Banoo Main Teri Dulhann

India-Forums

   
Banoo Main Teri Dulhann
Banoo Main Teri Dulhann

FF-Chup Chup Ke Pyar Hogya NOTEPg154 (Page 42)

bmtd11 IF-Dazzler
bmtd11
bmtd11

Joined: 13 April 2008
Posts: 3341

Posted: 08 June 2008 at 9:04am | IP Logged
^ thanks guys. ill try my best to update l8r.

-CharriMango- IF-Rockerz
-CharriMango-
-CharriMango-

Joined: 14 February 2008
Posts: 6629

Posted: 08 June 2008 at 9:16am | IP Logged
OMG OMG OMG Moomoo! I am speechless!
I was sooooo good!
YOu have to cont today! It so interesting!!!!!!!!!!

Lov ya, Charri<3
Ankuu Goldie
Ankuu
Ankuu

Joined: 30 March 2008
Posts: 1586

Posted: 08 June 2008 at 9:17am | IP Logged
MOOOMOOO NOOOOOO!!!!
U CANT DO THIS!!! I HAD SOO MANY HOPES uUP....this is what i was thinking
so Sagar heard about whatAsher said and then he was going to get Vidya cuz he felt really bad....but in the mean time..vidya trys to commit suicide so when Sagar comes he thinks its too late...and he starts crying...he takes her to the hospital and she gets better and they live happily eer after LOL ....and guess what? that didnt happen Unhappy oh well i guess this should be more interesting....im pretty sure that U'LL MAkE THIS SiTUATION REALLY GOOD Big smile Big smile Big smile and soo much better Big smile
But I LOVED IT STILL.....IT WAS SOO SAD Unhappy
i cant wait to read ur next part soooo U HAFTA UPDATE!!! OK?? YES. OK THANK U LOL lol   
bmtd11 IF-Dazzler
bmtd11
bmtd11

Joined: 13 April 2008
Posts: 3341

Posted: 08 June 2008 at 9:20am | IP Logged

Originally posted by anki4life

MOOOMOOO NOOOOOO!!!!
U CANT DO THIS!!! I HAD SOO MANY HOPES uUP....this is what i was thinking
so Sagar heard about whatAsher said and then he was going to get Vidya cuz he felt really bad....but in the mean time..vidya trys to commit suicide so when Sagar comes he thinks its too late...and he starts crying...he takes her to the hospital and she gets better and they live happily eer after LOL ....and guess what? that didnt happen Unhappy oh well i guess this should be more interesting....im pretty sure that U'LL MAkE THIS SiTUATION REALLY GOOD Big smile Big smile Big smile and soo much better Big smile
But I LOVED IT STILL.....IT WAS SOO SAD Unhappy
i cant wait to read ur next part soooo U HAFTA UPDATE!!! OK?? YES. OK THANK U LOL lol   

awww. im sorry i broke ur hopes. but yes i have something up my sleeve. on btw i came up with asher's death. nyways i will update as soon as u update! OK ! I take tht as a yes! good girl!

Ankuu Goldie
Ankuu
Ankuu

Joined: 30 March 2008
Posts: 1586

Posted: 08 June 2008 at 9:28am | IP Logged
Originally posted by bmtd11

Originally posted by anki4life

MOOOMOOO NOOOOOO!!!!
U CANT DO THIS!!! I HAD SOO MANY HOPES uUP....this is what i was thinking
so Sagar heard about whatAsher said and then he was going to get Vidya cuz he felt really bad....but in the mean time..vidya trys to commit suicide so when Sagar comes he thinks its too late...and he starts crying...he takes her to the hospital and she gets better and they live happily eer after LOL ....and guess what? that didnt happen Unhappy oh well i guess this should be more interesting....im pretty sure that U'LL MAkE THIS SiTUATION REALLY GOOD Big smile Big smile Big smile and soo much better Big smile
But I LOVED IT STILL.....IT WAS SOO SAD Unhappy
i cant wait to read ur next part soooo U HAFTA UPDATE!!! OK?? YES. OK THANK U LOL lol   

awww. im sorry i broke ur hopes. but yes i have something up my sleeve. on btw i came up with asher's death. nyways i will update as soon as u update! OK ! I take tht as a yes! good girl!



and aww u dont hafta be srry... lol
and yay ashers death....oh wow i cant wait Big smileBig smile
haha moomoo i cant update right now...stilll working on my isu...so it might take me a while....but can u plezzzz update Big smileBig smile pretty please??? lol
bmtd11 IF-Dazzler
bmtd11
bmtd11

