Asian Shows
Asian Shows

India-Forums

   

Who's the hottest?

tiki5434 IF-Dazzler
tiki5434
tiki5434

Joined: 29 December 2005
Posts: 4528

Posted: 12 May 2007 at 11:45am | IP Logged

I've realized that in most of our threads we always go back to one topic: hott azn guys.

For you fan girls out there (which would be practically everyone that visits this forum), this is the place to argue, discuss, and drool over your favorite azn actor/singer. Wink


sweethoney06 IF-Rockerz
sweethoney06
sweethoney06

Joined: 03 December 2005
Posts: 5195

Posted: 12 May 2007 at 1:37pm | IP Logged

^the guy in ur Siggy is hot Embarrassed Wink

oo also the Min--hyuk guy in full house was a cutie as well Tongue
sweetsorrow18 IF-Rockerz
sweetsorrow18
sweetsorrow18

Joined: 28 May 2005
Posts: 7721

Posted: 12 May 2007 at 4:08pm | IP Logged

omggg tiki i love u for this thread since my whole my whole obessession with azn dramas revolves around hot azn guys haha btw i spotted a cutie at the library today but gah where do ieven begin...okay

joo ji hoon - hot hot hott!


 Wu zun- i am totally in love this mann...my obessession with him is insane..he stars in Hana Kimi!


Bi - obviously HOT.... i dont know anyone who doesnt think hes hot


Hyun Bin - gahhhh lol i think tiki and khairu agree with me..this man is FINE!
Hes in My Name is Kim Sam Soon btw


Yamapi - my recent love and stars in Nobuta wo Produce and Kurosagi and currently airing Proposal Daikusen
i just wanna pinch his cheeks~^_^


Mike He - gahhhh mr.hottie over here lol....watch him in Devil Beside You where he plays a bad boy!


Lee Min Ki- okay this man i think is just plain aDORKable..hes not hot but damn is he CUTEEEEEEE (he stars in Oh Dal Ja's Spring)


Lee Dong Wook- hahaha another mr.hottie in the house....stars in My Girl...i wanna be HIS GIRL! lol


Jiro - omg how could i forget him....another adorkable hottie!!!!! stars in It Started with a Kiss and Hana Kimi


Jae Hee - heheh this guyz cute and funny and i love his actingg...he was in Delightful Girl and currently airing Witch Amusement


Kim Jeong Hoon - okay no need for an introduction we all know where hes from (okay in case u dont know...he was in Goong and currently airing Witch Amusement)


Daniel Henney - hands off ladies...hes all of Tikis lol.....but he was in My Name is Kim Sam Soon and some movies i believe


Vic Zhou aka Zai Zai- gahhh cutieeeeeeeee lol am i right tiki..started in Meteor Garden 1 and 2 and also MARs and Silence


Kim Sung Soo- very smexy and good looking..starred in Full House


Lee Wan - really good actor and looks good too lol...he stars in Tree of Heaven and Taste Sweet Love


and last but not least..

Ming Dao - stars in The Prince who Turns into a Frog..hes super cute and has this asian+latin mixed look! (my recent fav hehe)


okay sorry guyz for the extremely long post...i just had to put my men out there lol....check em out in their shows....if u wanna know more bout em lemme knoww....(im the wu zun expertLOL)





pj04 IF-Veteran Member
pj04
pj04

Joined: 02 September 2004
Posts: 1623

Posted: 12 May 2007 at 5:11pm | IP Logged

hmmm...oddly i think that different guys look great in different shows. however there are few who have managed to look great in all thier shows

bi/rain looks great in full house , didn't like him so much in rest of his shows.

jjh looks great in both his shows....mawang and goong



yamapi too looks great in all his shows..love his hair style by the way

vic zhou is an another hot guy.i was wowed in all his shows from mg, mars to silence...he looks best in silence though where he has a short hair style with highlights.



mike he actually manages to look like like an enticing devil in devil besides me...he is hot too

jun matsumata....i think he looks extremely adorable and cute in gokusen1 though major part of his fame comes from hyd (where he has a bad hair day through out the series) and his band arashi

Sawada

daniel henney...he has classic western looks and hardly looks like an asian.

for now i am not a big fan of any of the rest looks wise( i have not seen hana kimi though , the guy looks cute)



Edited by pj04 - 12 May 2007 at 5:59pm
Jia IF-Rockerz
Jia
Jia

-
Joined: 23 August 2005
Posts: 9318

Posted: 12 May 2007 at 6:15pm | IP Logged
Khush posted all my fav's LOL nothing left for me to say...JJH, Hyun bin, Bi, Yul from Goong, kim sung soo, daniel henny, oo and i have just seen his pictures but dennis oh too! amazingness!!! i can drool all day!! LOL
tiki5434 IF-Dazzler
tiki5434
tiki5434

Joined: 29 December 2005
Posts: 4528

Posted: 12 May 2007 at 7:53pm | IP Logged

haha i need to add some:

kame!!! he was in nobuta wo produce:


nicholas teo from smilinig pasta (i started that btw, khush didi... Tongue):

he's a total bi look alike XD

and lee jun ki:


(haha i love searching on tinypic XD)

our guys' list is increasing rather rapidly O_O aaaah...
sweetsorrow18 IF-Rockerz
sweetsorrow18
sweetsorrow18

Joined: 28 May 2005
Posts: 7721

Posted: 12 May 2007 at 10:40pm | IP Logged
@ tiki : ohhh i forgot em! lol thanks for addingg...and isnt nicholas adorable when he smiles....ull definately like the showSmile

@ khairu : i shall drool with youLOL
tiki5434 IF-Dazzler
tiki5434
tiki5434

Joined: 29 December 2005
Posts: 4528

Posted: 12 May 2007 at 10:55pm | IP Logged

hahaha let me join you and kp di with the drooling... nicholas=kawaii.. very kawaii... O_O

*on episode 4*

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index