Ek Duje Ke Vaaste

India-Forums

   
Ek Duje Ke Vaaste
Ek Duje Ke Vaaste

ShraMan/NiMik AT#39 - Chaaya Hai Jo Dil Pe Kya Nasha Hai <3 (Page 17)

FangirlForever IF-Dazzler
FangirlForever
FangirlForever

Joined: 24 July 2015
Posts: 4445

Posted: 26 April 2016 at 6:25am | IP Logged
Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by FangirlForever

Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by FangirlForever

Originally posted by mannu100

Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by hasinig89

Originally posted by .SankaDevi.

My teacher just walked in and said hello to me (I was early) and out of habit I just said "Jay shree krishna" ROFL
PARAMPARA ANUSHASAN PRATISHTA LOL


Mannu...wahi thune ek post DALAA hai na..about Namik's absence...tho wo kisise SS karke twitter pe rakh dhiya 

Lo ho gaya siyappa.

kyun kya hua beeeShocked


Neeche jaa tera post aayega Sleepy

Arre yaar issiliye main kehti thi Mannu, overreact mat kiya karo (aur karo bhi toh AT main karo) like now jab koi problem hai hi nahi, sab ko lagne laga ki koi problem hai.

Aur fir khamakha humare fandom main tension/neg. energy aa jayegi.


Someone tweet to them yaar and tell them hum sab bas khamakha ka speculation kar rahe the.

Ri ne team NiMik se tweet kiya but it's abt respecting privacy and not spamming him LOL

Sahiba woh maine kiya LOL
And I'm talking about the people who quoted Mannu's post jo khamakha panic karvayenge log ko

ROFLmujhe laga tu uss time class mein thi isliye Ri ne kiya hoga LOL
chal phir CR- Kriti 


The following 1 member(s) liked the above post:

MrsOmkaraOberoi

Kavila IF-Rockerz
Kavila
Kavila

Joined: 11 January 2015
Posts: 9616

Posted: 26 April 2016 at 6:25am | IP Logged
Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by FangirlForever

Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by FangirlForever

Originally posted by mannu100

Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by hasinig89

Originally posted by .SankaDevi.

My teacher just walked in and said hello to me (I was early) and out of habit I just said "Jay shree krishna" ROFL
PARAMPARA ANUSHASAN PRATISHTA LOL


Mannu...wahi thune ek post DALAA hai na..about Namik's absence...tho wo kisise SS karke twitter pe rakh dhiya 

Lo ho gaya siyappa.

kyun kya hua beeeShocked


Neeche jaa tera post aayega Sleepy

Arre yaar issiliye main kehti thi Mannu, overreact mat kiya karo (aur karo bhi toh AT main karo) like now jab koi problem hai hi nahi, sab ko lagne laga ki koi problem hai.

Aur fir khamakha humare fandom main tension/neg. energy aa jayegi.


Someone tweet to them yaar and tell them hum sab bas khamakha ka speculation kar rahe the.

Ri ne team NiMik se tweet kiya but it's abt respecting privacy and not spamming him LOL

Sahiba woh maine kiya LOL
And I'm talking about the people who quoted Mannu's post jo khamakha panic karvayenge log ko

OuchCryab kya hogaaa...
MrsOmkaraOberoi IF-Rockerz
MrsOmkaraOberoi
MrsOmkaraOberoi

Joined: 16 November 2014
Posts: 6744

Posted: 26 April 2016 at 6:26am | IP Logged
Originally posted by FangirlForever

Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by FangirlForever

Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by FangirlForever

Originally posted by mannu100

Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by hasinig89

Originally posted by .SankaDevi.

My teacher just walked in and said hello to me (I was early) and out of habit I just said "Jay shree krishna" ROFL
PARAMPARA ANUSHASAN PRATISHTA LOL


Mannu...wahi thune ek post DALAA hai na..about Namik's absence...tho wo kisise SS karke twitter pe rakh dhiya 

Lo ho gaya siyappa.

kyun kya hua beeeShocked


Neeche jaa tera post aayega Sleepy

Arre yaar issiliye main kehti thi Mannu, overreact mat kiya karo (aur karo bhi toh AT main karo) like now jab koi problem hai hi nahi, sab ko lagne laga ki koi problem hai.

Aur fir khamakha humare fandom main tension/neg. energy aa jayegi.


Someone tweet to them yaar and tell them hum sab bas khamakha ka speculation kar rahe the.

Ri ne team NiMik se tweet kiya but it's abt respecting privacy and not spamming him LOL

Sahiba woh maine kiya LOL
And I'm talking about the people who quoted Mannu's post jo khamakha panic karvayenge log ko

ROFLmujhe laga tu uss time class mein thi isliye Ri ne kiya hoga LOL
chal phir CR- Kriti 



Mera first hour class abhi 10 minute pehle hi shuru hua. [LOL}

The following 1 member(s) liked the above post:

FangirlForever

CaputDraconis IF-Dazzler
CaputDraconis
CaputDraconis

Joined: 21 February 2015
Posts: 3508

Posted: 26 April 2016 at 6:27am | IP Logged
Originally posted by FangirlForever

Originally posted by .Veritaserum

Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by .Veritaserum

Hi Good morning! Did something untoward happen? I saw some RTs by an EDKV official handle about not spamming actors and all?

