Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

Fary;s shop#6 MODZ CAN CLOSE IT (Page 125)

-SilentLove- IF-Stunnerz
-SilentLove-
-SilentLove-

Joined: 29 July 2007
Posts: 44696

Posted: 07 June 2008 at 2:49pm | IP Logged
Ok i am going right now to find the movie!!!!! Ahhhhhhh i am hyper Tongue

Mehvish.Aditya IF-Sizzlerz
Mehvish.Aditya
Mehvish.Aditya

Joined: 27 March 2008
Posts: 17710

Posted: 07 June 2008 at 2:50pm | IP Logged
faryyyyyyyyyyyyyyy
*hugs*
itssssssssssss MINDBLOWINGggggggggggggggggg
omg wowwwww u've worked really hard....the out come is awesome

avis r juz sooooooooooooooooooo koool FABBBBB

sigs r fantastic
Clap
beckytower IF-Rockerz
beckytower
beckytower

Joined: 17 October 2007
Posts: 6817

Posted: 07 June 2008 at 2:50pm | IP Logged
Mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Cry Meine kya gunah kiya, jo mujhe update nahi dikhta Cry Cry Cry
naadanmasakalli IF-Achieverz
naadanmasakalli
naadanmasakalli

Joined: 07 March 2006
Posts: 132456

Posted: 07 June 2008 at 2:53pm | IP Logged
hahah becky do the same thing again disconnect the net and connect it againLOL

thnx mehsu
beckytower IF-Rockerz
beckytower
beckytower

Joined: 17 October 2007
Posts: 6817

Posted: 07 June 2008 at 2:55pm | IP Logged
100 times i did thatt faruuu!! i kicked it, slapped it!! it wonttt workkkk Angry that's because this computer is a skl one..naa..? so all pics are BLOCKEDD Dead Dead Dead
Tasha1985 IF-Rockerz
Tasha1985
Tasha1985

Joined: 03 October 2005
Posts: 7517

Posted: 07 June 2008 at 2:56pm | IP Logged
fary - i'm so mad - you're giving me ishq vishq fever now LOL

omg - the pdate is absolutely amazing ....... hayeeee - shahid and ammu ........ oh no fary what have you done ....... i'm going into a dream world again Day Dreaming

seriously though - amaaaaaaaaaaaaaaaazing update

Clap
naadanmasakalli IF-Achieverz
naadanmasakalli
naadanmasakalli

Joined: 07 March 2006
Posts: 132456

Posted: 07 June 2008 at 2:58pm | IP Logged
yaar beckster then use ur own na for 2 secondsLOL

@ tashu i don't now i want to use everyything myself too but i don't wanna get rid of Kash and SrkLOL
beckytower IF-Rockerz
beckytower
beckytower

Joined: 17 October 2007
Posts: 6817

Posted: 07 June 2008 at 3:01pm | IP Logged
my stupid idiotic friend mamtaa has taken mine Angry i wont leave her.. Angry Angry if it werent for her bday then kabka maara hota usee LOL LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Senorita`s Shop*|new shop link pg 151

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: AS..   Replies: 1205   Views: 57775

AS.. 1205 57775 02 December 2009 at 10:39am by AS..
Kaju's Shop#5|thanks all..new shop link-pg151 x

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: ..-Kaju-..   Replies: 1206   Views: 48754

..-Kaju-.. 1206 48754 25 August 2009 at 3:37am by ..-Kaju-..
Kaju's Shop #4|CLSD-NEW SHOP LINK pg152

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: ..-Kaju-..   Replies: 1209   Views: 41840

..-Kaju-.. 1209 41840 09 June 2009 at 8:20am by ..-Kaju-..
~*Jenny’s siggy Shop~*- Shop closed Temp

2 3 4 5 6 7 ... 13 14

Author: JennyPenny   Replies: 109   Views: 16984

JennyPenny 109 16984 22 March 2009 at 11:56pm by JennyPenny
bulbul's shop 3/Modz plz close this shop

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: bulbul123   Replies: 1197   Views: 43099

bulbul123 1197 43099 22 October 2008 at 1:02pm by bulbul123

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index