Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

India-Forums

FFKiya yahi pyar hai 4th PrTupdLevcoment

wardahere IF-Rockerz
wardahere
wardahere

Posted: 29 January 2008 at 10:50pm | IP Logged
ok Hey guys this is warda(gangstmeh) welll u guys i got cookies in my computer...i was not able to sign in soo wen i deleted the cookies and tried to sign in...i was pissed cauz i totalliee forgot my password so in tht case i had to make new id soo herer u g0o..i'll riite rest of the parts here.....
THANKYOU SO MUCH FOR AN AMAZING RESPONSE...!!
Part 1=page 1
Part 2= Page1
Part 3=Page 1
Part 4=Page 1

KIYA YAHI  PAYAAR HAI..!!
FAN-FIC

Story about a girl (Riddima)

who is very friendly, loving, caring and sweet. She carries a dream with her that her Mr.Perfect will come and take her away, and have a strong believe in love. She waits for her mr. perfect every moment of her life. Let c if she gets her Mr Perfect or not..!!

SCENE 1:

Riddima: Kiya pyar hotta hai? kiya waqai mein koi appna dil kisi ko day detta haii? Yah yeh sub kitabi baatein  hai?

Anjalie: bakwaas hai yeh sub kitabhii baatein hai…agar aje ki century mein sub ko pyar honnay laga na tou sary baap heart attack say mar jattay or bechary saray asiq road per a jatay.

Anjeli Riddima's older sister broad minded..don't believe in love…carries attitude wid her..but love her family and friends. A year older than RIDDIMA….

Riddima: per di mujhay laghta hai pyaar hai aur  kisi na kisi kay liyah koi baana hai…har dil mein kisi special kay liyah ek soft corner hai..

Anjalie: of course ritdzie har kisi kay liyah koi banna hai..i mean no one wants to die being a bachelor..

Riddima: yah di per app ko nahi laghta kay app kay liyah bhi koi banna hai jo app ko sub say ziada pyaar karay ga..app ki care karay ga…app kay gussa to tolerate kary ga =D…or app bhi isay pyaar karoo gii and care karoo gi

Anjalie: ritziee that means I already have someone in my life..

Riddima: or app nay mujhay batay q nahi..

Anjaliee: tum isay jantiiee ho booohat acchi tarha

Riddima: reallie kon hai di?

Anjaliee: DAD heheheh

Riddima: uff hoo di tum say tou pyaar kay baray mein baat karna waste of time..

Anjalie: of course ridtzee cauz things like love doesn't exist..

Riddima: dekhna jab tumko tumhara dream man millay ga nah phir mein pooch gii..kay dii does love exist?

Anjalie: ok pooch lenna mera jawab same hoga NO..

Riddima: we will c.. achha dii

Anjalie: baqi baatein kall…subha sanjeevni jana hai..first time being a doctor..too excited..

Riddima: meh too ok dii Good Night

Anjaliee: OK Good Night Love

In the morning in SisTers ro0om

Anjalie: utho Miss. Love Sanjeevani nahi jaana kiya..aje pehla din hai dr. keerthi say ajje hi daant kahnii hai kiya

Riddima: diiiiiii 10 min theek hai..

Ajalie: utho warna mein pani phankoo gii 1 2 anddddddd

Riddima woke up and sat up straight on the bed..

Riddima: diiiiiii app bhi na

Anjalie: pata hai kamal ho abb utho and get ready

Riddima: ok dii 5 minutes…but better not leave meh

Anjalie: fine but onlie 5 min

Riddima: love u dii

At the breakfast table Anjalie comes and 30 seconds later Riddima comes..

Dadi: array wah aje tou kamal hogayh late anay wala pehlay ayah or jaldi anay wala late..

Riddima: sangat ka asar hai

Anjalie: tum per yah mujh per

Riddima: offcourse tum per dii..OMG dii no bajnay mein sirf dus mintues please jaldii kahoo…

Anjalie: chill ritdzie u know my driving..

Riddima: hai phir theek hai..while drinking juice she choked and said SPEED..no way dii..i m leaving..

Anjalie: accha lets goo chill I'll drive normal..

Riddima: promise

Anjalie: paka baba lets go
Riddima: ok

Riddima n Angalie together: Bye Dadi

Dadi: sambhal kay jana..

ANGALIEE=NG

RIDDIMA=R

R and NG reached couple minutes before the intern meeting so they went in the locker room to meet the other inters..today is a brand new day..Five interns are coming today from different part of india……and will be meeting for the first time and will be working together till their intern days…..

