Kuchh Is Tara

India-Forums

   
Kuchh Is Tara
Kuchh Is Tara

Post your pic thread (Page 17)

-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 118301

Posted: 11 May 2008 at 8:29pm | IP Logged
Originally posted by rainshine_11

Originally posted by Himanivineet

yup i agree

post urs!!!

haha mine ..maybe later..coz i dont like to show my pic on ..net..coz any1 can get it

rainshine_11 IF-Dazzler
rainshine_11
rainshine_11

Joined: 30 December 2007
Posts: 2763

Posted: 11 May 2008 at 8:31pm | IP Logged
Originally posted by Himanivineet

Originally posted by rainshine_11

Originally posted by Himanivineet

yup i agree

post urs!!!

haha mine ..maybe later..coz i dont like to show my pic on ..net..coz any1 can get it

yea thatz y i din wanna but idk i mite.......but maybe not!!! confuzed

so howz life di??

-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 118301

Posted: 11 May 2008 at 8:32pm | IP Logged
Originally posted by rainshine_11

Originally posted by Himanivineet

Originally posted by rainshine_11

Originally posted by Himanivineet

yup i agree

post urs!!!

haha mine ..maybe later..coz i dont like to show my pic on ..net..coz any1 can get it

yea thatz y i din wanna but idk i mite.......but maybe not!!! confuzed

so howz life di??

hehe lolz..maybe am not too..not sure..right am very busy ..haha doing my homework..lolz of history too hard..
my life going very good..but i hate it when my teacher gave me a lot of homework..

rainshine_11 IF-Dazzler
rainshine_11
rainshine_11

Joined: 30 December 2007
Posts: 2763

Posted: 11 May 2008 at 8:35pm | IP Logged
Originally posted by Himanivineet

Originally posted by rainshine_11

Originally posted by Himanivineet

Originally posted by rainshine_11

Originally posted by Himanivineet

yup i agree

post urs!!!

haha mine ..maybe later..coz i dont like to show my pic on ..net..coz any1 can get it

yea thatz y i din wanna but idk i mite.......but maybe not!!! confuzed

so howz life di??

hehe lolz..maybe am not too..not sure..right am very busy ..haha doing my homework..lolz of history too hard..
my life going very good..but i hate it when my teacher gave me a lot of homework..

ugh i no!! okay well good night!......bye!!!........AHH! tommorrow's KIT n DMG!!!lol.........LOL

farazlol Goldie
farazlol
farazlol

Joined: 17 August 2005
Posts: 1908

Posted: 11 May 2008 at 8:36pm | IP Logged
Originally posted by Himanivineet

Originally posted by rainshine_11

Originally posted by Himanivineet

yup i agree

post urs!!!

haha mine ..maybe later..coz i dont like to show my pic on ..net..coz any1 can get it



o cmon
No ones gonan bite you!!!LOL
rainshine_11 IF-Dazzler
rainshine_11
rainshine_11

Joined: 30 December 2007
Posts: 2763

Posted: 11 May 2008 at 8:37pm | IP Logged
Originally posted by farazlol

Originally posted by Himanivineet

Originally posted by rainshine_11

Originally posted by Himanivineet

yup i agree

post urs!!!

haha mine ..maybe later..coz i dont like to show my pic on ..net..coz any1 can get it



o cmon
No ones gonan bite you!!!LOL

u never knoW!!!LOL........maybe sum1 mite!!....lolLOL

-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 118301

Posted: 11 May 2008 at 8:39pm | IP Logged
Originally posted by rainshine_11

Originally posted by Himanivineet

Originally posted by rainshine_11

Originally posted by Himanivineet

Originally posted by rainshine_11

Originally posted by Himanivineet

yup i agree

post urs!!!

haha mine ..maybe later..coz i dont like to show my pic on ..net..coz any1 can get it

yea thatz y i din wanna but idk i mite.......but maybe not!!! confuzed

so howz life di??

hehe lolz..maybe am not too..not sure..right am very busy ..haha doing my homework..lolz of history too hard..
my life going very good..but i hate it when my teacher gave me a lot of homework..

ugh i no!! okay well good night!......bye!!!........AHH! tommorrow's KIT n DMG!!!lol.........LOL

what what happened am stil here

-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 118301

Posted: 11 May 2008 at 8:40pm | IP Logged
Originally posted by rainshine_11

Originally posted by farazlol

Originally posted by Himanivineet

Originally posted by rainshine_11

Originally posted by Himanivineet

yup i agree

post urs!!!

haha mine ..maybe later..coz i dont like to show my pic on ..net..coz any1 can get it



o cmon
No ones gonan bite you!!!LOL

u never knoW!!!LOL........maybe sum1 mite!!....lolLOL

I can't stop laughing u guys r so funny

ROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Ayan- Shanaya Romantic Scenes Thread

2 3

Author: zaramalik99   Replies: 20   Views: 1842

zaramalik99 20 1842 19 August 2008 at 9:35am by miss.sonia
....:::KIT Chit Chaters Thread #2::::....

2 3 4 5 6 7 ... 34 35

Author: Angelic_A   Replies: 279   Views: 7437

Angelic_A 279 7437 10 July 2008 at 1:00pm by Cup-Of-Chai
**Dimple/Kanya App.Thread**Join in

2 3 4

Author: -Demi-   Replies: 28   Views: 1696

-Demi- 28 1696 01 June 2008 at 6:39pm by -Demi-
Ranbir/Akash Appreciation Thread #3

2 3 4 5 6 7 ... 77 78

Author: sallu_lover   Replies: 619   Views: 13172

sallu_lover 619 13172 12 March 2008 at 1:28am by sallu_lover
Ranbir/Akash Appreciation Thread #2

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: Howlarious   Replies: 1133   Views: 18246

Howlarious 1133 18246 02 February 2008 at 8:08pm by sallu_lover

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kuchh Is Tara Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index