Chit Chat

   

something you wanted truly! (Page 3)

Post Reply New Post

Page 3 of 7

Page 1 Page 2
Page   of 7
Page 4 Page 7

VeeeDeee

IF-Rockerz

VeeeDeee

Joined: 31 October 2007

Posts: 9245

Posted: 24 April 2008 at 3:59pm | IP Logged
Originally posted by Lovers Ka Love

i truly want tO wear a mini skirt Once... Wink bcOz girls luk sOoooo cute in this Embarrassed and i want tO knOw, i lOok like?? LOL LOL


lmao!!!!!!!ROFLROFL omg usman u wud wana wear a mini skirt! and u wud look soo cute in a skirt!LOLLOLEmbarrassed i love wearin mini skirt dey look so cute!Embarrassed

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "something you wanted truly! (Page 3)" in Chit Chat forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

fly2me

IF-Sizzlerz

fly2me

Joined: 17 November 2007

Posts: 17872

Posted: 24 April 2008 at 4:28pm | IP Logged

Originally posted by Lovers Ka Love

i truly want tO wear a mini skirt Once... Wink bcOz girls luk sOoooo cute in this Embarrassed and i want tO knOw, i lOok like?? LOL LOL

omg...omg...omg...omg...omg....omg...omg....omg!!!!!!!!!!!ROFL

My current wish: wanna she usman in a skirt....and a short one 2!ROFL

VeeeDeee

IF-Rockerz

VeeeDeee

Joined: 31 October 2007

Posts: 9245

Posted: 24 April 2008 at 4:30pm | IP Logged
Originally posted by fly2me



Originally posted by Lovers Ka Love

i truly want tO wear a mini skirt Once... Wink bcOz girls luk sOoooo cute in this Embarrassed and i want tO knOw, i lOok like?? LOL LOL

omg...omg...omg...omg...omg....omg...omg....omg!!!!!!!!!!!ROFL

My current wish: wanna she usman in a skirt....and a short one 2!ROFL



lmao!!!!!!!!!!!!!!!!!ROFLROFLROFL same hurrr!!!!!!!!!!!!LOLLOLLOL

fly2me

IF-Sizzlerz

fly2me

Joined: 17 November 2007

Posts: 17872

Posted: 24 April 2008 at 5:05pm | IP Logged
^^^ Just imagine him wearing a SKIRT!!!!!!!!!!!! LOL hahahaha......

VeeeDeee

IF-Rockerz

VeeeDeee

Joined: 31 October 2007

Posts: 9245

Posted: 24 April 2008 at 5:45pm | IP Logged
lmao! im already imagining it and he looks soo cute!!!!!! LOL

fly2me

IF-Sizzlerz

fly2me

Joined: 17 November 2007

Posts: 17872

Posted: 24 April 2008 at 6:00pm | IP Logged
^^^ yea, sure! LOL LOL LOL lol

Lovers Ka Love

IF-Rockerz

Lovers Ka Love

Joined: 20 July 2006

Posts: 5465

Posted: 25 April 2008 at 11:27am | IP Logged
Laraa... itna kaisay hansti hO... yOu lOok sO sweet when yOu laugh sO much Embarrassed Embarrassed
and yOu wanna see me in mini skirt.. LOL even i wanna see mysel in skirt.. hO dO i luk like?? Embarrassed Embarrassed
and sOni... thnxx fOr liking me.. Embarrassed

Lovers Ka Love

IF-Rockerz

Lovers Ka Love

Joined: 20 July 2006

Posts: 5465

Posted: 25 April 2008 at 11:30am | IP Logged
Originally posted by shruti_5

Originally posted by Lovers Ka Love

i truly want tO wear a mini skirt Once... Wink bcOz girls luk sOoooo cute in this Embarrassed and i want tO knOw, i lOok like?? LOL LOL

that cracked me up! ROFL 

heres my wish: I truly want to see Usmaan in a skirt! LOL

o mairay khuda...  tum bhi shruti???OuchLOL

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Wanted broke ghajni's record!!

2 3

amEn.aaMir 16 653 18 October 2009 at 3:44am
By coolchillzzz
something for friends

2 3 4

*angel3000* 24 1086 22 July 2008 at 5:30pm
By thambu
Wanted - An Organiser ! Star_on_earth 1 270 16 June 2008 at 8:14am
By Shazia_haya
Do you collect something? shruti_5 8 467 21 May 2008 at 6:07pm
By fly2me
Am Bored with Jodi ..think something Diff

2 3 4

Vinzy 31 1403 30 March 2008 at 10:19am
By fly2me

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Chit Chat Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.