Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

FF:Perfect Imperfection...lov..LASTPART23 (Page 14)

spln IF-Sizzlerz
spln
spln

Joined: 06 December 2007
Posts: 10942

Posted: 05 May 2008 at 1:14am | IP Logged
Originally posted by kvn1983

<FONT face="Georgia, Times New Roman, Times, serif" color=#3300ff size=4>thanks for the update please continue soon "Raaz dil ka dil mein chupate hai woh, Samne aate hi nazar jhukate hai woh, Baat karte nahi, ya hoti nahi, Par shukar hai jab bhi milte hai muskurate hai woh."



thanx girl...i will

Catwoman IF-Sizzlerz
Catwoman
Catwoman

Joined: 11 October 2005
Posts: 12719

Posted: 05 May 2008 at 1:36am | IP Logged

Originally posted by spln

Originally posted by Catwoman

love it NJ .....how the fathers are plotting Clap

Great concept...cliffhanger hey LOL LOL

Love Kat Embarrassed



lolzzzz yeh well....um gona seriously try to dedicate the next part to armidz n not their conniving fathers....though atleast they r scheming for a good cause without realising!!!i got my villains to play angels hehe

Angles... the halo's will fall off soon i guessLOL

just needed all this to form the base....glad u liking the story!!!

Yeah the base is importantWink....cant wait to read there romanceSmile

Love Kat

123abc123 IF-Rockerz
123abc123
123abc123

Joined: 06 November 2007
Posts: 5946

Posted: 05 May 2008 at 4:35am | IP Logged
OMG
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
anovr amaizn updte luv
bor is armi dad sly loool
luvin it
cnt wait 4 da plan 2 unfold
wil be eagerly waitin 2 see wer it goes
cnt wait
updte sooo plzzzzz
n thx 4 da pm
Clap
jia.. IF-Rockerz
jia..
jia..

Joined: 26 December 2007
Posts: 6324

Posted: 05 May 2008 at 4:44am | IP Logged
NJ.....first of hats of to u for being the fastest updater......i think i need a tip or two frm u yaar......

Coming to parts 3-4......OMG...fantabulous......plotting fathers.....confused feelings......strong attractions.......everything brilliant......i am damn eager to see their romance now......its gonna be great i know......

loved the base......eagerly waiting for the toppings....

Love
Jia
komalsirwani IF-Sizzlerz
komalsirwani
komalsirwani

Joined: 22 October 2005
Posts: 11334

Posted: 05 May 2008 at 5:01am | IP Logged
wat a lovely update...omg they are so very political...loved every bit...of the parts 3 and 4....u are just excellent with ure job...lovin it totally Clap great going ....cont soon Clap Clap Clap
kdrs Goldie
kdrs
kdrs

Joined: 25 October 2007
Posts: 2255

Posted: 05 May 2008 at 6:00am | IP Logged
Read part 3 and 4, Both are very well written!Plz update very soon!
spln IF-Sizzlerz
spln
spln

Joined: 06 December 2007
Posts: 10942

Posted: 05 May 2008 at 6:54am | IP Logged
Originally posted by Catwoman

Originally posted by spln

Originally posted by Catwoman

love it NJ .....how the fathers are plotting Clap Great concept...cliffhanger hey LOL LOL Love Kat Embarrassed
lolzzzz yeh well....um gona seriously try to dedicate the next part to armidz n not their conniving fathers....though atleast they r scheming for a good cause without realising!!!i got my villains to play angels hehe


Angles... the halo's will fall off soon i guessLOLjust needed all this to form the base....glad u liking the story!!!


Yeah the base is importantWink....cant wait to read there romanceSmile


Love Kat






well i hope i can make that realistic too....havent done much of that ever....all this from before was just general writing!!!
spln IF-Sizzlerz
spln
spln

Joined: 06 December 2007
Posts: 10942

Posted: 05 May 2008 at 6:55am | IP Logged
Originally posted by sweet-niz

OMG
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
anovr amaizn updte luv
bor is armi dad sly loool
luvin it
cnt wait 4 da plan 2 unfold
wil be eagerly waitin 2 see wer it goes
cnt wait
updte sooo plzzzzz
n thx 4 da pm
Clap



thanx dear will have the next update up by tues morning.....now that weekends over its gona be one part a day if i can manage that much!!!

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
"Advika-Unique"(LastPart V)Above18yr plzz

2 3 4 5 6 7 8

Author: bhoomikauttam   Replies: 60   Views: 13003

bhoomikauttam 60 13003 12 June 2010 at 9:55pm by bhoomikauttam
“ Rishta Tute Naa ” - lastpart IV

2 3 4 5

Author: bhoomikauttam   Replies: 33   Views: 5880

bhoomikauttam 33 5880 21 October 2009 at 1:30am by bhoomikauttam
MayurFF-MayurAfterMarriage[Part 12-LastPart-Pg 23]

2 3 4 5 6 7 ... 24 25

Author: A-N-S-H-I-K-A   Replies: 196   Views: 28306

A-N-S-H-I-K-A 196 28306 26 August 2009 at 5:26am by preksha07
FAN-FIC-DIL KI BAATEIN(KYPH)LASTPART~~144

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: griffy.fz   Replies: 1181   Views: 136164

griffy.fz 1181 136164 09 May 2008 at 7:20am by griffy.fz
Kaisi Deewangi...AK Ended lastpart pg69

2 3 4 5 6 7 ... 73 74

Author: insia12   Replies: 590   Views: 66509

insia12 590 66509 10 November 2006 at 2:37am by insia12

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index