Fan Fictions

   

Tera Mera Rishta AR Fanfic END pg 82 (Page 6)

Post Reply New Post

Page 6 of 102

aspatel2

Senior Member

aspatel2

Joined: 04 October 2006

Posts: 813

Posted: 01 February 2008 at 10:01am | IP Logged
yet another great part! pls cont. soonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Smile

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Tera Mera Rishta AR Fanfic END pg 82 (Page 6)" in Fan Fictions forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

123abc123

IF-Rockerz

123abc123

Joined: 06 November 2007

Posts: 5957

Posted: 01 February 2008 at 10:15am | IP Logged
i
luved ur
latest parts
really gd
man i h8 angli lol
nywz update soon x

P u j a- -*

Senior Member

P u j a- -*

Joined: 11 November 2007

Posts: 353

Posted: 01 February 2008 at 10:33am | IP Logged
Wow youu updated so fast!Big smile Great parts! i love Armaans character in this FF so many shades to him, those nurses are funny!LOL A & R In the libary was a cute sceneEmbarrassed Hmmm Anjalis so rude! hmmm her parents dont like to send her on night calls?Confused weird! No i havent read the AK version is it the same as this? Im in the process of reading Tumari Amaanat && Turtleneck there both AMAZING stories Clap your a really great writer! I love kripa's character in Turtleneck with her weird mannerismsLOL x

castrafa

Senior Member

castrafa

Joined: 15 April 2007

Posts: 489

Posted: 01 February 2008 at 11:13am | IP Logged
hi thereSmile wow that was quick dear. thanks
just love ur fanfic. great going Clap Clap
liked the way u portrayed armaans character and ridz too
armaan changing his attitude- talking to patient and all
nice ridz influenceWink LOL
pls do continue
will be waiting for ur next updates eagerly Day Dreaming

Super.woman

Senior Member

Super.woman

Joined: 13 October 2006

Posts: 803

Posted: 01 February 2008 at 11:56am | IP Logged
hey tht was great i found it really really reallly intrestin n mindblowin.plz continue soon.
luv ur ff
ishiqa

pwincess kanzi

IF-Rockerz

pwincess kanzi

Joined: 23 September 2007

Posts: 9749

Posted: 01 February 2008 at 12:56pm | IP Logged
grt yaar its amazin! i loved it! its soooooo reall! i feel lke i am watchin dmg! da way u hve described everyfink is jst mindblowin! i cnt w8 till u cntd! cntd sn! Big smile

bheegi

IF-Sizzlerz

bheegi

Joined: 05 June 2006

Posts: 23182

Posted: 01 February 2008 at 3:48pm | IP Logged
thanks rinky, radhika, maha, aspatel, sweet-niz, ishiqa

loved all ur comments

bheegi

IF-Sizzlerz

bheegi

Joined: 05 June 2006

Posts: 23182

Posted: 01 February 2008 at 3:50pm | IP Logged
Originally posted by P u j a- -*

Wow youu updated so fast!Big smile Great parts! i love Armaans character in this FF so many shades to him, those nurses are funny!LOL A & R In the libary was a cute sceneEmbarrassed Hmmm Anjalis so rude! hmmm her parents dont like to send her on night calls?Confused weird! No i havent read the AK version is it the same as this? Im in the process of reading Tumari Amaanat && Turtleneck there both AMAZING stories Clap your a really great writer! I love kripa's character in Turtleneck with her weird mannerismsLOL x


thanks Puja...well this is an old ff so i have no problem updating it frequently. The original AK story was called Dard ka rishta and is in the fan fic section if ur interested. Let me know what u think about Tumhari amaanat and Turtleneckgirl- they are still my favorites Smile

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
TERA MERA SAATH{RN FIC}PRT11/PG44

2 3 4 5 6 7 ... 48 49

PrincessFlavia 391 33098 2 days ago
By naujoker
Tera Mera Rishta-AR Part 16 Pg.80 | 11/30/08

2 3 4 5 6 7 ... 87 88

anitamalik 702 67308 10 September 2010 at 9:56am
By Riddss
Atul-Anjali One Shot: Tera Intezaar Hai

2 3

AshiYuvi4life 16 1688 01 August 2009 at 4:05am
By AshiYuvi4life
TERA MERA SAATH{RN FIC}PAGE1-PROLOGUE PrincessFlavia 1 756 28 July 2009 at 9:16pm
By Shaina_b

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Fan Fictions Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.