Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

Fary;s shop#6 MODZ CAN CLOSE IT (Page 110)

naadanmasakalli IF-Achieverz
naadanmasakalli
naadanmasakalli

Joined: 07 March 2006
Posts: 126043

Posted: 07 June 2008 at 2:28pm | IP Logged
finally the wait is over guyz yay am doneLOL it's mega LOL feel free to use and do comment

avi's ( feel free to stack am so lazy to do so)





























*4rom heaven* IF-Rockerz
*4rom heaven*
*4rom heaven*

Joined: 11 April 2007
Posts: 8613

Posted: 07 June 2008 at 2:33pm | IP Logged
wooowwwwwwwwwwwwww!! beautiful wrk faryy!! luv this film, n esp its songs!! the aviz r rocking n all the sigs came out mindblasting esp da last one, its damn cute Clap
beckytower IF-Rockerz
beckytower
beckytower

Joined: 17 October 2007
Posts: 6817

Posted: 07 June 2008 at 2:33pm | IP Logged
Reserveee post!! Even though I cant see any of them!!! Cry LOL

Edited by beckytower - 07 June 2008 at 2:34pm
-SilentLove- IF-Stunnerz
-SilentLove-
-SilentLove-

Joined: 29 July 2007
Posts: 44696

Posted: 07 June 2008 at 2:40pm | IP Logged
Fary!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG Is that really ishq vishq!!! Tongue OMG OMG Now i better watch the movie and OMG shahid is looking sooo young and cute and ammu cute as always TongueOMG those scenes in the avis look sooo cute and OMG The siggies are like CRAZY!!!! Tongue Tongue Tongue I see you tried new styles Tongue Tongue Tongue and i am felling in love with some again!!! Embarrassed Embarrassed Embarrassed Actually i falled in love with all of them Embarrassed

This is like one of the cutest updates you ever did Fary!!!! Awwww btw tell me where i can download the movie!!!! Now i am dieing to watch it Embarrassed

SPECTACULAR and SPLENDID job once AGAIN!!!! Clap
sanniya IF-Sizzlerz
sanniya
sanniya

Joined: 19 May 2007
Posts: 15528

Posted: 07 June 2008 at 2:40pm | IP Logged
FARyy.........LUVLy yaaaaaaar jus perfect.....sooooooooooooooooooooooooooooper HIIIIIIIIIIIT ..LUv dem ..lyk u made whole movie here GR8 AWE....... Big smile
naadanmasakalli IF-Achieverz
naadanmasakalli
naadanmasakalli

Joined: 07 March 2006
Posts: 126043

Posted: 07 June 2008 at 2:47pm | IP Logged
thank u so much guyz
yes it's ishk vishk ramsha
ummmm u can watch it on youtube it's one of the cutest movies everLOL or from torrents u can get it
-SilentLove- IF-Stunnerz
-SilentLove-
-SilentLove-

Joined: 29 July 2007
Posts: 44696

Posted: 07 June 2008 at 2:49pm | IP Logged
Ok i am going right now to find the movie!!!!! Ahhhhhhh i am hyper Tongue
Mehvish.Aditya IF-Sizzlerz
Mehvish.Aditya
Mehvish.Aditya

Joined: 27 March 2008
Posts: 17710

Posted: 07 June 2008 at 2:50pm | IP Logged
faryyyyyyyyyyyyyyy
*hugs*
itssssssssssss MINDBLOWINGggggggggggggggggg
omg wowwwww u've worked really hard....the out come is awesome

avis r juz sooooooooooooooooooo koool FABBBBB

sigs r fantastic
Clap

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Senorita`s Shop*|new shop link pg 151

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: AS..   Replies: 1155   Views: 66235

AS.. 1155 66235 02 December 2009 at 10:39am by AS..
Kaju's Shop#5|thanks all..new shop link-pg151 x

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: ..-Kaju-..   Replies: 1187   Views: 50936

..-Kaju-.. 1187 50936 25 August 2009 at 3:37am by ..-Kaju-..
Kaju's Shop #4|CLSD-NEW SHOP LINK pg152

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: ..-Kaju-..   Replies: 1193   Views: 43709

..-Kaju-.. 1193 43709 09 June 2009 at 8:20am by ..-Kaju-..
~*Jenny’s siggy Shop~*- Shop closed Temp

2 3 4 5 6 7 ... 13 14

Author: JennyPenny   Replies: 104   Views: 17795

JennyPenny 104 17795 22 March 2009 at 11:56pm by JennyPenny
bulbul's shop 3/Modz plz close this shop

2 3 4 5 6 7 ... 140 141

Author: bulbul123   Replies: 1122   Views: 45066

bulbul123 1122 45066 21 October 2008 at 3:04pm by -Diya-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index