Book Talk

   

Lizzie McGuire

Post Reply New Post

Page 1 of 2

Page 1
Page   of 2
Page 2 Page 2

cool_pooja

IF-Sizzlerz

cool_pooja

Joined: 22 January 2005

Posts: 12911

Posted: 14 July 2007 at 5:37am | IP Logged

Ok im sure you all know what im talking about. For all those who dont know, Lizzie McGuire books are based on teenage soap called Lizzie McGuire played by Hillary Duff on Disney. The Books explore the problems of a normal teenage girl, who is not so popular in school, never the less, has the determination and is the sweetest character we can come across...Embarrassed

Do you read Lizzie McGuire Books

Is the soap better or the books

Which is your favourite Book in the Series

Your comments on the Book

Miranda or Gordo?Wink

Happy Discussing!

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Lizzie McGuire" in Book Talk forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

Mrs.SalmanKhan

IF-Dazzler

Mrs.SalmanKhan

Joined: 10 November 2006

Posts: 4670

Posted: 14 July 2007 at 3:40pm | IP Logged

Do you read Lizzie McGuire Books

I use to read them alot....but now ehh lets just say..gotten ovr them lol

Is the soap better or the books

Soap [show]

Which is your favourite Book in the Series

Gordo

Your comments on the Book

There really goooooood! lol

Miranda or Gordo?Wink

Gordo!!! lol he'z cute<3 plus weetly confuzed dude!

Happy Discussing!

LOL

[/QUOTE]

cool_pooja

IF-Sizzlerz

cool_pooja

Joined: 22 January 2005

Posts: 12911

Posted: 16 July 2007 at 5:52am | IP Logged
Even i like Gordo a lot.. Hez sooo adorable. Dunno y Lizzie likes Ethan.. Cry .. She and Gordo look kinda a cute together.. I have seen the movie, however i have just catched one or two episodes of the show... Embarrassed Dat even the ending or while switching channels! LOL

madsoul0226

Senior Member

madsoul0226

Joined: 27 March 2006

Posts: 384

Posted: 22 July 2007 at 11:24am | IP Logged
i used to watch the show.
haha wow wat a long time ago.
i think there was a movie too??
like 4-5 yrs ago.
in which finally gordo n lizzy kiss in italy. lol
yeah the good old days

cool_pooja

IF-Sizzlerz

cool_pooja

Joined: 22 January 2005

Posts: 12911

Posted: 23 July 2007 at 6:07am | IP Logged
^Yup dere was a movie also..The italy scenes were sooo cute on the terrace... Embarrassed But the books are intresting also.. Embarrassed

damilola

IF-Rockerz

damilola

Joined: 30 January 2007

Posts: 9143

Posted: 27 July 2007 at 5:35am | IP Logged

Do you read Lizzie McGuire Books

not yet will get to it soon

Is the soap better or the books

tried to read the book but when i watched the show it was better for me

Which is your favourite Book in the Series

didnt read it

Your comments on the Book

havent read it

Miranda or Gordo?Wink

from what i saw from the show

i luved gordo hes was soooo cute

 

dammy

 



Edited by damilola - 27 July 2007 at 5:36am

damilola

IF-Rockerz

damilola

Joined: 30 January 2007

Posts: 9143

Posted: 27 July 2007 at 5:38am | IP Logged

Originally posted by cool_pooja

^Yup dere was a movie also..The italy scenes were sooo cute on the terrace... Embarrassed But the books are intresting also.. Embarrassed

 

i luved the movie

wen she became a singer and all that

it wass sooo cute

 

dammy

cool_pooja

IF-Sizzlerz

cool_pooja

Joined: 22 January 2005

Posts: 12911

Posted: 27 July 2007 at 9:37am | IP Logged
Yea.. But the italian guy was hawt too!! I didnt like ethan much.. But gordo and the itialian guy were hawt! Embarrassed

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.