Banoo Main Teri Dulhann

India-Forums

   
Banoo Main Teri Dulhann
Banoo Main Teri Dulhann

(FF) Change @ Twilight (Epilogue Pg. 123) (Page 126)

Little Foot IF-Rockerz
Little Foot
Little Foot

Joined: 24 August 2007
Posts: 9814

Posted: 01 June 2008 at 4:03am | IP Logged
Meeruuuuuuuuuuuuuu Hug Hug
Sheeruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu   Hug Hug

You *killed* me with this epilogue! Day Dreaming
It was AMAZING ... the bestest part ever.

Love how you described all our cutie 7 jodies.
I dunno who's the cutest.
They're all so damn sweet. Embarrassed

It was a wonderful ending. I loved to read your updates.
Aww...so sad it's over. You really gotta start a new FF when you get time. Tongue Embarrassed

Love youuuuu =)

nehlove IF-Rockerz
nehlove
nehlove

Joined: 04 August 2005
Posts: 8279

Posted: 01 June 2008 at 10:01am | IP Logged
I am dead now after reading this part.. so its my ghost typing this up. Why can't the stupid creatives of BMTD read this and learn something from you..

The part was long and amazing. I loved every single story and all of it went with their characters. SD had their flirty moments since they just met.

Raj-Simran with their dramatic bit. Shaili-Rohit and all the mushiness since Shaili ofcourse loves that all. Nishi-Anik love was portrayed as the deepest ofcourse since it has been the longest for them. Rushvi-Aryan was soo perfectly done. I am glad you cleared out the bit about Aryan showing up randomly on their door.

Maya-Rahul, I thought would be a little more lovey-dovey since they have already had a couple of meetings you know and spent time with each other. I guess in a way it was cuz she did kiss him later. And thank you soo much for not giving Neha-Aditya mushy romantic moments.. that would have been sooo unlike me.

Ok.. I think I'll stop analyzing your wonderful writing now and agree with Nish by requesting you to continue on with 7 FF on each of the couples. As you can see I am loving all the couples. Chal SD ka toh continue kar hi sakti hai if not the others. Please please please.....
divyankat IF-Sizzlerz
divyankat
divyankat

Joined: 17 November 2007
Posts: 22447

Posted: 01 June 2008 at 11:02am | IP Logged
LOL
Originally posted by indiandoll89

Originally posted by BMTDian

oh my dude!! di.. how awsome was that!!! Embarrassed
lemme quote some stuff here...Aww thanks Lima, you're making me blush soooo much!Embarrassedi have that effect on pplLOLWinkWink

"Die? And with you, my personal bodyguard around? I don't think so." She laughs, as he stops the car, and just stares at her. "What're you doing? Drive na?"-That was kinda cheesy but i liked it!! how Sweet,na? I'm glad you liked it!LOL It was cheesy, but it went with the original Twilight flow!Wink Twilight cheesy? lolz..jus kiddingTongueWink

 "No, I wrote it three months ago when I was dating Reena." He smiles sarcastically.-ROFLLMAO..for some reason I found myself laughing really loudly for thatLOL lol...I'm glad you liked it!LOLme2Tongue

They both feel the outer world diminishing before the power of their love for each other.- There wasn;t any pain at all in reading thatEmbarrassed how cutie was that!! You're just being nice, I know it was horrid!LOL no omg no..not at al, when i read it i was like.."di, you're so deepLOL

You're like such a goooddddddddd Writer!! omg!!I loved how you planned out the whole"Dina Braclet thing" before. I totally enjoyed reading this FF so much!! You make everything feel so real and easy to imagine..I so have a movie to your FF in my headTongueLOL Thanks so much sweetie, I def don't think so, but I'm touched that you loved it that much!Embarrassed I wasn't really sure this ff wud get appreciated!Embarrassed it was very much appreciatedTongue

Loved how it ended (sadly it had toOuch). Your Writing is bess thingLOLLOLLOL awww I'm sorry, but it did have to end!Big smile Sadly yesOuch

 