So while they were on their way to locker room

R: dii app chaloo mein maa say mil kar ayi

NG: abii….?

R: yea ajje ittna barra din hai inka ashirwaad tou lay l0o..

NG: ok per b on time asa na hoo kay pehlay din hii tummm trouble mein a jao…

R: no worrieess dii I'll be all k0ol..

NG: accha say HI to ma

R: ok abb mein jaoo

NG: bye cya ina while.

R on her way to meet her mom padma..

Padma and Shashank had love marriage…both are good and senior doctors at sanjeevani..no one in the sanjeevani knowz tht R and NG are Mr n Mrs Guptas daughter….and nor are R or NG allow to telll any one…they are not allowed to mix their professional life wid personal..Padma great ladiee n doctor…loves her familiee…same wid Shashank….

Bumped into this one dude and they both fell down

DUDE: array yarr dekhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

He looked up at R

R without looking at him said

R: ohh I m sorrrie mein hi bekhayalii mein chal rahi thi

DUDE: is mein app ka koi kasoor nahi well who tou mein hi idhar udhar dekh ka chal raha tha..

They stud up R still fixin her dress on the other hand DUDE still looking for her.

R: ohh koi baat nahi

Then finally their eyes interacted and dude blinked his eye and gave a naughty smile

R withour sayin left

DUDE: excuse me hi I am ARMAAN naam tou sunna hoga..
ScENE 2:<3

ARMAAN: a cute dude..loving..caring…Big time Flirt…have same thinking as R about the special person entering life….but feels that he's cute(and he is=D)….he believes in love and waiting for his miss-perfect….. per jab tak is ki miss perfect nahi atti yeh sari girls per chance marta rahay ga…girls die over him and all the girls are ready to put their heart under his feet…that makes him  proud abt his personality

ARMAAN=Ar

R: sorry noo

AR: kiya

R: hai naam nahi sunna

AR: koi baat nahi appna naam hi asa hai

R: accha  well ok bye

AR: appna naam tou bata doo

R: Riddima Gupta

AR: u mean THE RIDIMA GUPTA…daughter of gupta

R: well ofcourse mer naam R gupta hai tht means I m daughter of guptas per yeh THE kiyah hai

AR: the head of sanjeevani

R: dunyah mein sirf ek GUPTAS nahi hai

AR: true wasy tum nurse hoo…?

R: tum wardboy hoo..?

AR: nahi mein tou..mein tou

Both of their pager ((((((((((((((RING GINR)))))))))))

R: Cya

AR: Ba—Ayyyyy

In the boarding ROOM

DR-KERTI is the head of interns..very sweet….kind…loving from inside but really tough and hard from outside…welcomed them all……she also knows about R n NG GUPTA are THE GUPTAS daughter..DR.K is not married still single and not tht old she is couple years older than our interns….but is a senior doctor in sanjeevani

Dr.KERTTii=DR.K

NG:may we come in

DR.K: please

Every one entered

DR.K: have a seat..

DR.K: welcome interns

ALL TOGETHER: thankyou DR.K

DR.K: shorowat hum iintro say kartay hai mein ho DR.K app ki aur sanjeevani ki ek senior doctors….app sub interns mujhay report karay gay…I don't like late comers…..yeh hospital and no mistake is forgiven……har galtii ki saza..i m sure I made my self clear enough…

ALL TOGETHER: jee DR.K

DR.K: abb app ek ek kar kar  appna introduction karay gay mujh say or appnay saathiyon say…ok

So lets start with you DR….

DR.A: atul ma'am

DR.ATUL….a very sweeet….kind…loving and adorable doctor….too nice friendly and an awsum buddie….loves his car more than himself and is a craziest fan of Hindi movies and songs.

DR.ATUL=A

A=hi fello friend mein atul app ka atul

Wasay tou hum sub abbhi hum app kay hai kon ki taraha hai per kuch dinoo baad hum saath saath ho gayh gay..mein ek boohat accha doc hoo and I m proud to be one…

CLAPPING CLAPPIN

DR. K=Good Dr,A ….abb app Dr.

SAPNA=SAPNA mam

SAPNA a very sweet….young….cute….beautiful….nice…..great….and a girl who is also waiting for her dream guy….and she wants to have a love marriage….

SAPNA=S

S: hi friends I am sapna I think mein ek acchi doctor ho0o…aur ek acchi dost bhi…..jasey mein mareezoo kay dard ko samjhtii h0o..isii karee kay say mein appnay friends ko bhi boohat acchi tarah say samjhtii h0o..!!

