Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~FrEnS heAv~ *SP2 dReaMhoUsE#4*voting p36 (Page 79)

yulZ IF-Sizzlerz
yulZ
yulZ

Joined: 17 June 2007
Posts: 17703

Posted: 02 June 2008 at 12:11pm | IP Logged
Originally posted by Love_Mehak

Originally posted by sateera_angad

meri toh vaat lag gayi yaar...argh am soo peed off.... Ouch

imma kill the person who created maths...even thou thy're alredy probably dead...arghh saaaleeeeee gadhe khud marr gaye meri kismat mein musibaat chodh gayeee Angry Angry Ouch

ohhhh meri jaan itna guss a achaa nahin sehat ke liye chill pill.... v r nt all good at everything...... Aur aisa tu mat kaho i luv mathz so u gonna kil me as wel?

hai seets me too mlove mathsLOL so u gonna killl so many pplConfusedLOLLOL but to be true when i m not able to solve problems i get mad tooLOL.. especially when u have to do it again n again but still no answersConfusedLOL

yulZ IF-Sizzlerz
yulZ
yulZ

Joined: 17 June 2007
Posts: 17703

Posted: 02 June 2008 at 12:13pm | IP Logged

Originally posted by sateera_angad

mehak massi me cudn't do ratio nd tht was first question on the paper coz as soon as i opened the paper ma mind wnt wohaa blank honestly..i went bak nd did the question bt i swear nerly all of em i made em up..by makin up my own formulaz Ouch

it had A* student questions on ther..i was lyk wat the fishhhhh am i gonna do nw.... Confused Ouch Ouch the luked lyk jibrish to me! Confused Ouch

omg i know seets the 1st Qs r alwas the ratio Confused.... n then when it comes in a form of problem toh aur be hardConfused but mayybe i used to practise it alot so its ok for me.. but neva fins sometime u get the answer correctEmbarrassed did u do rest of them then?

Love_Mehak IF-Dazzler
Love_Mehak
Love_Mehak

Joined: 19 January 2007
Posts: 3742

Posted: 02 June 2008 at 1:34pm | IP Logged

Originally posted by sateera_angad

mehak massi me cudn't do ratio nd tht was first question on the paper coz as soon as i opened the paper ma mind wnt wohaa blank honestly..i went bak nd did the question bt i swear nerly all of em i made em up..by makin up my own formulaz Ouch

it had A* student questions on ther..i was lyk wat the fishhhhh am i gonna do nw.... Confused Ouch Ouch the luked lyk jibrish to me! Confused Ouch

ohhhhh my sweetie pie nw 4get wht eva happened and juz concentrate on whtz cumin up!!! n iss ka naam hai life itz nt that easy!!! difficulties cum success and faliure is part of our life so dnt wry.... n i'll juz share my own experience with when i gave my GCSE exam same happened with me as i soon as i opned the pper n saw the 1st ques i wa slyk wohhhhhhh man damn!!! bt then i relaxed and went om to the next ques n came back 2 it later and did so juz relax if u cant do nythin juz dnt keep it on mind n do the rst!!!

Love_Mehak IF-Dazzler
Love_Mehak
Love_Mehak

Joined: 19 January 2007
Posts: 3742

Posted: 02 June 2008 at 1:39pm | IP Logged

Originally posted by sateera_angad

not gonna kill ju...bt i wanna ask..hwo the heck can u lyk maths...its lyk...bt its for cleevrr ppl so u obviously wud lyk it coz it works out good for u...bt honestly u tell me...

imma b a lawyer yeh WHY would i need maths..imma not be in court room nd go...

"My Lord X killed Y...bt algebraicly wat was Z doing ther?"

gimme a break! Confused

ohhhh jaana wel m juz good at it!!! and i love playin with numbersLOLLOL no magic...... wel i like solving mathimatical problems.. i neva get boared of i totally nejoy it........ n i juz luv it frm since i strted my school life...... itz one of thsoe things that juz happens..... n u wnt need t further so u dnt need 2 do it at A-levels....  n dnt wry m totally crap at chem dnt knw how am i goin 2 pass teh chem exam?? so m nt that clever caz accordin 2 me chem is the oone of the hardest subjects specially A-level chem n ppl who can deal with it r geniius!!!!!

Love_Mehak IF-Dazzler
Love_Mehak
Love_Mehak

Joined: 19 January 2007
Posts: 3742

Posted: 02 June 2008 at 1:53pm | IP Logged
Originally posted by yulZ

Originally posted by Love_Mehak

okies thatz gud.... N yulzi dnt wry INSHALLAH achaa hee howa hoga!!! n if u ever get to confused in the exam juz relax ur mind for a minute and strt again!!! never ever panic!!!

ok megsieEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed but everytime i m nervous toh mein sab bhul jata hunOuchLOL

wel itz teh worst thing 2 b nervous.... so juz relax pray and b confident!!! n if u really really r too nervous then think of ur parents i alwayz do thta think how my mom n dad encourage me and that boosts me up!!!

whoa.. IF-Rockerz
whoa..
whoa..

