Banoo Main Teri Dulhann

India-Forums

   
Banoo Main Teri Dulhann
Banoo Main Teri Dulhann

FF-Chup Chup Ke Pyar Hogya NOTEPg154 (Page 127)

chand pari Goldie
chand pari
chand pari

Joined: 04 November 2007
Posts: 1992

Posted: 29 June 2008 at 5:17pm | IP Logged
Originally posted by bmtd11

Originally posted by chand pari

NAHI NAHI NAHI!!!!!
SOrry per plzzzzz give him up for meeeee....
HE'S MINEEEE!!!!!SHAHIDDDDDDDD Heart
Apni choti bahen ke liye kisi or ke peeche jaho na.. WOH SIRF SIRF SIRF MERA HAIIIII!!!!!! Embarrassed I donno ur prolly his old fan but for since he broke up with Kareena i became his big fan and today i relized i really like him i think he's my celebrity crush.. Embarrassed i LOVE HIS aND aMRITA JORI IF aMRITA ROA WANTED ME TO GIVE HIM UP I WILL HAPPILY...
PER ajj apne muchje realize kuradiya ke how much i like him by not letting me dance with him Cry Apne peer per ex mara ahahaha LOL
Oh god plzzzzzzzzz i want Shahid...

Per koi baat nahi thik hai... App layloooo..Cry

ARREY NAHI NAHI RONA MAT! ARREY YAAR KAREENA KI BAAT MAT KARO. JAB USNE SHAHID KO CHORO MERE DIL CHAIYE ME USKA KOON CHOONSLOON! PAR KAR AGAR TUME SHAHID CHAIYE TOH LE LO. TUMHARA LIYA AUR AMRITA KA LIYA ME USE  CHOR DOON GI! AUR HAIN TUM UPDATE KAB KAR RI HO???? MEIN BOTH BETAB HOON. DEKO TO MENE TUMHE SHAHID BI DEDIYA AB TUM MUHJE UPDATE DEDO NA??? Smile

OMG MOOMOOOOOOOOO DIIIIIIIIII.... THANXXXXXX SOOOO MUCHHHHHHHH!!!!!

AHHHHHHHHH wasie mein kya kursukthi hoon baki un ladkiyo ka jo shahid ke peeche puri hein..OuchU know i was just acting to be really sad.. Well, i was but now all of us can like himmmmm hahaha.. But phir bhi remember i like him moreLOL

Ohhhh diiii i am really lazy mannnn... I don't wanna update.. Dheko na maine shahid wapas kurdiya hai ub muchje update nahi kurna puray ga.. Per i promise kaal.. For sure kaal.. Big smile

But wasie are muslim cuz i've seen u use alot of Allah.. Well i am .Big smile

chand pari Goldie
chand pari
chand pari

Joined: 04 November 2007
Posts: 1992

Posted: 29 June 2008 at 5:19pm | IP Logged
NAHIIIIIIIIII!!!! Cry
NARMUUUUUUUUUU NAHIIIII Cry
LOOK i am alos ur lil sis i just told u and u back stab meeee.... Unhappy


*shock shock shock***

NAHIIIIIIIIIIII...
OK i am i acting a lil bit too sensative...
bmtd11 IF-Dazzler
bmtd11
bmtd11

Joined: 13 April 2008
Posts: 3341

Posted: 29 June 2008 at 5:20pm | IP Logged
Originally posted by chand pari

Originally posted by bmtd11

Originally posted by chand pari

NAHI NAHI NAHI!!!!!
SOrry per plzzzzz give him up for meeeee....
HE'S MINEEEE!!!!!SHAHIDDDDDDDD Heart
Apni choti bahen ke liye kisi or ke peeche jaho na.. WOH SIRF SIRF SIRF MERA HAIIIII!!!!!! Embarrassed I donno ur prolly his old fan but for since he broke up with Kareena i became his big fan and today i relized i really like him i think he's my celebrity crush.. Embarrassed i LOVE HIS aND aMRITA JORI IF aMRITA ROA WANTED ME TO GIVE HIM UP I WILL HAPPILY...
PER ajj apne muchje realize kuradiya ke how much i like him by not letting me dance with him Cry Apne peer per ex mara ahahaha LOL
Oh god plzzzzzzzzz i want Shahid...

Per koi baat nahi thik hai... App layloooo..Cry

ARREY NAHI NAHI RONA MAT! ARREY YAAR KAREENA KI BAAT MAT KARO. JAB USNE SHAHID KO CHORO MERE DIL CHAIYE ME USKA KOON CHOONSLOON! PAR KAR AGAR TUME SHAHID CHAIYE TOH LE LO. TUMHARA LIYA AUR AMRITA KA LIYA ME USE  CHOR DOON GI! AUR HAIN TUM UPDATE KAB KAR RI HO???? MEIN BOTH BETAB HOON. DEKO TO MENE TUMHE SHAHID BI DEDIYA AB TUM MUHJE UPDATE DEDO NA??? Smile

OMG MOOMOOOOOOOOO DIIIIIIIIII.... THANXXXXXX SOOOO MUCHHHHHHHH!!!!!