CLLAPPING CLAPPING

DR.K: Good job Dr.S abb App DR..

Ar: ARMAAN MALIK mam

DR.K: ok DR.MALIK…Introduce urslef

Ar: Dr:K sub say pehlay THankyou for sucha nice welcome…and I thought humayy head boohat hi karhoss ho giee..per ur the best DR.k

DR.K: DOCTOR MALIK mein koi bread nahi hoo jis per app continusliee makhan lagayh ja rahay hai…app ka introo mangaa hai meriee tareefay nahi..!!

Ar: jee jee Dr.K

DR.K: start kii giyah…mere pass itna time nahi hai kay mein purra time app kay introduction per waste karroo..so plz proceede…

Ar: jee DR.K…well hi friends mein ho armaan appka dost yaar or ek bohhat hi accha doctor….Mein doctor is liyah bana cauz I love to help….or mujhay laghta hai doctors say ziada koi kisis ki maddad nahi karta ….i hope wel'll have a lto of fun together…!!

CLAPPPING CLAPPIN

DR.K: good Dr.Ar…

Ar: thankyou mam

DR.K: ab app Dr…..

NG: ANGALIEE mam

DR.K: yes DR.NG u may procede..

NG: thankyou DR..well hi friends I am NG app ki partner and a reallie nice doctor…ummm….i believe in working hard and getting the reward…..mujhay asa laghta hai kayy doctors Should be responsible….active and really focused toward their work…which I think I am…I guess tahts'll be it…and also I am alwaz ready to help my friends…!!

DR.K: GOdd sprirt Dr.NG…

NG: thankyou mam

DR.K: abb humarii final or umar mein sub say chootti intern DR

R: RIDDIMA GUPTA mam

Dr.K: ok Dr.R u may procede..

R: thank u mam…Helll0o friend…..mere naam hai riddima….aur mujhay nhi pata tha mein app sub say chotti hoo…..well mere liyah doctors ki value is iyah hai q kay…..kuch logo kay liyah doctors bhagwan sam,an hottay haii…..aur doctors logo ki jaan bacha kar inhay ek naii zindagii dettay….is naii zindagii dennay kayy baaad doctors ka khud bhi ek nayah janam hotta hai…..jis mein inko appni qabliyat per yakeen hootta hai…..aur yeh yakeen sirf mariizoo ki dua say millta hai…..friends mein app ki riddima hoo…and I am alwazzzzzzzz….there for y0oh…..

STANDING AWATION BY DR.KERTIIEE…..

DR.K: good job Dr.R doing a wonderfull job…

R: thankyou doctor mein nay tou bas wahii bolla jo mein nay seekha hai…

DR.K: well abb jasey kay app log ek dosray ko ittni acchi tarha jaan chukay hai…I'll assign u duties and I hope grouping mein ap ko koi problem nah hoo…aur agar howii tou who doonnno interns IOTM say dissculifiee kar diyah jayah gay..is liayh soch samjh kar kadam uthay ga..

ALL: jee MaM

DR.K: good per is sub say pehlay mein app ko yeh hospital dekha detti hoo0o..

ALL: ok

THEY gO on rOunDs and then at the nursing station

DR.K: ok app sub ki pehlii duties..
DR.A and NG=General ward
DR.S=path lab is kay baad rounds
and

DR.AR n R=Cancer Ward

App sub kay liay wahan new cases wait kar rahay hai..!!

ALL: ok mam

DR.K: u may goo know have a good day…aur app sub ki reports mujhay kal shaam tak merii desk per chahiyah…warnaa saazza kay liyah tayaar hogayh gaa

A: DR..kiya hum pairs mein reports karay yah separate

DR.K: doctor atul yeh hospital hai school nhi jahan app ko pairs mein kaam karma perhay…!!

A: jee doctor

DR.K: u all may leave

SCENE 3..<3

All together in locker room getting ready for their first duties..!!

NG: Dr.K is a big karhoos yaar

A: I know pehlay din ki ittni strict tou gayah walay dinno mein kiya hoga

AR: pata nahi but accha nhi hogaa

R: relax guys who humarii senior hai…she is going to act like one…

S: totallie agree wid R

A: wasay ridz tum meinse bhi chotti hoo

R: shayad

A: ohh 0ok

NG: atoll jee agar hogayh tou dutiee start karay

A: jee bilkul bye guys cc u

(((((((((((((((((RING GINGG))))))))))))))))

S: 0opzz mera pager docyor kirti ka hai

Ok guys then c u later

R: bye cya

AR: hi I am armaan

R: kitnii dafa batao gay

AR: yeh tou sirf pehliee baar hai..

