Chit Chat

   

And the grilling continues....... (Page 5)

Post Reply New Post

Page 5 of 6

Page 1 Page 4
Page   of 6
Page 6 Page 6

fly2me

IF-Sizzlerz

fly2me

Joined: 17 November 2007

Posts: 17872

Posted: 09 December 2007 at 1:22pm | IP Logged

Lara... Big smile yes
Ur dng a great Job Big smile
Thanks for answering m previous ques Embarrassed ur welcome
Here are some few ques again LOL LOL LOL okie

1 how old r u: 19....gonna be 20 soon!WinkLOL
2 birthday: 8 march
3 hometown: india+nepalEmbarrassed
4 best nick name: many.....sushma, la, manu etcccccccc
5 ur interests: tell u later
6 fav music: lotssss
7 fav tv shows: lotssss
8 fav movies: lotssss
9 d only show u hate : hmmmmm...tell u later
fav books: lotssss
fav quotes: lotssss
fav day of the week: monday
fav disney character: hm....tell u later
fav emoticon? Smile,LOL,Wink,Tongue,etc
how would u describe yourself: beautiful...honest ETCWink
school name: Shuvatara
pets: 2 dogs-nomi&kale
fav food: lotssss
fav drink: lotssss
siblings: 1 sis
hobby: lotssss
fav website: lotssss
fav sport: lotssss
fav jewellery n cosmetic: lotssss
fav dress: lotssss
fav shop: lotssss
fav mall: lotssss
best friends: lotssss
fav actor: lotssss
fav actress: lotssss
fav singer: lotssss
fav band: lotssss
fav country: lotssss
what would u like to change abt urself: nothing
wat if u become a millionare 1 day..??...wat will u do? tell u laterWink
fav junk food: lotssss
best place to hang out: lotssss
yes or no
sporty: yes
shop o holic: BOTHWinkLOL
choc o holic: BOTHLOLLOL
chatting: yes
surfing the net: yes

ever stolen anything: nope
reading: yes

studying: yes

going to school: Nope
hanging out: yes

watching movies: yes

drawing: yes

talking on da phone: yes

fashion: yes

sleeping: yes

fighting: nope
irritating ppl: MaybeLOL
music: yes

getting irritated: nope
making charts and projects:yes
 
destroying things: nope
animals: yes

partying: yes

pizza: yes

nachos:
yes
chinese: yes

pasta: yes

burger:yes
 
fries: yes

Any funny childhood incident? tell u later

Scary incident?tell u later

Embarrassing incident? Nope
Your worst punishment? tell u later
Coolest prank? tell u later

Best acting? tell u later

How did u embarrass someone? (if u did) Nope
Bestest moment ever? tell u later
Funniest moment ever?tell u later

First friend on IF? gracy

Life would suck without? friends, family ETCSmile
if u get a chance 2 meet any1 in BBB hu will u meet and y tell u later
Closer to whom in your family? everyone
Who send u the 1st pm on IF? Gracy
If u could star in any movie which 1 would it be? tell u later
If u could direct a movie...how would it be? tell u later
Imagine you turn invisible for a day..wat would you do? tell u later
What was your first post and in which forum? tell u later

-LaraSmile


Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "And the grilling continues....... (Page 5)" in Chit Chat forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

Vinzy

IF-Stunnerz

Vinzy

Joined: 03 December 2005

Posts: 26842

Posted: 09 December 2007 at 9:08pm | IP Logged
why you not answering my Q's Confused Ouch Embarrassed

-x-Riddles-x-

IF-Dazzler

-x-Riddles-x-

Joined: 08 November 2007

Posts: 3490

Posted: 10 December 2007 at 2:31am | IP Logged
OMG lara... u were incorrect Dead
That last question of my set ... about whos the awesomest...
It was Cry RIDA >.<
DUH!

