Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   

Mods pls lock this. (Page 6)

1D_lover IF-Dazzler
1D_lover
1D_lover

Joined: 27 July 2007
Posts: 3490

Posted: 24 January 2008 at 7:06am | IP Logged
congo for new tabela
Frends-life IF-Dazzler
Frends-life
Frends-life

Joined: 26 November 2007
Posts: 3569

Posted: 24 January 2008 at 7:28am | IP Logged

Originally posted by vikynme

hello guys...soryy have bin late....busy wid pracs..
btw congo..
n kajal a ver happy b'day yaar..
aur ye kya..tum bhi thnx bol rahi ho..

antara

 aaj natz ke banaye hue rules ki shamat aayi hai..LOL

antara, sorry kyun bola?

vikynme IF-Rockerz
vikynme
vikynme

Joined: 07 May 2007
Posts: 5096

Posted: 24 January 2008 at 7:40am | IP Logged
Originally posted by kj_lrl

Originally posted by vikynme

hello guys...soryy have bin late....busy wid pracs..
btw congo..
n kajal a ver happy b'day yaar..
aur ye kya..tum bhi thnx bol rahi ho..

antara

 aaj natz ke banaye hue rules ki shamat aayi hai..LOL

antara, sorry kyun bola?

arrey late ho gayi na umhein wish karne mein isiliye....

aur batao...party-sharty ho rahi hai

Kavi85 IF-Rockerz
Kavi85
Kavi85

Joined: 07 April 2007
Posts: 7489

Posted: 24 January 2008 at 8:02am | IP Logged

Originally posted by kj_lrl

link
click on d link..
not jus an e-card..
my feelings 4 all of u 4 making my b'day so special..

luv u all.. Hug

Hey Kajal.. that is very lovely Big smileBig smileBig smile

Kavi85 IF-Rockerz
Kavi85
Kavi85

Joined: 07 April 2007
Posts: 7489

Posted: 24 January 2008 at 8:04am | IP Logged

Originally posted by khyati_sui

WOOOOOOO!!!!!!!!!! NEW FC!! Merii maang poori hui!! LOL LOL LOL 
Dancing  Dancing  Party Dancing Party Dancing Party

He KAT... kahan chali gayi.. like Natz said very short visitConfused..paheli baar aisa huwi ki tum sirf ek post karke chali gayi LOLLOL...jaldi ajawo TongueTongue

Kavi85 IF-Rockerz
Kavi85
Kavi85

Joined: 07 April 2007
Posts: 7489

Posted: 24 January 2008 at 8:06am | IP Logged

Originally posted by vikynme

hello guys...soryy have bin late....busy wid pracs..
btw congo..
n kajal a ver happy b'day yaar..
aur ye kya..tum bhi thnx bol rahi ho..

antara

Hi Antara.. practicals... exams hogayi kya TongueTongueClap... hope u did well... ab Mansi aur Rakshi  kaisi likhi hogi examsTongueTongue

Kavi85 IF-Rockerz
Kavi85
Kavi85

Joined: 07 April 2007
Posts: 7489

Posted: 24 January 2008 at 8:08am | IP Logged

Natz... kuch game sham shuroon karo... any how u r planning so much for Viky's B'day na.... abhi se kyo nahi LOL

Minha.. jaldi aao and fill the tabela with Huda's pics Big smileBig smile



Edited by Kavi85 - 24 January 2008 at 8:13am
Kavi85 IF-Rockerz
Kavi85
Kavi85

Joined: 07 April 2007
Posts: 7489

Posted: 24 January 2008 at 8:16am | IP Logged

Originally posted by luv_huda

Welcome Minha & Kajal we will entering our 20's with the next one Embarrassed
Natalie.

yup last year of our teenage WinkLOLLOL  hope we will enter 20s soon Big smileBig smile

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
MODS plss close

Author: karansprincess   Replies: 6   Views: 516

karansprincess 6 516 26 October 2009 at 4:19am by hedwig_fawkes
mods please close this topic

Author: OGX2010   Replies: 6   Views: 461

OGX2010 6 461 13 July 2009 at 8:01pm by OGX2010
Mods, plz close this topic

Author: BiggBoss420   Replies: 0   Views: 455

BiggBoss420 0 455 28 January 2009 at 10:52am by BiggBoss420
Mods pls lock this thread.

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -DulceMaria-   Replies: 1197   Views: 24972

-DulceMaria- 1197 24972 03 December 2008 at 12:58am by -DulceMaria-
Mods pls lock this topic.

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: -DulceMaria-   Replies: 1190   Views: 26553

-DulceMaria- 1190 26553 15 July 2007 at 6:14am by -DulceMaria-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index