Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   

**~~shweta gulati fan club~~** (Page 11)

ashlee77 Groupbie
ashlee77
ashlee77

Joined: 24 June 2008
Posts: 82

Posted: 01 February 2009 at 12:00pm | IP Logged
ooooo my god I love Shweta even more now after lookin at those wonderful photos creation ..love it n i love the person who took time & created these pictures of nikki ...I always loved her character from the start n i love her even more...& ooo god abhi looks so hot with nikki they make lovely couple...they will sure be next hot happening couple in indian television m sure...no doubt bout it ..love them n love dmg becoz of them ...
 
thx man whoever dd this ...
lots of love ashlee

The following 1 member(s) liked the above post:

Chandani_C

26javey IF-Sizzlerz
26javey
26javey

Joined: 22 October 2007
Posts: 16584

Posted: 01 February 2009 at 3:19pm | IP Logged
can i plz join?
i love her as Nikki
ashprincess Goldie

Joined: 15 December 2007
Posts: 1487

Posted: 01 February 2009 at 5:51pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
s_arora Newbie
s_arora
s_arora

Joined: 06 December 2008
Posts: 20

Posted: 01 February 2009 at 8:04pm | IP Logged
can i also join plzzzzzzzzzzzzzz
i love her a lotttttttt Smile
calista Senior Member
calista
calista

Joined: 04 December 2005
Posts: 203

Posted: 02 February 2009 at 1:16am | IP Logged
Originally posted by Chandani_C

Hey guyz hru ?
I love Shweta can i join you guyz ? thx ^^
 
btw here goes my Shweta siggiz and aniz (as Nikita Malhotra in Dil Mil gaye ) feel free to use and comment if you like ^^
Thanks ^^
 
 
 
 
 
 
++
 
see you guyz ^^
 
 
omg chandani u r really talentedClapClap...d sigs and avis r mindblowingClapClap...after seeing dese..i am falling for nikki and abhi pairingEmbarrassed..dey luk damn good here...u r really goodEmbarrassedClapClap ..esp d thing u did with d basketball sceneEmbarrassed..blending deir pics together as if they r hugging..damn goodClap
 
u should post these in abhi-nik fc too..i think der is one...
 
and plz can i make a request..make shweta or niki sigs plz ..i would def use it..and i would use these too soon enouf..i simply cant resistWink

The following 1 member(s) liked the above post:

Chandani_C

calista Senior Member
calista
calista

Joined: 04 December 2005
Posts: 203

Posted: 02 February 2009 at 1:20am | IP Logged

i wanna join in too..just love nikki/shwetaEmbarrassed

Chandani_C IF-Sizzlerz
Chandani_C
Chandani_C

Joined: 15 August 2007
Posts: 13965

Posted: 02 February 2009 at 1:58am | IP Logged
Thank you so much all ^^
and Calista sweety will surely make more soon, and yeah is there an Abhi Niki thread ?
calista Senior Member
calista
calista

Joined: 04 December 2005
Posts: 203

Posted: 02 February 2009 at 4:56am | IP Logged

thanx chandaniEmbarrassed..yes der is a abhi-nikki fc..wait i will search and give u the link..maybe its not very active

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Imran 'Unforgettable' Khan [Singer] Fan Club

2 3 4 5 6 7 ... 18 19

Author: Siddhi_   Replies: 149   Views: 26200

Siddhi_ 149 26200 19 May 2012 at 5:38am by Siddhi_
~*~*~Sumeet Sachdev’s Fan Club ~*~*~

2 3 4 5 6 7 ... 133 134

Author: kat88   Replies: 1068   Views: 50009

kat88 1068 50009 19 July 2010 at 11:08pm by gr8geeta
('v)Husein Fanatic Club('v)

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: roku_huseinfan   Replies: 1205   Views: 36490

roku_huseinfan 1205 36490 22 March 2010 at 12:12pm by sukklover
SRKajol Forever!!!Jodi FAN CLUB

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: srk_kadz   Replies: 1191   Views: 59401

srk_kadz 1191 59401 19 December 2009 at 7:49pm by Zareena
*~SHWETA GULATI aka TIA AHUJA Fan club~*

2 3

Author: Shadow Cat   Replies: 23   Views: 1943

Shadow Cat 23 1943 21 November 2006 at 9:17am by simran22$

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index