Pakistani Serials
Pakistani Serials

India-Forums

   

New Ahsan Khan Drama

biatchali Senior Member
biatchali
biatchali

Joined: 07 July 2006
Posts: 562

Posted: 09 April 2007 at 2:39pm | IP Logged

hey guys

theres a new ahsan khan drama strting on the 15th april at 8pm on ARY...............its called muqadas...and ahsan loooksssss soooooooooooooo wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww...Embarrassed

Zhasan IF-Dazzler
Zhasan
Zhasan

Joined: 10 June 2006
Posts: 4316

Posted: 09 April 2007 at 2:46pm | IP Logged
lol its already started infact Nomi is posting videos also.... LOL
biatchali Senior Member
biatchali
biatchali

Joined: 07 July 2006
Posts: 562

Posted: 09 April 2007 at 3:05pm | IP Logged
oh has it????????well it strted on ARY in uk on the 15th and wohoo i can w8..though il jus watch da upd8s now that u told me ahsan looks soooo amazing Embarrassed
missangel234 Senior Member
missangel234
missangel234

Joined: 06 January 2007
Posts: 729

Posted: 09 April 2007 at 3:35pm | IP Logged
omg really....whats it about?
kareena05 IF-Dazzler
kareena05
kareena05

Joined: 20 June 2006
Posts: 3457

Posted: 09 April 2007 at 3:51pm | IP Logged
yeah it's already started, and Nomi is posting the videos.
I really like the drama it's a must watch!

Edited by kareena05 - 09 April 2007 at 3:52pm
jessi23 Groupbie
jessi23
jessi23

Joined: 09 November 2004
Posts: 105

Posted: 09 April 2007 at 8:35pm | IP Logged
So far I really liked it. I think its going to be very interesting. It was funny the girl who came from very strick family knew all the aerobic moves.

When the both women doing the slow dance...for a minute i thought the weired one like the woman and not guys LOL
dhaniiiii Senior Member
dhaniiiii
dhaniiiii

Joined: 05 January 2007
Posts: 251

Posted: 10 April 2007 at 7:37am | IP Logged
ahsan is loookind so handsome this drama i love him so much
biatchali Senior Member
biatchali
biatchali

Joined: 07 July 2006
Posts: 562

Posted: 10 April 2007 at 1:00pm | IP Logged
its called maqadus..and its in the drama glossary...hai main maar jawa ghor kah keh LOL
  • Page 1 of 1

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Ahsan Khan Pics

Author: AS..   Replies: 7   Views: 5080

AS.. 7 5080 20 May 2009 at 2:07pm by premsONLYmine
Ahsan Khan

Author: AS..   Replies: 9   Views: 6103

AS.. 9 6103 30 June 2008 at 3:39pm by farina_m
Ahsan Khan

Author: ahada   Replies: 6   Views: 1384

ahada 6 1384 18 May 2008 at 12:09pm by maihjabin
sami khan or ahsan khan

Author: dikigoro   Replies: 5   Views: 6599

dikigoro 5 6599 15 July 2007 at 1:56pm by ***sonia***
ahsan khan good, bad

Author: dikigoro   Replies: 6   Views: 1172

dikigoro 6 1172 11 July 2007 at 12:47am by dikigoro

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index