Joined: 13 April 2008
Posts: 3341

Posted: 08 June 2008 at 9:30am | IP Logged
Originally posted by anki4life

Originally posted by bmtd11

Originally posted by anki4life

MOOOMOOO NOOOOOO!!!!
U CANT DO THIS!!! I HAD SOO MANY HOPES uUP....this is what i was thinking
so Sagar heard about whatAsher said and then he was going to get Vidya cuz he felt really bad....but in the mean time..vidya trys to commit suicide so when Sagar comes he thinks its too late...and he starts crying...he takes her to the hospital and she gets better and they live happily eer after LOL ....and guess what? that didnt happen Unhappy oh well i guess this should be more interesting....im pretty sure that U'LL MAkE THIS SiTUATION REALLY GOOD Big smile Big smile Big smile and soo much better Big smile
But I LOVED IT STILL.....IT WAS SOO SAD Unhappy
i cant wait to read ur next part soooo U HAFTA UPDATE!!! OK?? YES. OK THANK U LOL lol   

awww. im sorry i broke ur hopes. but yes i have something up my sleeve. on btw i came up with asher's death. nyways i will update as soon as u update! OK ! I take tht as a yes! good girl!



and aww u dont hafta be srry... lol
and yay ashers death....oh wow i cant wait Big smileBig smile
haha moomoo i cant update right now...stilll working on my isu...so it might take me a while....but can u plezzzz update Big smileBig smile pretty please??? lol

yes asher's death is awaited. aww oki doki. im feeling generous today so ill update but when wud u like me to? right now or later?

Ankuu Goldie
Ankuu
Ankuu

Joined: 30 March 2008
Posts: 1586

Posted: 08 June 2008 at 9:38am | IP Logged
Originally posted by bmtd11

Originally posted by anki4life

Originally posted by bmtd11

Originally posted by anki4life

MOOOMOOO NOOOOOO!!!!
U CANT DO THIS!!! I HAD SOO MANY HOPES uUP....this is what i was thinking
so Sagar heard about whatAsher said and then he was going to get Vidya cuz he felt really bad....but in the mean time..vidya trys to commit suicide so when Sagar comes he thinks its too late...and he starts crying...he takes her to the hospital and she gets better and they live happily eer after LOL ....and guess what? that didnt happen Unhappy oh well i guess this should be more interesting....im pretty sure that U'LL MAkE THIS SiTUATION REALLY GOOD Big smile Big smile Big smile and soo much better Big smile
But I LOVED IT STILL.....IT WAS SOO SAD Unhappy
i cant wait to read ur next part soooo U HAFTA UPDATE!!! OK?? YES. OK THANK U LOL lol   

awww. im sorry i broke ur hopes. but yes i have something up my sleeve. on btw i came up with asher's death. nyways i will update as soon as u update! OK ! I take tht as a yes! good girl!



and aww u dont hafta be srry... lol
and yay ashers death....oh wow i cant wait Big smileBig smile
haha moomoo i cant update right now...stilll working on my isu...so it might take me a while....but can u plezzzz update Big smileBig smile pretty please??? lol

yes asher's death is awaited. aww oki doki. im feeling generous today so ill update but when wud u like me to? right now or later?



awww thanx hun
lol u feel generous haaha Tongue ur soo sweet hun
anyways how bout in like a bit...so not right now....actually u noe what just update now Tongue hehe
adventure_gurl IF-Sizzlerz
adventure_gurl
adventure_gurl

Joined: 05 October 2005
Posts: 23993

Posted: 08 June 2008 at 11:49am | IP Logged
oh dear! Vidya,  why did you kill yourself?Cry

Edited by adventure_gurl - 08 June 2008 at 11:51am

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
FF- Hatred, Dosti, Phir Pyar - updated -pt.1/pg.1

2

Author: 1000february   Replies: 15   Views: 2162

1000february 15 2162 25 November 2009 at 10:19am by svforever
FF-Chup Chup Ke Pyar Hogya(3)Last Update pg 54

2 3 4 5 6 7 ... 70 71

Author: bmtd11   Replies: 562   Views: 28336

bmtd11 562 28336 25 August 2008 at 7:29am by angelfren_009
FF-Chup Chup Ke Pyar Hogya(2)Pt138pg144NtPg147+149

2 3 4 5 6 7 ... 184 185

Author: bmtd11   Replies: 1477   Views: 63122

bmtd11 1477 63122 03 August 2008 at 1:56am by -CharriMango-
Amar & Divya: Chup Chup

2 3 4

Author: Wafah   Replies: 28   Views: 2495

Wafah 28 2495 29 March 2008 at 12:24pm by rushvi99
SV Video - Chup Tum Raho (V day)

2 3

Author: nehlove   Replies: 20   Views: 2678

nehlove 20 2678 15 February 2008 at 10:09am by nehlove

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Banoo Main Teri Dulhann Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index