R: acccha.. jee nahi yeh teesri baar hai..

AR: realliee

R: hai

AR: ok..!!S0o0o—rrRR--IIeee

R: ab agar app ki flirting khatam ho gaii ho tou chalay

AR wid a confused face: yea

AR n R dealing wid new patient in Cancer ward it's  boy…

R: hi Good morning hum app kay doctor hai I am doctor R and he is Dr.AR..

BOY: hell0o doctors I am angad…

ANGAD: an awesome boy…..he is young and unfortunately suffering wid cancer but its just the first stage…he believe he'll get better…and he's a flirt like armaan but he have an strong believe on love.

ANGAD=AN

R: nice name

AN: thank you Dr.R

AR thinking……mujhay flirt boltii hai appnay app ko nahi dekhtii Dr.BACHIee….

AR: wasay how are you….?

AN: I am great…Dr.Ar app kaise hai

AR; array angad mere  yaar jis din DR.AR ko kuch hogayah tou in becahri(looking at R) larkiyon ka kiya hoga

R: sari ki sari line per agayh gii agar tum jasey shaetano nay farista banay kay baray mein sirf sochha tou….

AR: ohh realliie

R ignored him..

AR: q Dr..BAchie dar gayiie kiya

R: it's RIDDIMA..

AR: doctor bachi ziada accha laghta hai

R: tum per Dr.Flirt

AR: who tou mien hoo koi shaq nahi….

AN: BAS app log mujahy dekhnay ayah hai yah larnay

AR: array An tum tou agg kal kay bachoo ko jantay hoo nahh tooo CHIPKOO

R: accha agar aje kal kay bachay chipkoo tou aje kal kay nou jawan in say chipaktay q hai…

AR: bachay nogawanoo ko ishara kartay hai

R: ohhh or nojawan bacho kay isharo sya phisal jatay hai…phir tou who nojawan kehnay kay layk nahi

AR: Dr.BAchi hum yahan mareez dekhnay ayah hai..

R: I know

AR: tou dekhoo na

R: mein nay tou dekh liyah abb tumharii bariie..

AR: ok tou hathoo nah..abb hatanay kay liyah candy chahiyah kiya

R: ur work ur patient

R left from there

AN: who boohat acchiii doctor hai

AR pissed of saying; ooho ittna pyaar araha hai tou in kay liyah budhapay tak yahii per rahay..

AN: mein bhi yahi soch raha hoo0o..

AR: pagal patient… bachii doctor nice combination=D

AN: app doctor hai yah phaddy bazz

AR: filhaal tou doctor per paata nahi Dr.Bachi mujhay kiya kiyah bana day gii

AN: I think who ap ko insaaan bana day gii

AR: abay oyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee……. Mein tera or iska senior hoo tameez tameez sahii baat karoo…DR.BACHI kay chamchay

AN: chamcha nhi preemi pagal dewwanana bolo……!!!

AR: filhaal tou chamcha sahi hai or mera janna sahi hai

AN: (with angry l0ok) is liyah app ko koi sacha pyaar nahi milla…

AR: ja oye pyaar wayaar kay chakar mein mein ko nahi perrhna…….!!!

AN: parhoo gay bhai parhoo gay… pyarr ek boohat kubsoorat ehsaas hai…..

AR: jab hoga na tou khud hi pata chal gayah ga…..

AN: hai hai dekh lennna…

AR: ok dekh loo ga abb tou arraaam kar

AN: ok doc Dr.R ko hi kehna

AR: shock stare nhi kiya tou…

AN: mujhay pata hai u will

AR walking in the hall and thinking " yaar aje intership ka pehla din or mein nay fight ki who bhi larkiie say i m craziee uff…per ek minute is mein totalliee mera fault nahi tha…that DR.BACHI….is koo…lekin yaar she Is pyari…..i mean who behanjee type kapray pehnatiii hai…but she is Preety…aur AR tu kab say larkiyon say panga lay nay laga…abb sharafat say DR.BACHI I mean DR.R say maffi mang….theekk hai…noo BAD IMPRESSION on girls…thinking all this wid a naughty smile on his face…!!!

In the caf all of them discussing their day

NG: hey guys tum logo ka day kaisa raha

A: goood
S: great…rounds per bohat maza ayah new or nice patients say meiliee..