And omg you're right hun, you didn't use lolz!LOL hehehehe i used it for my reply thoughLOLLOL (its a habbit) lolz

SunriseGreen IF-Dazzler
SunriseGreen
SunriseGreen

Joined: 23 December 2007
Posts: 3155

Posted: 01 June 2008 at 1:36pm | IP Logged
super duper long is an understatement?LOL okay okay it was.... a very.... lengthy and verbose update.... as long as the Great Wall of China LOL is that fine? Wink LOL

I could tell how much you must have laughed when writing that line LOL LOL "They both feel the outer world diminishing before the power of their love for each other."ROFL sorry sorry I couldn't help but laugh one more time LOL

and you finally updated your other FF   Tongue me gonna go check it out
.:Megha:. IF-Rockerz
.:Megha:.
.:Megha:.

Joined: 11 February 2007
Posts: 5378

Posted: 01 June 2008 at 2:56pm | IP Logged

Merra diiiii, I caught up reading all the parts and the epilogue. Hug Hug Was so busy with projects last week. And I have no words Tongue Day Dreaming

It was OUT OF THE WORLD ... the beshtest, beshtest part ever. 

The cutie 7 jodies were all in thier own little world. 
And it seems like each one is sweeter than the other. Embarrassed

It was a wonderful ending. The 7 jodis and their perfect fairytale.Day Dreaming Your quotes were AMAZING as well.

I loved to read your updates. Aww...so sad it's over; I was also thinking like you know 7 jodis another 7 FF's but I know it's to much Tongue LOL. You really have start a new FF when you get time. Because you might not be able to update it everyday after you start collge, na? Tongue Embarrassed

Love ya loads

indiandoll89 IF-Addictz
indiandoll89
indiandoll89

Joined: 15 January 2006
Posts: 52770

Posted: 01 June 2008 at 5:58pm | IP Logged

Originally posted by Little Foot

Meeruuuuuuuuuuuuuu Hug Hug
Sheeruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu   Hug Hug

Mandy Shandy!Hug

You *killed* me with this epilogue! Day Dreaming
It was AMAZING ... the bestest part ever.  Ahhh I don't want you to die!!! but I'm def touched that you liked it?Embarrassed

Love how you described all our cutie 7 jodies.
I dunno who's the cutest.
They're all so damn sweet. Embarrassed I can't choose either, they're all so close to my heart!Embarrassed

It was a wonderful ending. I loved to read your updates.
Aww...so sad it's over. You really gotta start a new FF when you get time. Tongue Embarrassed  Awww I'm just glad you liked the FF, and I'll def try!Tongue

Love youuuuu =) Love you loads and loads too!Tongue 

indiandoll89 IF-Addictz
indiandoll89
indiandoll89

Joined: 15 January 2006
Posts: 52770

Posted: 01 June 2008 at 6:02pm | IP Logged
Originally posted by nehlove

I am dead now after reading this part.. so its my ghost typing this up. Why can't the stupid creatives of BMTD read this and learn something from you..  Another ghost?LOL And wow...neha, that seriously is a HUGE compliment! Thank-you!Hug

The part was long and amazing. I loved every single story and all of it went with their characters. SD had their flirty moments since they just met. Long, I'll agree!WinkLOL and I'm glad you think it flowed well enough!Embarrassed

Raj-Simran with their dramatic bit. Shaili-Rohit and all the mushiness since Shaili ofcourse loves that all. Nishi-Anik love was portrayed as the deepest ofcourse since it has been the longest for them. Rushvi-Aryan was soo perfectly done. I am glad you cleared out the bit about Aryan showing up randomly on their door.  Yup, I figured since Simi is more cynical about love, her change in attitude was important!Tongue I'm glad I got what Shaili wanted right!Embarrassed And yeah..Nishi and Anik had their deep moments. I thought I better clear up the Aryan thing, otherwise it'd just be weird!LOL

