost Dost Na Raha,Pyar Pyar Na Raha" ROFL i practically fell when i was watching that scene
Perfangel5655 IF-Sizzlerz
Perfangel5655
Perfangel5655

Joined: 25 January 2008
Posts: 12605

Posted: 12 May 2008 at 8:45pm | IP Logged
lol!!!! I loved the Aayan shanya part! I wish they would show them more! I mean they are awesome!!! And it would a great break from shanta's churail like face!
-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 118301

Posted: 12 May 2008 at 8:46pm | IP Logged

Originally posted by diya219

oh god i laughed so hard when Ayan got mad at Shanaya,he was about to get up n hit her.n Chunnu OMG he was like putting water in his eyes n singing "Dost Dost Na Raha,Pyar Pyar Na Raha" ROFL i practically fell when i was watching that scene

lolz i agree with u sweety they were soooooo cuteROFL

smilingstar3 IF-Dazzler
smilingstar3
smilingstar3

Joined: 30 October 2004
Posts: 2526

Posted: 12 May 2008 at 8:48pm | IP Logged
<33333333333333333333
LOVE THE NANDAS!!!!!!!!! Tongue
lilee98 Senior Member
lilee98
lilee98

Joined: 20 July 2006
Posts: 496

Posted: 12 May 2008 at 9:57pm | IP Logged
yeah agree ...............pooja is jus Angry .....wateva...but luvd nandas sab ke sab apne rang mein yaar ...and ya this chunnu /devdas was great 2day Wink LOL LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
eeek not again!

2 3

Author: Perfangel5655   Replies: 17   Views: 1132

Perfangel5655 17 1132 23 October 2008 at 7:38pm by safeplacetoland
fault repeated again

Author: aish_2711   Replies: 4   Views: 357

aish_2711 4 357 23 August 2008 at 1:00pm by Maha_Sid-dewani
I am never watching another Sony show again

2 3 4

Author: matwamango   Replies: 30   Views: 1923

matwamango 30 1923 13 August 2008 at 10:09am by matwamango
SBS DID IT AGAIN TODAY..

2

Author: wackysharu   Replies: 12   Views: 1238

wackysharu 12 1238 29 July 2008 at 11:19am by zainabay
Akash to dissapear again

Author: rajkin   Replies: 0   Views: 521

rajkin 0 521 20 July 2008 at 7:41pm by rajkin

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kuchh Is Tara Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index