*Shakes head in dissaproval* Not good enough...!

fly2me

IF-Sizzlerz

fly2me

Joined: 17 November 2007

Posts: 17872

Posted: 10 December 2007 at 4:50pm | IP Logged

Hi Fly...........Hiya.....and sorry for answering late!Embarrassed

Am back with my some short n simple Questions........Big smile

How are u?Great

Can you guss Why i not calling your Name Lara??IDKLOL

Hey fly if you can fly...where you fly first?EverywhereLOL

your first crush?Big smileDon't wanna remember

your last crush?Big smileSAMMYEmbarrassed

Whos or With any  Memeber do you feel crush? then who?Nope...no one

How many Bf's you have now?Wink''1''LOLLOL

Your IF's friends, if they acted in a film which charecter they will should act...? Post abt each friend..Tell u later

When you feel hurt wat you do?Embarrassedwrite, dance, listen songs..ETC.Big smile

What things you do ,to make happy your friend or bf?Depends

(a+b) * 2 (2ab + b) * c = ???????IDK

Tell me J.K Rowlings three Other books names(other than Harry potter)? whats its content?tell ya later

Arundhadi Rai's Bokker price book name? the content particuler book related to my state....which state is that?Tell ya later

How many children Mahatma Gandhi have?4???ConfusedLOL

In Afganistan, which Big Bhudist Statue is distroyed by Talibanies?I will find out and tell u later

Lenin's Wife name?IDK...i am totally not good at thisLOL

Whats Maoist means?LOL

Now wat you r thinking? what you think about meEmbarrassedTongueLOLGOOD, GREAT, Rida's loverLOLLOL, Garrulous ETC

Hey just chillllllllllllllllllll n NjoyThx

Vinu's


-LaraSmile

 

 

 

 

 

 

 

 

[/QUOTE]

fly2me

IF-Sizzlerz

fly2me

Joined: 17 November 2007

Posts: 17872

Posted: 10 December 2007 at 4:50pm | IP Logged
Originally posted by -x-Riddles-x-

OMG lara... u were incorrect Dead
That last question of my set ... about whos the awesomest...
It was Cry RIDA >.<
DUH!

*Shakes head in dissaproval* Not good enough...!

i did that din't i?????Confused

~*Juhi*~

IF-Dazzler

~*Juhi*~

Joined: 08 March 2006

Posts: 3284

Posted: 10 December 2007 at 9:24pm | IP Logged
Congratzz! Big smile

sweethoney06

IF-Rockerz

sweethoney06

Joined: 03 December 2005

Posts: 5195

Posted: 11 December 2007 at 10:58am | IP Logged

Originally posted by fly2me

Lara Congrats! Clap Clap !!HIYA, Thanks

My questions: ok

your first rpost here? i think it was one of the gracy's topic!
How did u come to IF? my cousin told me
Your first friend? gracy
Where are u from..specifiy city also!? india+nepal...now in USA
How do u feel being on the hot seat?special....j/k........good!
The first thing u said when u first started talking? HIYA,LOLLOLLOL
Your first love?? Dont' wanna rememberEmbarrassed
Do u love pets? yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Who do u think is the funniest member here? everyoneWinkLOLLOL
What does ur name mean? idk but my mom said-wish of a heart!

alright that's all for now!!
once again congrats Clap Big smile !! thanks!

Sehrish Big smile
-Love LaraSmile

 

good answers!

 

Thanks for answering themClapEmbarrassed

fly2me

IF-Sizzlerz

fly2me

Joined: 17 November 2007

Posts: 17872

Posted: 11 December 2007 at 6:01pm | IP Logged
Originally posted by ~*Juhi*~

Congratzz! Big smile


Hiya,

Thanks!

-LaraSmile

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
~Starry’s Birthday Grilling Bumps Party~

2 3 4

Gracella 24 2182 15 June 2008 at 2:00am
By Star_on_earth
~~Grilling or being Grilled~~

2 3 4 5 6 7 8

Kai. 57 2876 05 July 2007 at 8:42am
By Kai.

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Chit Chat Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.