Maya-Rahul, I thought would be a little more lovey-dovey since they have already had a couple of meetings you know and spent time with each other. I guess in a way it was cuz she did kiss him later. And thank you soo much for not giving Neha-Aditya mushy romantic moments.. that would have been sooo unlike me. You know me well enough, I sometimes find it difficult to write romance when it's related to me!LOLEmbarrassed And yes, I'm glad you liked your part, I wanted it to be subtly there!Wink

Ok.. I think I'll stop analyzing your wonderful writing now and agree with Nish by requesting you to continue on with 7 FF on each of the couples. As you can see I am loving all the couples. Chal SD ka toh continue kar hi sakti hai if not the others. Please please please.....  I love when I get analyzed!WinkLOL 7 FF's? I'd so die!LOLLOL But I'm def glad each of the couples were loved by everyone! I'll see, after the other BMTD one is finished!Wink
indiandoll89 IF-Addictz
indiandoll89
indiandoll89

Joined: 15 January 2006
Posts: 52770

Posted: 01 June 2008 at 6:08pm | IP Logged
Originally posted by BMTDian

LOL
Originally posted by indiandoll89

Originally posted by BMTDian

oh my dude!! di.. how awsome was that!!! Embarrassed
lemme quote some stuff here...Aww thanks Lima, you're making me blush soooo much!Embarrassedi have that effect on pplLOLWinkWink tee hee... thanks!Tongue

"Die? And with you, my personal bodyguard around? I don't think so." She laughs, as he stops the car, and just stares at her. "What're you doing? Drive na?"-That was kinda cheesy but i liked it!! how Sweet,na? I'm glad you liked it!LOL It was cheesy, but it went with the original Twilight flow!Wink Twilight cheesy? lolz..jus kiddingTongueWink In some parts I think it is...but amazingly cheesy! I'm a total sucker for it!Wink

They both feel the outer world diminishing before the power of their love for each other.- There wasn;t any pain at all in reading thatEmbarrassed how cutie was that!! You're just being nice, I know it was horrid!LOL no omg no..not at al, when i read it i was like.."di, you're so deepLOL Aww thanks hun, you think it's deep?LOL

You're like such a goooddddddddd Writer!! omg!!I loved how you planned out the whole"Dina Braclet thing" before. I totally enjoyed reading this FF so much!! You make everything feel so real and easy to imagine..I so have a movie to your FF in my headTongueLOL Thanks so much sweetie, I def don't think so, but I'm touched that you loved it that much!Embarrassed I wasn't really sure this ff wud get appreciated!Embarrassed it was very much appreciatedTongue Thanks!Tongue

Loved how it ended (sadly it had toOuch). Your Writing is bess thingLOLLOLLOL awww I'm sorry, but it did have to end!Big smile Sadly yesOuch Sorry!Embarrassed

 

And omg you're right hun, you didn't use lolz!LOL hehehehe i used it for my reply thoughLOLLOL (its a habbit) lolz

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
(FF) Paris...One Year, One Love (Epilogue Pg. 62)

2 3 4 5 6 7 ... 64 65

Author: indiandoll89   Replies: 519   Views: 25006

indiandoll89 519 25006 28 November 2008 at 9:33am by svforever
Awkward Dream...Twilight &Dulhan-S about to kiss D

2

Author: Tariii   Replies: 11   Views: 993

Tariii 11 993 07 November 2008 at 8:30pm by Tariii
(FF) Samne Hi Tha...Epilogue Pg. 53

2 3 4 5 6 7 ... 54 55

Author: indiandoll89   Replies: 433   Views: 22584

indiandoll89 433 22584 26 October 2008 at 1:54am by indiandoll89
BMTD and TWILIGHT

Author: Isha   Replies: 4   Views: 508

Isha 4 508 14 August 2008 at 12:45pm by lazy_mariyum
(SS) Pehli Nazar Mein.....Epilogue Pg. 16

2 3 4 5 6 7 ... 18 19

Author: indiandoll89   Replies: 146   Views: 8696

indiandoll89 146 8696 12 June 2008 at 4:23pm by indiandoll89

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Banoo Main Teri Dulhann Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index