Writers Corner
Writers Corner

India-Forums

   

Destiny - The Diary ~ Part 3, Page 3 (Page 4)

~Sirius*Ysh~ IF-Dazzler
~Sirius*Ysh~
~Sirius*Ysh~

Oct Fest Winners - Harry Potter Forum!
Joined: 16 May 2006
Posts: 2989

Posted: 18 February 2007 at 9:13pm | IP Logged
I should have seen this coming

c, Julia sees that her life is the same as nadia's so nadia found the diary of the girl called arpita and arpita found the diary of the girl called ella. get it?

and they want to find out more about nadia so they want to check out her address as given in page 1 of her diary

Edited by vaish_ashiyuvi - 19 February 2007 at 1:35am
coolniyu IF-Dazzler
coolniyu
coolniyu

Harry Potter Crossword winner
Joined: 27 July 2005
Posts: 3953

Posted: 19 February 2007 at 1:16am | IP Logged
gettin exciting!!
n yeah i think itll take us a while to get used to all the names LOL
but its really really gd...i lyk the mystery-cum-romance element Wink
cont soon Hug
~Sirius*Ysh~ IF-Dazzler
~Sirius*Ysh~
~Sirius*Ysh~

Oct Fest Winners - Harry Potter Forum!
Joined: 16 May 2006
Posts: 2989

Posted: 19 February 2007 at 1:41am | IP Logged
thanks niyu!!!!
umrao_jaan Goldie
umrao_jaan
umrao_jaan

Joined: 11 January 2006
Posts: 1212

Posted: 19 February 2007 at 5:41am | IP Logged
Yshoooo!!!!!!!!

You've done it again!!!!

A whole chain-chain-chain story!!! Wow!!!! Tho hehehehe I was lucky enough to get a sneak preview from the author herself I cant keep my curiosity at bay!!!

I totally love that romance!!! You are perfect at that!!! Totally rocks!!!! Tongue
Naughty_n_nice IF-Veteran Member
Naughty_n_nice
Naughty_n_nice

Joined: 12 August 2005
Posts: 9046

Posted: 20 February 2007 at 4:30am | IP Logged

U didn't tell me abt this Ysh Angry

AWESOME!!!

Julia rulz!!! And please tell me you named Sam after me!!!

She still isn't going to say what it was that she saw the first day? My god.... intriguing!!!

Continue soon!!!

-Sam
Ur reviewer who u ditched!
~Sirius*Ysh~ IF-Dazzler
~Sirius*Ysh~
~Sirius*Ysh~

Oct Fest Winners - Harry Potter Forum!
Joined: 16 May 2006
Posts: 2989

Posted: 20 February 2007 at 12:06pm | IP Logged
Yshoooo!!!!!!!!

You've done it again!!!!

A whole chain-chain-chain story!!! Wow!!!! Tho hehehehe I was lucky enough to get a sneak preview from the author herself I cant keep my curiosity at bay!!!

I totally love that romance!!! You are perfect at that!!! Totally rocks!!!!


;)) thanks nutzz... can always count on u jaanu Hug Hug keep reading... Wink Tongue and i am still waiting for rs :-w... u gave me a sneak peak int a really awsome mystery and took it away with you... Angry
~Sirius*Ysh~ IF-Dazzler
~Sirius*Ysh~
~Sirius*Ysh~

Oct Fest Winners - Harry Potter Forum!
Joined: 16 May 2006
Posts: 2989

Posted: 20 February 2007 at 12:14pm | IP Logged
U didn't tell me abt this Ysh

yes i did dear... Tongue just before i posted it... LOL but u were busy studiying so i dont knw if u checked my IM

AWESOME!!!

Julia rulz!!! And please tell me you named Sam after me!!!

Yea i actually couldnt find a name so i went online to find one out and the immidiate person who came online was you LOL so i decided Big smile ... and yea as a tribute 2 ur wonderful reviewing!!!!!!!!! Embarrassed Hug

She still isn't going to say what it was that she saw the first day? My god.... intriguing!!!

uh-oh... Confused i have no clue what u r talking bout.. i am coming in toush with this story after a year so i have to review it back.. Confused please let me not have made a mistake [[-o<]

Continue soon!!!

-Sam
Ur reviewer who u ditched!

Tongue u r not gonna forgive me for this for a long time are you???


btw... i flicked one of niyu's sigs tooo...
Naughty_n_nice IF-Veteran Member
Naughty_n_nice
Naughty_n_nice

Joined: 12 August 2005
Posts: 9046

Posted: 21 February 2007 at 8:00am | IP Logged
Originally posted by vaish_ashiyuvi

U didn't tell me abt this Ysh

yes i did dear... Tongue just before i posted it... LOL but u were busy studiying so i dont knw if u checked my IM

AWESOME!!!

Julia rulz!!! And please tell me you named Sam after me!!!

Yea i actually couldnt find a name so i went online to find one out and the immidiate person who came online was you LOL so i decided Big smile ... and yea as a tribute 2 ur wonderful reviewing!!!!!!!!! Embarrassed Hug

She still isn't going to say what it was that she saw the first day? My god.... intriguing!!!

uh-oh... Confused i have no clue what u r talking bout.. i am coming in toush with this story after a year so i have to review it back.. Confused please let me not have made a mistake [[-o<]

Continue soon!!!

-Sam
Ur reviewer who u ditched!

Tongue u r not gonna forgive me for this for a long time are you???


btw... i flicked one of niyu's sigs tooo...


OH yeah!!! But then i didn't chek the link..... bwah... All right, so what??? Hehe, I knew it! When i saw my name on ur sig, I was like... Oh no, is she doing something like nutz, makng me some evil queen or something?? Lol.... LOL And nopes, not gonna forgive u!!!

Hehe, but that one was made for u... The sig I flicked from niyu, I just copied the code and put it in my sig... and then I told her.. For some reason, she got all happy LOLLOLLOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Somedays - updated page 41

2 3 4 5 6 7 ... 39 40

Author: *Nishi*   Replies: 319   Views: 13492

*Nishi* 319 13492 14 July 2010 at 8:02pm by *Nishi*
Kya Yahi Pyar Hai: Episode 57 on page 20

2 3 4 5 6 7 ... 20 21

Author: .:Misty:.   Replies: 160   Views: 15215

.:Misty:. 160 15215 01 March 2010 at 8:19pm by .:Misty:.
my destiny - cinema

Author: dronkey666   Replies: 3   Views: 513

dronkey666 3 513 25 April 2008 at 12:30am by beanfree
Your Diary ..........

Author: -Believe-   Replies: 6   Views: 483

-Believe- 6 483 31 March 2008 at 9:02pm by Mini786
A Journey of Love and its Destiny

Author: goodkashish   Replies: 8   Views: 59458

goodkashish 8 59458 21 March 2007 at 7:40pm by gulrani

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Writers Corner Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index