It was R turn but she didn't say anything lost in her anger thoughts…

NG: Ridz or tumhara…???

R: diii maat pochoo who AR samjhta kiya hai appnay app ko…patient kay samnay mujh say larna shoro kar diya….is kay samna mujhay FLIRT bolo mein flirt hoo tou who kiyah hai….jab say ayah hai mujh say flirt kar raha hai or mujhay flirt keh raha tha…

NG: mujhay tou is kii neat per pehlay he shaq tha.. per abb yakeen hoayh hai

AR enters

AR: kaisa shaq NG

NG: kuch nahi DR.MALIK bass flirting per baat ho rahi thi

AR.: yaaar pata nahi aje kal kay no jawanoo ko kiya hogayh hai…mein tou kabhi flirt nahi karata infact mujhay flirt karna atta hiii nahi… mujhay mere sachay pyaaar ka intezaaar hai(said that looking at R)

R: ohohohohoho ittnnni ummeeday…..kahan say ayyiiee

AR: bas dil nay dii aur hum nay accept kii!!

R: accha tumharay pass dil bhi hia

AR: sub kay paasss hotta hai ek normal cheez hai

R: bilkul bilkul

AR: R I am soorrie abt whatever happened in the cancer ward

AR: realiie soory R

EVERY ONE SHOCKED

R: that's ok…but assa dobara nahi honna chahiyah

AR: so friends…

R:abbhi tou millay hai itttni jaldii dostii hogaii tou ek dosray kay barya mein pata kasie chalay ga…

AR: jasise tumharii marziee per merii BAHAY ah…ahh…I mean mere bazoo I mean mere haath…hamesha tumharya liyah open hogayy…

R: per close kar lenna hoshakta hai open karnay ki nobat hi nah ayah..!!

AR: jaisee app ki marziiee…

R SHOCKED…!!!

NG: ok guys lisin mein nay appnay ghar per kal ek party arrange ki hai jis mein tum sub ko anna hai ok

A: party…? Per q….?

NG: array mein or merii behan perliee barr doctors banay…….or tum logo say pehlay baar millay…tou friend say millnay kay liyah  ek BLAST…..!!

S: sounds fun

AR: It will be..wasay kon kon araha hai….(with a naughty l0ok)

NG: mere or ridz ki kuch college friends and tum log…..aur kisi ko bhi bolnna hai hoo

R while coughing said GahH—RrrAALLll—FfIrEENnnDH--!!

AR(confused l0kk): array nahi nahi mein tou baas pooch raha tha…mere kismat mein GF kaha

NG: tou agar kall shaaam kay liyah plans hoo tou cancel cauz u guys are booked for my party…..

((((((((((((((((((RING GING)))))))))))))

NG: 0opzz MISS Karooss ka pager hai cya laterss or ridz tum sub kay # lay lenaa

R: ok dii

R took out her cell accha jaldii appnay appnay # bolo is say pehlay kay DR.K ajaayh

A: ok mere loo…853-9512

R: thankyou atul jee

A: my pleasure

S: mera loo ghar ka doo yah ceellll

R: koi saa bhi jis per mein tumko kaalll kar sahkhoo..

S: ok cell likhoo 789-0908

R: thnakyou aur tumhara

AR: likho dil dhak dhak

R: KIYAH..??

AR: ohh notin I mean 952-2222

R: ok thankyou

((((((((((((((((RING GINR)))))))))))))))

R: DR.K ganna hoga Bye

AR: bye

A n S: bye

AR thinking as R leave is larkiee mein kuch hai is liyah tou mein nay is BEHAN JEE ko sorry bola…...per tou sirf imperession fix karraha tha…..aje mein nay sorry bola hai kal yeh mujhay sorry bolay gii.....is ko nahi pata AR kis kubbsorrat balla ka naam hai…chaal hamesha assi chalo kay dushman ko pata nah chaly…..aur mein bhii assiii chal chaloo gii kay DR,BACHi mujhay appna dost banay gii sorrriiee bollay gii…or mujh say baat karay gii……after all it's about ARMAAN the best….

SCENE 4 <3

At R n NG house

NG: hi mom hi dad

R: hello papa **hugs** hello ma **hugs**

SHASANK=SHA

PADMA=P

SHA: aur tum logo ka din kassa raha

P: kaisa laga doctor ban kar….?