I mean people were doing exactly that, the actors never said anything but as fans, we felt bad so that's probably why :)

What I found gross was some 40+ aunties flirting shamelessly w/ Namik on Twitter. I mean, normally I cba but it was kinda creepy. Dead

DeadDead
Some people are too much 
Who comments a thousand times wishing him Happy Birthday DeadDead

Where did this happen? I saw a person bombarding him with nonsensical tweets to repost the pic he'd apparently deleted on insta. Asking once or twice is fine, but hammering the same nail non-stop and filling his TL is just taking things overboard, I find it really awkward when these oldies lust over his gym pics and what not! I am not being an ageist or anything but some people just lack the maturity that comes with age and take people for granted.

The following 2 member(s) liked the above post:

FangirlForever-Swetha-

CaputDraconis IF-Dazzler
CaputDraconis
CaputDraconis

Joined: 21 February 2015
Posts: 3508

Posted: 26 April 2016 at 6:28am | IP Logged
Can we have separate ATs for Nikita and Namik? 

The following 2 member(s) liked the above post:

MrsOmkaraOberoi-Swetha-

Kavila IF-Rockerz
Kavila
Kavila

Joined: 11 January 2015
Posts: 9616

Posted: 26 April 2016 at 6:30am | IP Logged
Koi muje IF ka rule sMJHhayega please cpoying  and spreading one post to other web site i think is not allowed in IF noooOuchAngry
Akhirrr that girl...how dare she is.

The following 1 member(s) liked the above post:

MrsOmkaraOberoi

FangirlForever IF-Dazzler
FangirlForever
FangirlForever

Joined: 24 July 2015
Posts: 4445

Posted: 26 April 2016 at 6:30am | IP Logged
Originally posted by .Veritaserum

Originally posted by FangirlForever

Originally posted by .Veritaserum

Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by .Veritaserum

Hi Good morning! Did something untoward happen? I saw some RTs by an EDKV official handle about not spamming actors and all?

I mean people were doing exactly that, the actors never said anything but as fans, we felt bad so that's probably why :)

What I found gross was some 40+ aunties flirting shamelessly w/ Namik on Twitter. I mean, normally I cba but it was kinda creepy. Dead

DeadDead
Some people are too much 
Who comments a thousand times wishing him Happy Birthday DeadDead

Where did this happen? I saw a person bombarding him with nonsensical tweets to repost the pic he'd apparently deleted on insta. Asking once or twice is fine, but hammering the same nail non-stop and filling his TL is just taking things overboard, I find it really awkward when these oldies lust over his gym pics and what not! I am not being an ageist or anything but some people just lack the maturity that comes with age and take people for granted.

All that HBD stuff happened on Insta ...Some ppl legit commented that they will keep wishing him everyday till he reveals his birthday himself ConfusedConfused

I've never seen aunties flirting with him  LOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-Swetha-

MrsOmkaraOberoi IF-Rockerz
MrsOmkaraOberoi
MrsOmkaraOberoi

Joined: 16 November 2014
Posts: 6744

Posted: 26 April 2016 at 6:30am | IP Logged
Originally posted by .Veritaserum

Originally posted by FangirlForever

Originally posted by .Veritaserum

Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by .Veritaserum

Hi Good morning! Did something untoward happen? I saw some RTs by an EDKV official handle about not spamming actors and all?

I mean people were doing exactly that, the actors never said anything but as fans, we felt bad so that's probably why :)

What I found gross was some 40+ aunties flirting shamelessly w/ Namik on Twitter. I mean, normally I cba but it was kinda creepy. Dead

DeadDead
Some people are too much 
Who comments a thousand times wishing him Happy Birthday DeadDead

Where did this happen? I saw a person bombarding him with nonsensical tweets to repost the pic he'd apparently deleted on insta. Asking once or twice is fine, but hammering the same nail non-stop and filling his TL is just taking things overboard, I find it really awkward when these oldies lust over his gym pics and what not! I am not being an ageist or anything but some people just lack the maturity that comes with age and take people for granted.

Not to mention do you need to share your gande dirty cheap khayal with him and tag him and all that. That'd make ANYONE feel violated, actors are also human. I didn't see any of this #thankgod, warna i (the person trying to calm everyone down) would've lost my shit.

The following 3 member(s) liked the above post:

CaputDraconisFangirlForever-Swetha-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
NiMik Offscreen Moments--GIFs! #JalebiThoosing

2 3 4 5 6

Author: MrsOmkaraOberoi   Replies: 42   Views: 5417

MrsOmkaraOberoi 42 5417 24 October 2016 at 4:04am by jesi15
ShraMan/NiMik AT#40 - Manma Emotion Jaage Re [18+]

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: BinKuchKahe.   Replies: 1213   Views: 19161

BinKuchKahe. 1213 19161 30 August 2016 at 2:01am by -Shilpaa-
Nimik ranks down again this week!!

Author: crazy_vaish   Replies: 0   Views: 375

crazy_vaish 0 375 26 April 2016 at 7:58am by crazy_vaish
ShraMan/NiMik AT#38 - Humein Tumse Pyaar Kitna Yeh Hum Nahin Jaante

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: BinKuchKahe.   Replies: 1194   Views: 15170

BinKuchKahe. 1194 15170 26 April 2016 at 3:42am by mizzundaztud
NiMik segment comming up

2

Author: _NiShI_   Replies: 11   Views: 1604

_NiShI_ 11 1604 25 April 2016 at 10:18pm by nammy_25

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ek Duje Ke Vaaste Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index