AHHHHHHHHH wasie mein kya kursukthi hoon baki un ladkiyo ka jo shahid ke peeche puri hein..OuchU know i was just acting to be really sad.. Well, i was but now all of us can like himmmmm hahaha.. But phir bhi remember i like him moreLOL

Ohhhh diiii i am really lazy mannnn... I don't wanna update.. Dheko na maine shahid wapas kurdiya hai ub muchje update nahi kurna puray ga.. Per i promise kaal.. For sure kaal.. Big smile

But wasie are muslim cuz i've seen u use alot of Allah.. Well i am .Big smile

ACHA!! par i call shahid's face! you can have his arms and legs. and narmeen you can have the rest!!!! ok ill wait till tom. AND YES!!! i am muslim. i know ur muslim. ur name gave it away!!! Smile

bmtd11 IF-Dazzler
bmtd11
bmtd11

Joined: 13 April 2008
Posts: 3341

Posted: 29 June 2008 at 5:21pm | IP Logged

Originally posted by chand pari

NAHIIIIIIIIII!!!! Cry
NARMUUUUUUUUUU NAHIIIII Cry
LOOK i am alos ur lil sis i just told u and u back stab meeee.... Unhappy


*shock shock shock***

NAHIIIIIIIIIIII...
OK i am i acting a lil bit too sensative...

Par deko na. I think he wud take me cuz im older. and im closer to him. im in his neihboring country so whenever i go to pakistan i can get him!! MUAHAHAHA!!!!

narmz IF-Dazzler
narmz
narmz

Joined: 17 February 2008
Posts: 2958

Posted: 29 June 2008 at 5:22pm | IP Logged
Originally posted by bmtd11

Originally posted by narmz

haha moomoo and lil sis guess wat shahid is none of urs hes mines LOL

arrey get lost! i already sacrificed him to amrita and now ayesha! tum beech me se kahan aygai! LOL chal ja take salman! i hate him! shahid was now mine but its ok ayesha can have him... Cry mein survive karloon gi *wipes tears with dupatta*

mein yaha ki rani hoon...tou mujhe poora hak hein samjhi Embarrassed mujhe salman accha nahin lagtha....Tongue

narmz IF-Dazzler
narmz
narmz

Joined: 17 February 2008
Posts: 2958

Posted: 29 June 2008 at 5:22pm | IP Logged
Originally posted by bmtd11

Originally posted by chand pari

NAHIIIIIIIIII!!!! Cry
NARMUUUUUUUUUU NAHIIIII Cry
LOOK i am alos ur lil sis i just told u and u back stab meeee.... Unhappy


*shock shock shock***

NAHIIIIIIIIIIII...
OK i am i acting a lil bit too sensative...

Par deko na. I think he wud take me cuz im older. and im closer to him. im in his neihboring country so whenever i go to pakistan i can get him!! MUAHAHAHA!!!!

moomoo im older then u so i have more right on him Wink

bmtd11 IF-Dazzler
bmtd11
bmtd11

Joined: 13 April 2008
Posts: 3341

Posted: 29 June 2008 at 5:23pm | IP Logged
Originally posted by narmz

Originally posted by bmtd11

Originally posted by narmz

haha moomoo and lil sis guess wat shahid is none of urs hes mines LOL

arrey get lost! i already sacrificed him to amrita and now ayesha! tum beech me se kahan aygai! LOL chal ja take salman! i hate him! shahid was now mine but its ok ayesha can have him... Cry mein survive karloon gi *wipes tears with dupatta*

mein yaha ki rani hoon...tou mujhe poora hak hein samjhi Embarrassed mujhe salman accha nahin lagtha....Tongue

toh muhje salman kaunsa acha lagta hai! aur vaise bi mein shahid ki sabse bari fan hoon! aur jaise mene pehle kaha im closer to him. so wenever i go to pakistan i can just slip away to india and get him. its not tht hard! MUAHAHAHAA!!!!!LOL

bmtd11 IF-Dazzler
bmtd11
bmtd11

Joined: 13 April 2008
Posts: 3341

Posted: 29 June 2008 at 5:24pm | IP Logged
Originally posted by narmz

Originally posted by bmtd11

Originally posted by chand pari

NAHIIIIIIIIII!!!! Cry
NARMUUUUUUUUUU NAHIIIII Cry
LOOK i am alos ur lil sis i just told u and u back stab meeee.... Unhappy


*shock shock shock***

NAHIIIIIIIIIIII...
OK i am i acting a lil bit too sensative...

Par deko na. I think he wud take me cuz im older. and im closer to him. im in his neihboring country so whenever i go to pakistan i can get him!! MUAHAHAHA!!!!

moomoo im older then u so i have more right on him Wink

really patao to se age kya hai tumhari???? Angry

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
FF- Hatred, Dosti, Phir Pyar - updated -pt.1/pg.1

2

Author: 1000february   Replies: 15   Views: 2143

1000february 15 2143 25 November 2009 at 10:19am by svforever
FF-Chup Chup Ke Pyar Hogya(3)Last Update pg 54

2 3 4 5 6 7 ... 70 71

Author: bmtd11   Replies: 562   Views: 28187

bmtd11 562 28187 25 August 2008 at 7:29am by angelfren_009
FF-Chup Chup Ke Pyar Hogya(2)Pt138pg144NtPg147+149

2 3 4 5 6 7 ... 184 185

Author: bmtd11   Replies: 1477   Views: 62670

bmtd11 1477 62670 03 August 2008 at 1:56am by -CharriMango-
Amar & Divya: Chup Chup

2 3 4

Author: Wafah   Replies: 28   Views: 2475

Wafah 28 2475 29 March 2008 at 12:24pm by rushvi99
SV Video - Chup Tum Raho (V day)

2 3

Author: nehlove   Replies: 20   Views: 2644

nehlove 20 2644 15 February 2008 at 10:09am by nehlove

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Banoo Main Teri Dulhann Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index