NG: Mom too good great..baqii app ridzz say pocchay mein fresh ho kar ayiii

P: Riddhima kiya howa tumhay

R: ma who pehlay din hi mein nay ek intern say gharga hogayh….is nay sooory bolo but mujhay iskoo maaf nhi kiya…..mujhay jo hai na is per bhooot gussa tha…

P: riddhima gussa insaan ka sub say baara dushman hai…is nay barpan dekha kar sorrie bola tum appna barappan dekha kar maaf kar doo…maaf karnay say koi chotta bara nahi hota aur jo maaf kar day is ka dill boohat baara hotta hai….

R: jee ma…..

P: issay maaf kar do gii PROMISE

R: jeee promise..

P: mere chottti si smajhdar betti jaoo ja kay fresh hojao mein kahna lagatii hoo…aje mein nay appni beettti ki fav dishes banyii hai..

R: sach ma mein yo gayii or yo ayiiee…

P: ok ab jaldii jao

R: ok ma

SHA: Is mein mujhay tumhary internship kay din laghtay hai kaise tum bhi mujh say lartiiee thhi

P: hai jaisee ap tou kuch kehtay hi nahi thay…

SHA: hahahaha padma tum bhi na…

P: khana lagana hai…

SHA: ok bhi jao main nay kab roka…

P: app bhi na

ARMAAN AT HIS PLACE WELL ARMAAN LIVES WITH HIS PARENTS (MR. YASH MALIK n MRS. NINA MALIK)AND AN OLDER BROTHER NAME RAHOOL…THEY HAVE A CUTE LITTO CONNECTION BETWEEN THEM…..HIS MOTHER IS A HOUSE WIFE( but is a DOCTOR) AND FATHER BUSINESS MAN AND OFTER GOES OUT OF COUNTRY DUE TO HIS WORK…HIS BROTHER IS ……..U'LL FIND OUT..!!!

NINA=N

AR: hay mom I am home

N: array agayh tou how was ur day?

AR: good except merii fight hogaii

N:leeme guess larkii say

AR: jee lkin….per app ko kaise pata

N: array betta khush nassibhi say terri maa hoot era chehra dekh kar pata chal gayh…per lariaie ki q..?

AR: array maa baas argue ho gayh mein nay sorrie bola but I guess is nay maaf nahi kiya

N:Dekh beta larkiyon ko acchay buraay ki samjh hotti haii…I mean is nay tera wahwar dekha hoga nahh…..tou to mera FLIRT beta hai..per larkiyon ko FLIRT type shype larkay nhi pasand

AR: oye hoay…mere mama tou barii hogayiiee..

N: chup kar…batameezz… tou nay sorry tou bol diya per sorry ka matlab paata hai…..?

AR: hai hai is ka matlab hai…..mujhay appni bahaoo maein lay kar appna l0o..

N: tou nahi soodharay gaa per tere akar nikal nay waliie zaroor ayay gii…

AR: jab ayai giii tou dehkhay ga…per abbbh tou lemmme Njoy

N: acccha accha go Njoy..per khana kha kay

AR: ok mom as u say..wasay bhiyah kahan hai

N: array tum dunno ek dosray say ittnay alag q hoo….tou mera flirt beeta who mera parhako0o betta

AR: hahahaha

N: or kaha basket B court mein..calories low kar rahay hai janab

AR: bhaiyah ahahahahahahahahahaha

N: ja ja kay is ko bolla la…

AR: ok mom……

IN BB……armaan nters compition goin on…btw RahOool n This BB champion

AR: oo shit big B tou aje gayah

Running 2ward the BB court didn't let him come in the middle 0of the game…..he ran to the fens and thn yelled

AR: BIG B…kiya kar rahy hoo

R: no repliee

AR: BIG B quit quit quit…

Raho0ol is not shown yet…he is too buziee bouncing the ball tht can't c his face….and then wat makes AR shock is tht R did a BASKET

AR: SHOCKED TOTALIEE =O=O

And know they show the twist of the DRAMA RAHOOL(which is non other than ANGAD from KYPH)

RAHOOL IS ARMAAN'S ONLY BROTHER…RAHOOL SHOWZ HIM SLEF AS SHY……INTELLIGENT AND A ONE MAN WOMEN. HE'S A YEAR OLDER THAN ARMAAN NOT ONLY IN AGE BUT ALSO IN PROFESSION. RAHOOL IS A SENSIOR AND A PERFECT DOCTOR IN SANJEEVANI….RAHOOL MAY ACT REZLLY INNOCENT BUT WE ALL KNOW GUYS AIN'T SHARIEEF SOO LET WAT HE DOES AND HOW HE CREATES A TWIST IN THE STORY…!!!

