Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

Letters to the interns, and others too! (Page 152)

Who-I-Used-2-Be IF-Rockerz
Who-I-Used-2-Be
Who-I-Used-2-Be

Joined: 01 October 2004
Posts: 7249

Posted: 09 May 2008 at 9:38am | IP Logged
Dear Mo

Now you got the prb.. Wink Let's leave bechara Armaan alone, he's already been charged with lots that he had nothing to do with..

Sarah.

spirit IF-Rockerz
spirit
spirit

Joined: 20 May 2005
Posts: 6374

Posted: 09 May 2008 at 9:38am | IP Logged
Dear dunno which Armaan,

I am the one after the purana armaan that came after the naya armaan that came after the amy man which came after the devdas arman that came after the lover boy which came after the patiala fake boy friend armaan. Do you still want to know which armaan was before the fake bf one?

The LATEST one
mads IF-Sizzlerz
mads
mads

Joined: 10 June 2005
Posts: 13649

Posted: 09 May 2008 at 9:38am | IP Logged
Originally posted by dmg07

Originally posted by DivineSelf

Originally posted by mads


oye! tu mere andar se hi baat kar raha hain kya? huh.. kahan se bol raha hain?? tu kon hain?? main kaun hoon?? kahan hoon?? huh?? armaan kaun hain?? yeh kya hain??? kya main main hoon?? ya phir..tum main hoon?? tum kaun ho???

very curious,
dunno which armaan!

Oh Veena!!!Someone needs a therapist here !!!!

LOL.... LOLLOLLOL

Dear dunno which armaan!

Please contact me ... I have a therapist who knows your history.

Hopefully I will get a discount!

Veena.



her beautiful!

tht's so sweet of u! wats ur name? btw.. I'm armaan ndoesnt matter which one! but wat u doin sat night? movie or somethin?

eagerly waiting,
armaan
mads IF-Sizzlerz
mads
mads

Joined: 10 June 2005
Posts: 13649

Posted: 09 May 2008 at 9:40am | IP Logged
Originally posted by spirit

Dear dunno which Armaan,

I am the one after the purana armaan that came after the naya armaan that came after the amy man which came after the devdas arman that came after the lover boy which came after the patiala fake boy friend armaan. Do you still want to know which armaan was before the fake bf one?

The LATEST one


I wanna knowwwwww... OMG!! jus thinking n talking abt u sends shivers down my spines!!! makes me go weak in my kneess Day Dreaming

armaan lover to the core
Sanaya_86 Goldie
Sanaya_86
Sanaya_86

Joined: 26 September 2007
Posts: 1749

Posted: 09 May 2008 at 9:44am | IP Logged
oki guys gotta go..Amazing letters!!ca'nt get enough of it.
Sarah..thnx again for this thread ..hope it stays this way.it's one of the reasons i watch DMG now Big smile

Bu'bye All Smile
-Veena- IF-Stunnerz
-Veena-
-Veena-

Joined: 18 December 2007
Posts: 38648

Posted: 09 May 2008 at 9:47am | IP Logged

Originally posted by mads

her beautiful!

tht's so sweet of u! wats ur name? btw.. I'm armaan ndoesnt matter which one! but wat u doin sat night? movie or somethin?

eagerly waiting,
armaan

LOL

Hey Armaan..

My name is Veena...

Sat night sounds great!! where do we meet ... Please don't say 'meet you at the basket ball court' there are other places you know...

Always avaliable for you(which ever 1)

Veena.

mads IF-Sizzlerz
mads
mads

Joined: 10 June 2005
Posts: 13649

Posted: 09 May 2008 at 9:49am | IP Logged
dear ridhima and armaan,

after fountain pens n itching powder..is it the turn of parchments, sugar quills, invisibily cloaks??

a die hard harry potter and DMG fan
mads IF-Sizzlerz
mads
mads

Joined: 10 June 2005
Posts: 13649

Posted: 09 May 2008 at 9:51am | IP Logged
Originally posted by dmg07

Originally posted by mads

her beautiful!

tht's so sweet of u! wats ur name? btw.. I'm armaan ndoesnt matter which one! but wat u doin sat night? movie or somethin?

eagerly waiting,
armaan

LOL

Hey Armaan..

My name is Veena...

Sat night sounds great!! where do we meet ... Please don't say 'meet you at the basket ball court' there are other places you know...

Always avaliable for you(which ever 1)

Veena.



Ah no no.. shucks! not at all honey! basket-ball ground seems so DMG-ish! btw..wats DMG?? I suddenly seemed to remember somethin like tht! neway.. wat say we meet at ur plc hmm?? mom dad gonna go out of station sometime soon?? Wink

love,
armaan

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
1st day w/ new interns vs 1st day w/ old interns

2

Author: anjali6262   Replies: 14   Views: 3158

anjali6262 14 3158 25 September 2009 at 5:38am by GoldenPanda.
Reflections Of Old Interns In New Interns?

Author: Dangelz   Replies: 7   Views: 1194

Dangelz 7 1194 24 September 2009 at 3:28am by Neha-KSGian
Interns becum senior doctors...new interns arrive.

Author: suzzane14   Replies: 3   Views: 1008

suzzane14 3 1008 05 September 2009 at 9:09am by leftgoneforever
dmg....new interns cumin..old interns leaving..kar

2 3 4

Author: maryam1991   Replies: 25   Views: 5520

maryam1991 25 5520 16 August 2009 at 12:38am by sanober.
Girl Interns taller than men interns?

Author: tina_manoj   Replies: 5   Views: 1089

tina_manoj 5 1089 01 August 2008 at 4:22am by meow23

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index