Joined: 18 August 2007
Posts: 8813

Posted: 02 June 2008 at 10:08pm | IP Logged
Originally posted by Love_Mehak

thankz cuttie dii.... wel yeh study is above all!!! n i knw u hum tu hain hee aisi bus jo jahan pasand a jaye!!! n i'll miss u all too... bt wil keep visting when eva i have time!!!!


yo mehak try 2 cm here whneva u get time or feel like borrinWinkEmbarrassed yaar yesterday u al played nice exam-exam gameTongueLOL lolz so panic da atmosphere getz in exam timeOuchOuchOuch al da best jaanThumbs Up


whoa.. IF-Rockerz
whoa..
whoa..

Joined: 18 August 2007
Posts: 8813

Posted: 02 June 2008 at 10:25pm | IP Logged
Originally posted by yulZ


yarr i m just pulling her legs..LOLLOL varna toh while saying this my face is all ROFLLOLLOLLOL.. yarr agar behosh kardengay toh we can say anything ..Big smileLOL agar hosh mein huwa toh mujhe unke tikka se hee darr legegaOuchLOL n wat if she gets into anger n then tada filmi hero ki tara sab haadh ko parr karke OuchOuchLOL  hamara toh koi kher nahiOuchLOL so u see i m doing "prevention is better than cure"LOLLOL


k betta i giv upOuchLOLLOL prevention iz betta den cureLOLLOL true yaar behosh karke hi sab sunana padegaOuchLOLLOL n 'l tie her vid rope in a chairTongueLOL yaar thodi, no actualy bahuuuttttttttt lambi rope ka intezaam karnaLOL

Originally posted by yulZ

ok ok i wont say anything nowLOLLOLLOL n divyana taklaLOL yarr u realli focused alot on herLOLLOLLOL aur DJ aur b.uLOLLOL omg the buddha realli acts like if he is hawt or romanticConfusedLOLLOL... thankgawd heer ko unke saath nachna nahi padhaOuchLOLLOL..



yaar takla mean she haz very... very short hairzOuchLOL n da main trouble iz her face iz kinda big1 bt hair iz short which lookz weirdDeadDead i knw it seemz like maine uske upar ph.d kii haiLOL bt wel horihorkaka ke thick glassez me i think she n her hair would be lukin beautifulEmbarrassed sad ke jawa iz jodi parDay DreamingLOLLOL n yeah det b.u. iz out of control mannLOL derz no need 2 insult his serial character coz hiz character himself iz an insultConfusedLOLLOL

Originally posted by yulZ

haha LOL father woh bhi church kaLOL omg cuttie u r funny... yup i will try my best waise bhi to be true agar app log nahi bhi kehte toh i would have studied hardLOL u see when its time for xam i automatically gets chargedLOL yar abhi se i m waiting for my 2 mons holidayLOL


detz like a gud boyEmbarrassed ooooooo 2 mnthz holidayTongueTongue ur holidayz n ma clg 'l start at da same timeConfusedOuchLOL yaar main toh abhi se is saal kii examz ke baad ke 2 mnthz holidayz ke baare me soch rahi hoonLOL diz vacation waz da best i've eva njoyedTongueTongueTongue startin me it waz feelin likeDeadDead bt denEmbarrassed wel so u completed ur sum later huhTongue gudiieWink me 2 rememba everythin in last moment, bas tumhe last 5 minz me yaad aata hai, aur mujhe paper dene ke baad sab yaad aata haiLOL
whoa.. IF-Rockerz
whoa..
whoa..

Joined: 18 August 2007
Posts: 8813

Posted: 02 June 2008 at 10:37pm | IP Logged
seetujii dnt worry m fallin in ur catgegory Big smile LOL me 2 hate maths Dead Dead i alwayz get confused seein dancin numericz n numberz n formulaz n graphz n so on... Dead Dead Dead bt wel i've read a survey det da ppl, poor in maths r basicaly more intelligent n creative Tongue Tongue LOL so feel proud Approve LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
::: FrenS heAvn #9 SP2 DH : wachuchangwoooooo

2 3 4 5 6 7 ... 132 133

Author: yulZ   Replies: 1062   Views: 41088

yulZ 1062 41088 19 May 2011 at 9:46am by viniva sharma
::: FrenS heAvn #8 SP2 DH :awards pg 55

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: yulZ   Replies: 1209   Views: 29871

yulZ 1209 29871 17 August 2009 at 2:17pm by ashmii
: : : fRenS heAven ^_* #7 Sp2 DH: : :B.day 129,133

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: yulZ   Replies: 1196   Views: 27381

yulZ 1196 27381 06 July 2009 at 5:25pm by yulZ
frEns HeAv(SP2 DreamH #5) plz check 148... B.day

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: yulZ   Replies: 1219   Views: 31933

yulZ 1219 31933 15 June 2009 at 3:24am by whoa..
fRenS hVn#6 //SP2 DreamHouse\ pg56 new sigs

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: yulZ   Replies: 1220   Views: 27998

yulZ 1220 27998 28 May 2009 at 3:12pm by Love_Mehak

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index