RAHOOL=R

As it was the half time Rahool came to Armaan

RA: wat'z up DR.AR.?

AR: notin bhaiyah kiya mast Basket ki

RA: tera bhai hoo kuch tu sangat ka asar hoga

AR: who to theek hai per is mottay say app…? I mean ur a begininer

RA: Armaan tou abhi bacha hai samjhta nahi hai…sweetie mein tumko janta hoo tum mujh ko nahi….per koi baat nhi thori deer mein sub samjh ajayh ga…soo just

WAIT n WATCH…

AR confused: per Big b yeh app ko achanak kaise bhoot chara hai….

RA: yeh bhooot  meri jawani ka hai…my jawani returns

AR: gaye kab thi bro… hum larkay hamesha jawan hai

RA: balay balay isay kehtay hai nehlay pe dehla..

AR: ghar chalay mom boola rahi hai

RA: 5 min is motta ko harya kay ayah

AR: good luck big B

ARMAAN IS SHOCKED CAUZ HE HAVE NEVER SEEEN HIS BRO LIKE THIS ALWAZ SAW HIM WITH BOOKS…WELL ARMAAN SHARE EVERYTHING WID RAHOOL AND RAHOOL GIVES EMM ADVICE WHICH MR.FLIRT TRY TO FOLLOW…!!!

ARMAAN CHEERING
AR: go big b …….. mera bhai hai mera

Game ends RAhOOl won with the score of 2—10

They headed toward the home……both entered

AR n RA: ma we are home

RA: array aje tou tera pehla din than na how was it …..?

AR: it was good..!!

RA; good chal bata pehhlay din kon si shamiyah nay appna dil teray kadmoo mein rakh diyah

AR: ahahahahahaha big b app nahi sidroo gay

RA: tou sudhra kiya

AR: nahi or nahi hi sudhro ga

RA: that's the spirit my boy thts it..!!

MA: agayh tum donno ab jao fresh ho jao kahana thanda ho raha hai

AR: yes mom

RA: jee ma

THEY HEAD TOWARD THEIR ROOM…THEY SHARE ROOM AS THEIR PARENTS DON'T WANT ANY LONELINES IN ANY OF THE BRO LIFE SOO THEY LIVE TOGTHER….

ROOM IS DIVIDED INTO TWO SECTION FIRST ONE IS RAHOOL'S SECTION WHO HAS ALL THE BOOKS ORGANIZED HAVE ENISTEN PIC ON THE WALL.THE OTHER ONE ARMAAN'S MESSIE RO0OM…INDIAN ACTRESSES PIC ON THE WALL…..!! HIS SHOES ON TABLE BOOKS LYING BY THE BEDSIDE THAT'S HOW IS HIS LIFE…CELL IN THE BLANKET AND HIS DIARY UNDER HIS PILLOW….!! DIFFERENCE BROTHER BUT HAVE ONE THING IN COMMON TRUE BELIEVE ON TRUE LOVE..!! AND BOTH WAITING FOR HEIR MISS-PER FECT….!!(SWEET NA)

AR: bhai u ready..

RA: yeah

THEY HEADED TOWARD THEIR DINNING TABLE

AR: so ma aje khanay mein kiyah hai

RA: jo rooz hotta hai kind of obvious

AR: shut up bro…

RA: ok tum appni bread kahoo naa…

AR: aur app appni mix vegetable

N: larna band karo khana kaho….

TOGETHER: ok ma

AFTER THEY GET DONE WID DINNER THEY GO IN THERE ROOM…

RA: Armaan bata na

AR: kiyah bro..?

RA: your first day DUMDUM

AR: ohh i told u naa it was g0od..

RA: dekh armaan tou duniyanh kay samnay band kitab hai but mere samnay open book hai…I b0ok who I know all bout

AR: fine bro well yea it was good except I got inna fight wi this gurll kiya naam tha…."RIDDHIMA"

RA: naaam is soo sweet

AR: hai sirf naam say hi sweet hai warn zaban tou hariimirchii hai

RA: array wahh….i am totalliee shock..

AR: kiyah howa…?

RA: in 22 sall0o mein pehliee baaar tou nay kisi larkii ki buraii ki hai..is ka bf banay say pehlllayy…!!

