Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

Elegant Beauty’s Hub-Aamna.S!2 days 2 go! (Page 47)

heena_mehta IF-Rockerz
heena_mehta
heena_mehta

Joined: 21 December 2007
Posts: 7813

Posted: 26 May 2008 at 9:56am | IP Logged


chalo koi isme captions add karo LOL

Aamnakideewani IF-Sizzlerz
Aamnakideewani
Aamnakideewani

Joined: 09 July 2005
Posts: 10246

Posted: 26 May 2008 at 2:33pm | IP Logged
lovelyyyyyyyyyyyy aweoxome mindblowibg yaar iam sooooooooooooooo soooooooooooo sooooooooooo happy 2 see them 2gether after so long tym Day Dreaming me on cloud 9 Big smile Embarrassed
kashishdabest IF-Stunnerz
kashishdabest
kashishdabest

Joined: 10 April 2005
Posts: 28261

Posted: 26 May 2008 at 6:54pm | IP Logged

Originally posted by r@m$h@

@! summi dii: yesss dii.. aj mein ghar mei paglon ki tarah uchal rai thi LOL LOL mama said kheriyat hai.. & i was sooo happyy k bassssssssss itne dino bad RA 2gther.. wowww Big smile Embarrassed Clap

LOLramshu i can understand ure haalath, me woz the same yaar, i was soo damn happy, and it could clearly be seen, me was smiling all day, infact abhi thak smile nahin gayi!!LOL

waise dnt u think bhabhi ji has lost a lot of weight?yeh baat kaafi logon ne notice ki, she was looking like a hollywood actress in the pic in my siggy, wot say?Wink

kashishdabest IF-Stunnerz
kashishdabest
kashishdabest

Joined: 10 April 2005
Posts: 28261

Posted: 26 May 2008 at 6:57pm | IP Logged

Originally posted by 143786

lovelyyyyyyyyyyyy aweoxome mindblowibg yaar iam sooooooooooooooo soooooooooooo sooooooooooo happy 2 see them 2gether after so long tym Day Dreaming me on cloud 9 Big smile Embarrassed

only 9?me tho on cloud 16!!LOLi knw i think evry1 has gone damn crazy since we saw them 2gether!!!Embarrassedhpe many such beautiful moments cum our way inshallah!!!!ClapClapClap

reva_roy IF-Rockerz
reva_roy
reva_roy

Joined: 25 September 2006
Posts: 6590

Posted: 27 May 2008 at 1:07am | IP Logged

 Kashish s pics from valentines day

Aamnakideewani IF-Sizzlerz
Aamnakideewani
Aamnakideewani

Joined: 09 July 2005
Posts: 10246

Posted: 27 May 2008 at 2:17am | IP Logged
Originally posted by kashishdabest

Originally posted by 143786

lovelyyyyyyyyyyyy aweoxome mindblowibg yaar iam sooooooooooooooo soooooooooooo sooooooooooo happy 2 see them 2gether after so long tym Day Dreaming me on cloud 9 Big smile Embarrassed

only 9?me tho on cloud 16!!LOLi knw i think evry1 has gone damn crazy since we saw them 2gether!!!Embarrassedhpe many such beautiful moments cum our way inshallah!!!!ClapClapClap

yah INSHALLAH
Big smileEmbarrassed
-Aarti- IF-Dazzler
-Aarti-
-Aarti-

Joined: 06 January 2008
Posts: 3230

Posted: 27 May 2008 at 8:36am | IP Logged
reva: thanx fr pics

Edited by jina sirf - 27 May 2008 at 8:36am
kashishdabest IF-Stunnerz
kashishdabest
kashishdabest

Joined: 10 April 2005
Posts: 28261

Posted: 27 May 2008 at 8:44am | IP Logged
wowww reva sweety beautiful pics!!! me tho fainting seeing them!!! Clap Clap Clap bhabhi ji looks soo gorgeous, i thought they looked soo fresh in this epi, maybe malaysia mein honeymoon, i mean shooting for sln gave them a little break!!!! mast lag rahe thay!!! Clap

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Dastan-e-Husn : Aamna Sharif FC

2 3 4 5 6 7 ... 135 136

Author: Neha_K   Replies: 1086   Views: 70952

Neha_K 1086 70952 10 February 2010 at 12:43am by yahiya123
Yaadein Express - Rajeev Aamna Fanclub!!!

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: MysticRiver   Replies: 1160   Views: 63084

MysticRiver 1160 63084 31 December 2009 at 11:23am by kashishdabest
~*~Aamna Shariff Ki Kashish FC~*~

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: afreenaamna   Replies: 1138   Views: 74678

afreenaamna 1138 74678 11 November 2009 at 5:38am by kashikaaamna
Colorful Spring With Rajeev Aamna- BROWN

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: crazyfanar   Replies: 1201   Views: 63792

crazyfanar 1201 63792 28 September 2009 at 9:02am by devashree_h
: :Aamna Shariff's Hub- B'day preps pg-84

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: ruksaar_khan   Replies: 1183   Views: 73573

ruksaar_khan 1183 73573 09 August 2009 at 4:56am by sweety_1754

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index