Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

C se Cake C se confession..........

moonlitnisha Goldie
moonlitnisha
moonlitnisha

Joined: 29 December 2006
Posts: 2209

Posted: 09 May 2008 at 3:38am | IP Logged

Everyone here is saying that Armaan and Ridz names are written on the cake and i also read somone saying that may confession ho gaya thats why they r celebrating but i don't think confession itni jaldi hua hoga b'coz abhi toh jung shuru hui hain.................Well we all know we are never gonna loose hope for confession and we all r waiting for it to happen but i don't expect its gonna happen so early abhi Manzil bahut door hain.................Wat say guys..........

armaanilicious IF-Sizzlerz
armaanilicious
armaanilicious

Joined: 15 July 2005
Posts: 18922

Posted: 09 May 2008 at 3:41am | IP Logged
k se kabhi nahi!

confessions not happnin sooo soon
moonlitnisha Goldie
moonlitnisha
moonlitnisha

Joined: 29 December 2006
Posts: 2209

Posted: 09 May 2008 at 3:44am | IP Logged
C se Correct iam damn sure is cake mein Ridz yaa Armaan ne kuch milaya hain.............Thats why they are saying pehle AAP,Pehle AAP
ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 09 May 2008 at 3:46am | IP Logged
A se abhi "you know wat" nahi hoga LOL LOL LOL i thought the word confession was banned ROFLROFLROFLya i feel the same waise ....manzil abhi bahut door hai mayb one more month... Confused
freezinme IF-Rockerz
freezinme
freezinme

Members Longue Banner Contest Winner
Joined: 31 May 2007
Posts: 7050

Posted: 09 May 2008 at 3:55am | IP Logged
B se bilkul sahi.... C se confession abhi nahi!! LOL LOL
moonlitnisha Goldie
moonlitnisha
moonlitnisha

Joined: 29 December 2006
Posts: 2209

Posted: 09 May 2008 at 4:00am | IP Logged
Hmmmm...............Kya aisa nahin ho sakta ki creatives ko kidnap kar hamare IF writers ko wahan bhej de................Kam se kam tension toh door ho..................
In-Sanity-Metis IF-Rockerz

Joined: 24 January 2007
Posts: 8070

Posted: 09 May 2008 at 4:03am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
Karan.T IF-Sizzlerz
Karan.T
Karan.T

Joined: 07 March 2008
Posts: 10062

Posted: 09 May 2008 at 5:48am | IP Logged
Originally posted by angel77

k se kabhi nahi!

confessions not happnin sooo soon

I think u are right.

  • Page 1 of 1

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Cake Fight! *Old Scene*

Author: -mango-   Replies: 4   Views: 537

-mango- 4 537 31 August 2009 at 5:03am by 23Khush23_KaSh
Rm Confession Scene Same As AR confession!!

2 3

Author: Sano88   Replies: 22   Views: 2380

Sano88 22 2380 24 December 2008 at 3:09am by -Mansi-
Pics Cake Promo;) Cake anyone =)

2 3

Author: queenkumar   Replies: 16   Views: 1676

queenkumar 16 1676 12 May 2008 at 4:01pm by queenkumar
Public confession or Private confession

2

Author: zzoombie   Replies: 14   Views: 1573

zzoombie 14 1573 23 April 2008 at 4:44pm by roshniv3
Second confession Third confession

2

Author: zzoombie   Replies: 12   Views: 1462

zzoombie 12 1462 13 April 2008 at 9:19am by ~*mishu*~

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index