AR: kiya bhai appp bhi…actually kiya hai kay

RA: mujhay pata tha kuch baaat bhi hia ok bolo

AR: Einstein jee riddhima say I m attracted but on the other hand I want to take revenge from her…is nay mujh say dostiikarnay say mana kiya….sub kay samnay maffiiee mangwaiiiee….or maaf karnay mein bhi attitude tha…..

RA: dekh I have a simple advice from attraction and badla two different thing rite and they are coming from two different part of ur body one from heart and one from brain..know it's a puzzle for u that which one belongs to which part and which one u follow..!!

AR: kiya yaar ap nay mujhay totalliiee confuse kar diyah..

RA: acccha soja kall tujhay boohat bara surprise millay ga

AR: realiie kiya

RA: kal goodnitte

AR: good nitte..

NG n R bedroom

R: who armaan ka bacha samjhta kiya hai appnay app ko dii mera koi mood nahi tha is ko party mein bolnay ka app nay q bulayah..

NG: ritdzz yeh burii baat hotti agar hum sub interns ko bolatay or is ko nahi..!!

R: yea ur kind of rite

NG: well ahh tou who humaray ghar raha hai na

R: haii humaary ghar humariiee party…or humary friends…or isi party mein is ko sabuq sikhaoo gii kay how to talk to girl and I'llt each him how to respect them..

NG: good luck abb know good nite

R: good nitte

OVER TO AR n R ROOM

TAKING HIS FACE OUT OF THE BLANKET AR LAUGH n SAY

AR: Dr. Bcahi tumko mein tumhari hi party mein maza chakhaoo gaa just wait n watch

RA: armaan neend mein barbarna band kar and go to sleep surprise nahi chaiyah kiya

AR: chahiyah naa GOOD NITTE

RA: finallie good nitte

NEXT MORNING ALLL INTERNS ARE KALLED ON THE NURSING STATION….!! EVERY ONE IS THERE AND JUST THEN DR.K COMES N SAYS

DR.K: doctors I have some news for you mein yeh tou nahi keh shaktii kay it's a god news or bad news cauz it's all up to u guys how u guys take it..

Welll mein 1 month leave per ja rahi hoo…I have a family function….soo as I am not here tou mere Garhazriiee mein app ko assist karay gay sanjeevani kay boohat kabil or senior doctor DR.RAHOOL…well doctor rahool app logo ki umar kay hai..but studies jaldii khatam karnay ki wajha say he'zz ur senior and ur his juniors…sooo I expect same respectful behaviour for him that u had for meh…and if I receive any complain against any of you than appnay locker empty kar kay rakhay gaa cauz u'll be expelled…soo Har kadam soch samajh kar..!! please….be carefull…know please welcome DR.RAHO0oL…

And he enters and DR.RAH0oOL is non other THAN RAHO0o0oL GUPTA…..!!

RA: hi doctors

ARMAAAN
IN TOTAL SHOCK….!!

Hey guys…

Hope u like it do do do do do do

Replieee…

Love WARDA..!!

To be continued do leave ur comments…

I need ur comments…

Love warda…!!

DO LEAVE COMMENTS.....

I'LL BE WAITING IMPATIENLYY

Edited by wardahere - 07 February 2008 at 11:50pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Catwoman

wardahere IF-Rockerz
wardahere
wardahere

Posted: 29 January 2008 at 10:52pm | IP Logged
http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=848267&TPN=1 #14321493

HERE IS THE LINK TO YOUR GUYSSSS AWSUMIST COMMENTS...WHICH MADE MEH CRY... Embarrassed Embarrassed Embarrassed

LOVE U GUYSSS

*WARDA*
TheKing Senior Member
TheKing
TheKing

Posted: 30 January 2008 at 2:11am | IP Logged
hey.nice part. do update soon i wil be waiting
yogzz IF-Rockerz
yogzz
yogzz

Posted: 03 February 2008 at 12:49am | IP Logged
it was gud.plz update soon
123abc123 IF-Rockerz
123abc123
123abc123

Posted: 03 February 2008 at 2:43am | IP Logged
hey
dat was great
really gd
update next part soon
x
jyoti1408 Senior Member
jyoti1408
jyoti1408

Posted: 03 February 2008 at 2:50am | IP Logged
Hey its really good plz cont soon
pwincess kanzi IF-Rockerz
pwincess kanzi
pwincess kanzi

Posted: 03 February 2008 at 3:20am | IP Logged
nce strt cntd sn!!!!!!!!!!!!! Big smile
zgerl IF-Rockerz

Posted: 03 February 2008 at 3:52am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

Go to top