Kumkum - Ek Pyara Sa Bandhan

India-Forums

   
Kumkum - Ek Pyara Sa Bandhan
Kumkum - Ek Pyara Sa Bandhan

Kumkum Avi/Siggy Creations Gallery #2 (Page 127)

-Preeti- IF-Addictz
-Preeti-
-Preeti-

Joined: 01 June 2005
Posts: 51499

Posted: 01 September 2008 at 9:20am | IP Logged
omg roku
that is so good
Clap

i loved kk's expressionWink


Edited by CINDRELLA - 01 September 2008 at 9:23am

sweet_shagun IF-Sizzlerz
sweet_shagun
sweet_shagun

Joined: 30 November 2005
Posts: 15578

Posted: 01 September 2008 at 10:03am | IP Logged
Roku its good! Sacchi very pyara!!

@everyone will post some crationz in bulk!!

Luv,

Shagun
Jasmine... IF-Sizzlerz
Jasmine...
Jasmine...

Joined: 02 February 2008
Posts: 11680

Posted: 01 September 2008 at 10:48am | IP Logged

^^m waitingWink

u know hv becum a BIG BIG fan of ur creations..hehe..juz love them
preethi IF-Sizzlerz
preethi
preethi

Joined: 15 March 2005
Posts: 17207

Posted: 01 September 2008 at 11:19am | IP Logged
yupp roku ekdamm mast they r
will be waiting shagzz
roku_huseinfan IF-Rockerz
roku_huseinfan
roku_huseinfan

BollyCurry Buzzers
Joined: 26 October 2007
Posts: 5327

Posted: 01 September 2008 at 2:53pm | IP Logged

@tiya di- thank u soooooo much diiEmbarrassedBlushing..juhi's expression is really cute 1..thts y yeh add kia...hehehe

@jasu-thank u soooooooooooo much jan.yap posting one more soonEmbarrassedBig smile
 
@Reshu di- thank u diBig smile
 
@srijani di-thank u di..yap posting my next creation..Embarrassed
 
@annie-yap i make sig n avi..but bohot pehlai karta tha..tab tum nahe thai..thank u dearEmbarrassed
 
@Pearl-thank u dear,,Big smile
 
@Cindrella-thank u sooooooooooo muchEmbarrassed
 
@Shagun di- thank u didoo..Embarrassedme waiting 4 ur next set...Embarrassed
 
@nits-thanks nitsuuEmbarrassed
 
Guys here i've made an animated sig...if some 1 like it thn feel free to use
 
 
Roku
Pearl29 Goldie
Pearl29
Pearl29

Joined: 27 August 2007
Posts: 1258

Posted: 01 September 2008 at 4:45pm | IP Logged
Roku.........How cute & innocent Sukk r looking.........fab work......
freezinme IF-Rockerz
freezinme
freezinme

Members Longue Banner Contest Winner
Joined: 31 May 2007
Posts: 7050

Posted: 01 September 2008 at 4:50pm | IP Logged
wooooow roku... yaarrr tu toh mujhe pakka maaregi ek din..
its soooooooooooooooooooooo cuuuuteeeeeeeeeeeeeeeeeeee..dont hv words yaarrr...m definitely using it Big smile
-Gaganjot- IF-Stunnerz
-Gaganjot-
-Gaganjot-

Joined: 18 March 2006
Posts: 36944

Posted: 01 September 2008 at 5:51pm | IP Logged
OMG ROku!!!!
 
That is cutest thing ever!!!!!
 
your avi/siggie
 
is soooooo cute!!!!!!!!!!!1
 
I love the Kal Raat Mein ROFL it is sooo cute!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Kumkum Wadhwa Vs Kumkum Mishra

2

Author: funnyguy   Replies: 11   Views: 9256

funnyguy 11 9256 18 June 2008 at 5:59pm by prefix3
Ideal Bahu Kumkum W vs IDLE Bahu Kumkum M

2

Author: surakshita   Replies: 10   Views: 3945

surakshita 10 3945 05 May 2008 at 8:39am by surakshita
Sumit-Kumkum-1 OR Sumit-Kumkum-2??

2

Author: Rah_HuJu   Replies: 11   Views: 7468

Rah_HuJu 11 7468 30 April 2008 at 6:32am by roku_huseinfan
Is Kumkum Kumkum???

Author: Juhi4321   Replies: 4   Views: 3256

Juhi4321 4 3256 22 April 2008 at 11:30am by Rah_HuJu
Kumkum 29th Febraury pict kumkum sum dead

2 3

Author: sanuhek   Replies: 16   Views: 8275

sanuhek 16 8275 03 March 2008 at 12:52am by sanw

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kumkum - Ek Pyara Sa Bandhan Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index