Dharam Veer

India-Forums

   
Dharam Veer
Dharam Veer

yay !shera going 2 nritya kala ashram

-Vinisha- IF-Dazzler
-Vinisha-
-Vinisha-

Joined: 26 May 2007
Posts: 4719

Posted: 05 May 2008 at 11:15am | IP Logged
yay...!!! finally...shera is going to the nritya kala ashram..Dancing....in front of rajvidya ashram..!!!EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
hmmm....atleast i got dis prediction right...WinkLOL
nw waiting 4 siya...to cum ova there...no doubts,if she's cuming den her mom is going to send her 2 learn sum manners and some...dance...DancingLOL



living for...EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
HeartRAJAT Heartforever
Day DreamingDay DreamingDay Dreaming

Shikhoo IF-Rockerz
Shikhoo
Shikhoo

Joined: 21 July 2007
Posts: 6705

Posted: 05 May 2008 at 11:38am | IP Logged
right !

all 4 together! Tongue
swit2weet Senior Member
swit2weet
swit2weet

Joined: 15 July 2006
Posts: 452

Posted: 05 May 2008 at 11:45am | IP Logged
I was thinking the same....i hope they leave soon for ashram LOL LOL ...so we get to see them together Embarrassed ...and don't waste this week. I am really excited Wink ...Hope shera wears princess dress tooo Embarrassed ... and can't wait till sia dharam scenes either.... Embarrassed All 4 together, will be fun to watch....
-Vinisha- IF-Dazzler
-Vinisha-
-Vinisha-

Joined: 26 May 2007
Posts: 4719

Posted: 05 May 2008 at 12:00pm | IP Logged
Originally posted by swit2weet

I was thinking the same....i hope they leave soon for ashram LOL LOL ...so we get to see them together Embarrassed ...and don't waste this week. I am really excited Wink ...Hope shera wears princess dress tooo Embarrassed ... and can't wait till sia dharam scenes either.... Embarrassed All 4 together, will be fun to watch....

yupps...!!!
dunno..this time...i wont hope at all that shera is going to wear princess dress...or she wont wear it dis time alsoOuchOuchLOL
hmmm...siya back after soo many days..hope she gets sum new clothes...LOLLOLLOL



living for...EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
HeartRAJAT Heartforever
Day DreamingDay DreamingDay Dreaming
peachesblush IF-Dazzler
peachesblush
peachesblush

Joined: 21 February 2008
Posts: 3698

Posted: 05 May 2008 at 12:33pm | IP Logged

Originally posted by vinisha_RAJAT

yay...!!! finally...shera is going to the nritya kala ashram..Dancing....in front of rajvidya ashram..!!!EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
hmmm....atleast i got dis prediction right...WinkLOL
nw waiting 4 siya...to cum ova there...no doubts,if she's cuming den her mom is going to send her 2 learn sum manners and some...dance...DancingLOL



living for...EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
HeartRAJAT Heartforever
Day DreamingDay DreamingDay Dreaming

hey vinisha

right we can now see shera in a gud costume as a rajkumariLOL

use uske pia(veer)ke hosh jo udane haiLOLLOL

i dying 2 see d gurukul episEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed

-Vinisha- IF-Dazzler
-Vinisha-
-Vinisha-

Joined: 26 May 2007
Posts: 4719

Posted: 05 May 2008 at 1:54pm | IP Logged
Originally posted by RT_Krazzy

Originally posted by vinisha_RAJAT

yay...!!! finally...shera is going to the nritya kala ashram..Dancing....in front of rajvidya ashram..!!!EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
hmmm....atleast i got dis prediction right...WinkLOL
nw waiting 4 siya...to cum ova there...no doubts,if she's cuming den her mom is going to send her 2 learn sum manners and some...dance...DancingLOL



living for...EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
HeartRAJAT Heartforever
Day DreamingDay DreamingDay Dreaming

hey vinisha

right we can now see shera in a gud costume as a rajkumariLOL

use uske pia(veer)ke hosh jo udane haiLOLLOL........lolz..ROFL

i dying 2 see d gurukul episEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed

same here...

looking forward for gurukul epi..Day Dreaming




living for...EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
HeartRAJAT Heartforever
Day DreamingDay DreamingDay Dreaming
vacchii IF-Dazzler
vacchii
vacchii

Joined: 28 April 2008
Posts: 3725

Posted: 06 May 2008 at 12:27am | IP Logged
yaa... im waitin n waitin... Day Dreaming Day Dreaming n hopefully shera wears some gud princes attire..nahitoh..OuchDead
-Vinisha- IF-Dazzler
-Vinisha-
-Vinisha-

Joined: 26 May 2007
Posts: 4719

Posted: 06 May 2008 at 10:36am | IP Logged
Originally posted by vachii

yaa... im waitin n waitin... Day Dreaming Day Dreaming n hopefully shera wears some gud princes attire..nahitoh..OuchDead

hmm...same here vj...WinkLOL...bt i dun think she's gonna wear as wen she was leaving for ashram she wore the same  dakoo's dress...!!!!OuchOuchOuch


living for...EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
HeartRAJAT Heartforever
Day DreamingDay DreamingDay Dreaming
  • Page 1 of 1

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
SHERA SHOULD HAVE BEEN NAMED ZAARA AND NOT SHERA

2 3

Author: Luvushaheer   Replies: 16   Views: 2501

Luvushaheer 16 2501 09 October 2008 at 8:12am by sushii.
shera father understand or no shera love

Author: Pen786   Replies: 8   Views: 1315

Pen786 8 1315 30 July 2008 at 12:53am by Pen786
Shera's Dad might Die!!! thn Shera will

2 3

Author: *Dakoo_Minzy*   Replies: 22   Views: 2356

*Dakoo_Minzy* 22 2356 29 May 2008 at 11:32pm by minnie2308
Shera saved veer ,veer saved shera

2

Author: peachesblush   Replies: 11   Views: 1984

peachesblush 11 1984 29 April 2008 at 9:56am by chocort
Shera n only Shera

Author: peachesblush   Replies: 1   Views: 1028

peachesblush 1 1028 21 April 2008 at 10:13am by snowprincess

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index